abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2009 @ 18:12:44 #126
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69063762
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:30 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Voor 1 miljoen zou ik hem ook al wegdoen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_69074470
quote:

[..]

Voor 12 miljoen kom ik hem hoogst persoonlijk bij hun afleveren.
pi_69078230
quote:

[..]

Ouwe seniele zak
  zaterdag 16 mei 2009 @ 10:09:48 #129
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69080705
het is echt zo'n kleurloze voetballer die niks extra's brengt. kan ook niet begrijpen dat hij aanvoerder is, anagezien hij zelf zo'n grijze muis is.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 11:28:02 #130
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_69082081
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 10:09 schreef Fortitudo het volgende:
het is echt zo'n kleurloze voetballer die niks extra's brengt. kan ook niet begrijpen dat hij aanvoerder is, anagezien hij zelf zo'n grijze muis is.
Je bent zelf een grijze muis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeHat
pi_69082680
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 10:09 schreef Fortitudo het volgende:
het is echt zo'n kleurloze voetballer die niks extra's brengt.
Verdedigend is hij vaak de weg kwijt. Heft door verkeerd opstellen regelmatig buitenspel op, is snel in paniek en opbouwend zeer zwak. Dat is bij hem vaak simpel de bal wegrammen. Het enige profijt dat 'we' nog van hem hebben is zijn inzet en af en toe een doelpuntje. Maar ik vind hem 3x niks, een voetballer Ajax onwaardig. Onbegrijpelijk dat Ajax zo'n voetballer opstelt. Is meer iets voor De Graafschap. Dat ze in Engeland vele miljoenen voor hem over schijnen te hebben, zegt niks over Vermaelen maar alles over de rijkdom van de clubs daar. Die kopen alles wat los en vast zit en kijken niet op een paar miljoen meer of minder. Ajax mag zich in de handen wrijven: mogelijk levert een middelmatige en beperkte voetballer toch nog een aardig bedragje op. Strik er om en weg ermee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beschouw op 16-05-2009 12:07:18 ]
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:03:21 #132
166976 DuvelDuvel
pi_69083030
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 11:49 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Verdedigend is hij vaak de weg kwijt. Heft door verkeerd opstellen regelmatig buitenspel op, is snel in paniek en opbouwend zeer zwak. Dat is bij hem vaak simpel de bal wegrammen. Het enige profijt dat 'we' nog van hem hebben is zijn inzet en af en toe een doelpuntje. Maar ik vind hem 3x niks, een voetballer Ajax onwaardig. Onbegrijpelijk dat Ajax zo'n voetballer opstelt. Is meer iets voor De Graafschap. Dat ze in Engeland vele miljoenen voor hem over schijnen te hebben, zegt niks over Vermalen maar alles over de rijkdom van de clubs daar. Die kopen alles wat los en vast zit en kijken niet op een paar miljoen meer of minder. Ajax mag zich in de handen wrijven: mogelijk levert een middelmatige en beperkte voetballer toch nof een aardig bedragje op. Strik er om en weg ermee.
Moet je ongesteld worden ofzo?
#FreeHat
pi_69083258
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:03 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Moet je ongesteld worden ofzo?
Kinderlijke reactie op een net verhaal.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:16:58 #134
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_69083352
Ik vind Vermaelen ook niet bepaald overtuigend als verdediger. Het dieptepunt was wel zijn optreden bij Vitesse uit, toen hij echt als een speler van FC De Meern 3 stond te verdedigen. Aangezien er niets beters is zou ik hem wel opstellen als linker centrale verdediger. Als linksback heb je weinig aan hem, hij heeft geen opbouwende kwaliteiten en zijn voorzetten zijn dramatisch.Hij gedraagt zich in het veld als een potentiële leider, maar een leider is hij zeker niet. Wegdoen voor 1 miljoen lijkt me wat overdreven, maar als Villa met 8 a 10 miljoen Euro aan komt zetten moet je hem wegdoen en gewoon weer een nieuwe verdediger terughalen.
pi_69083361
Ik ben het eens met Beschouw.

Daarnaast vind ik ook zijn concentratievermogen erg matig, bij vlagen lijkt hij er niet helemaal bij te zijn waardoor hij op zijn tijd een enorme fout maakt. Zal ongetwijfeld door de mand vallen in een sterkere competitie.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 13:53:15 #136
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69085748
Als linker centrale verdediger vond ik hem altijd best goed spelen. Problemen waren toen alleen dat hij elke wedstrijd wel ergens een cruciale fout maakte. Vaak genoeg resulteerden dat in goals tegen. Ook was ie veel te veel geblesseerd. Verder heeft hij ook een stuk of 3 - 5 off-days per jaar, waarbij hij maar een beetje om zich heen loopt te kijken. Als centrale verdediger is hij gewoon geen zekerheidje genoeg.

Als linkerverdediger vind ik hem aardig. Omdat hij altijd zo ruw inkomt, en de Leroy Georges en Andwele Slory's hun poot daardoor intrekken wint ie best veel duels. Speelt ie echter tegen een Amrabat die niet bang is om het duel aan te gaan, dan krijgt ie alle hoeken van het veld zien. En daarom zou ik Villa hem toch willen afraden, Engeland is een veel te fysieke competitie. Opbouwend is Vermaelen helemaal prut. Kom op, je geniet een jaar of 10 een voetbalopleiding bij GBA en Ajax.. dan kan je op zijn minst toch wel een bal inspelen? Elke bal die hij verovert ramt ie als een blinde naar voren.
pi_69089070
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:17 schreef Blawh het volgende:
Ik ben het eens met Beschouw.

Daarnaast vind ik ook zijn concentratievermogen erg matig, bij vlagen lijkt hij er niet helemaal bij te zijn waardoor hij op zijn tijd een enorme fout maakt. Zal ongetwijfeld door de mand vallen in een sterkere competitie.
Dat door de mand vallen gebeurt nu al te vaak. Dat 'ie het volhoudt zegt meer over de staat van de huidige Ajax-defensie dan over Ajax.
Opbouwend erg zwak, heeft te weinig andere kwaliteiten om dat te compenseren. Ja, hij werkt wel hard, maar daar verbloemt 'ie zijn tekortkomingen niet mee.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_69321058
quote:
Arsenal jaagt op Thomas Vermaelen

LONDEN/AMSTERDAM - Arsenal bereidt een miljoenenbod voor op Ajax-verdediger Thomas Vermaelen. De 23-jarige Belg is wekenlang gevolgd door de Engelse topclub. Arsenal wil nu werk maken van zijn komst. Zowel bij de Belgische nationale ploeg als bij Ajax heeft de linkspoot een goede indruk op Arsenal gemaakt. Vermaelen komt sinds 2004 voor Ajax uit.

Als jeugdspeler werd hij weggehaald bij Germinal Beerschot Antwerpen. Ook Aston Villa stuurde de afgelopen periode scouts naar Ajax voor Vermaelen, die dit seizoen meestal linksback speelde, maar een voorkeur heeft voor het centrum van de defensie.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:06:09 #139
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69321221
dan zal ie wel niet zo slecht zijn als de mensen hier willen doen geloven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_69323048
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:06 schreef fathank het volgende:
dan zal ie wel niet zo slecht zijn als de mensen hier willen doen geloven.
Arsenal zou heel apart zijn. Maarja, grygera, escude, pasanen, allemaal nooit échte onmisbare (basis)krachten bij ajax, en spelen allemaal in de europese top nu.
pi_69323245
Zou niet eens zo'n dramatische aankoop zijn. Hij is niet beter dan de 4 die nu achterin lopen, maar de spoeling is nogal dun bij Arsenal, en met iemand als Vermaelen kunnen ze problemen beter opvangen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_69323322
Alleen raar dat ze Sendoros dan laten gaan om vervolgens Vermaelen te halen.

Van wat ik me kan herinneren had onze Thomas meneer Van Persie bijna de hele wedstrijd in zijn zak(vandaar ook de frustratie van Van Persie die hem smerige overtreding op Vermaelen maakte). Jammer dat hij in de laatste minuten alsnog scoorde.

Ook hier laat hij David Villa in de laatste minuut toch vrijkomen..

Hij kan een hoog niveau halen, hij moet zich alleen de gehele wedstrijd concentreren.
Ik zou hem niet graag kwijt willen bij Ajax.

[ Bericht 89% gewijzigd door Rejected op 23-05-2009 13:50:45 ]
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:44:34 #143
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69323398
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:37 schreef mcyodogg het volgende:
Zou niet eens zo'n dramatische aankoop zijn. Hij is niet beter dan de 4 die nu achterin lopen, maar de spoeling is nogal dun bij Arsenal, en met iemand als Vermaelen kunnen ze problemen beter opvangen.
Vermaelen is daarentegen niet goedkoop. Miljoentje of 8/9? Moet wel wat beters te vinden zijn, denk ik.

Tja, ik weet niet wat Arsenal in hem ziet. Hij heeft absoluut kwaliteiten (centraal achterin) om daar redelijk mee te draaien, maar hij is zo enorm wisselvallig.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:27:13 #144
166976 DuvelDuvel
pi_69325591
Ik denk niet dat hij nu al klaar is voor Engeland. Nog een jaar bij Ajax een goed en stabiel seizoen draaien dan is hij zeker klaar voor bijvoorbeeld Aston Villa.
#FreeHat
pi_69627498
quote:
'Bod Arsenal niet in de buurt van gedachte Ajax'

Arsenal heeft de interesse in Thomas Vermaelen geconcretiseerd, maar het bedrag dat de Engelse club in gedachten heeft is niet naar de zin van Ajax. De Amsterdammers willen een bedrag tussen de twaalf en vijftien miljoen euro ontvangen.

Arsenal zit volgens het Algemeen Dagblad een stuk lager. Manager Arsène Wenger hanteert sinds zijn aanstelling al een strakke transferpolitiek. Het is daarom nog maar de vraag of Ajax en Arsenal ooit tot een akkoord zullen komen. Wenger betaalt voor een speler nooit meer dan hij bij aanvang in zijn hoofd heeft. Mocht de verkopende club geen water bij de wijn willen doen, dan richt Arsenal zich snel op een alternatief.

De 23-jarige Belg liet dit weekend zelf al weten Arsenal als een mooie optie te zien. "Ik kan niet alles prijsgeven. Een transfer naar Arsenal zou mooi zijn, maar ik zit er nog niet", aldus Vermaelen eerder. Ook Aston Villa volgt de verrichtingen van de linksback.
pi_69627587
Arsenal. Tsja, ik weet het niet.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_69628558
Wel raar dat die zo graag weg wil. Afgelopen jaar wou die nog zeker blijven maar aan de andere kant ook wel logisch
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:42:36 #148
144262 thewishmaster
pi_69641295
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:01 schreef versteegrob het volgende:
Wel raar dat die zo graag weg wil. Afgelopen jaar wou die nog zeker blijven maar aan de andere kant ook wel logisch
Dat wordt gewoon banken bij Arsenal, hij was niet eens in staat om de spitsen uit de Nederlandse competitie in bedwang te houden.
pi_69644744
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:42 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat wordt gewoon banken bij Arsenal, hij was niet eens in staat om de spitsen uit de Nederlandse competitie in bedwang te houden.
Vorig seizoen speelde hij bijna geen enkele wedstrijd als centrale verdediger.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:26:18 #150
144262 thewishmaster
pi_69645046
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:18 schreef RayMania het volgende:

[..]

Vorig seizoen speelde hij bijna geen enkele wedstrijd als centrale verdediger.
Dat verandert niets aan het feit dat je bij hem nooit het idee hebt dat hij zijn tegenstander in de zak heeft of dat hij de hele wedstrijd geconcentreerd kan blijven verdedigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')