Ja komop zeg ik zie ook combinaties die me absoluut niet aanspreken maar dat is verder toch niet relevant voor dit topic of wel?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:22 schreef Tim86 het volgende:
tonijn erbij is ook heerlijk...
pitabroodje ingesmeerd met yogonaise
geraspte kaas
tonijn uit blik + peper en zout
Ja met pitabroodquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:04 schreef DaFan het volgende:
Hly shit wat een lekkernijen
Ik ga voor de Tosti Pitabroodje ham-kaas.
Die smaak van het pitabroodje is echt veel beter dan een normale boterham!
Valt wel mee met calorie-rijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef Suzanna het volgende:
Een erg calorierijke tosti:
Tosti-ijzer opwarmen
Plakje ontbijtspek erin bakken (ja, bakken!) aan beide kanten, dus even omdraaien.
Ontbijtspek eruit, op de boterham met kaas die je al klaar had liggen (ertussen dus). Hup, boterham in tosti-ijzer en je hebt een spek-kaas tosti. Best lekker, en erg makkelijk. Alleen niet goed voor de lijn
Dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:14 schreef kraaksandaal het volgende:
2 witte boterhammen, een laagje kaas daarna ham en dan weer laagje kaas, vervolgens maak ik de grillpan goed heet en rooster ze dan tot tosi.
Die had ik op de eerste pagina al in de groep gegooidquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:02 schreef Ugjerke het volgende:
Heeft iemand al een tosti met pizza spread genoemd?
voor een man is dat zeker niet veel. Vooral omdat het ook nog eens geroosterd, dus 'kleiner' isquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:48 schreef casper019 het volgende:
ik ga zo 2 x2 boterhammen als ham/kaas tosti maken
bij 1 doe er er wat extra oregano poeder ertussen en 1 met wat extra paprikapoeder ertussen om te proberen of dat het nu lekkerder maakt
klein vraagje... vinden jullie het niet vrij veel om te lunchen met 4 boterhammen of eerder ''gemiddeld'' ??
Bij mij smelt de kaas dan niet zo goedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:14 schreef kraaksandaal het volgende:
2 witte boterhammen, een laagje kaas daarna ham en dan weer laagje kaas, vervolgens maak ik de grillpan goed heet en rooster ze dan tot tosi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |