quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Voor 1 miljoen zou ik hem ook al wegdoen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ouwe seniele zakquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je bent zelf een grijze muisquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:09 schreef Fortitudo het volgende:
het is echt zo'n kleurloze voetballer die niks extra's brengt. kan ook niet begrijpen dat hij aanvoerder is, anagezien hij zelf zo'n grijze muis is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Verdedigend is hij vaak de weg kwijt. Heft door verkeerd opstellen regelmatig buitenspel op, is snel in paniek en opbouwend zeer zwak. Dat is bij hem vaak simpel de bal wegrammen. Het enige profijt dat 'we' nog van hem hebben is zijn inzet en af en toe een doelpuntje. Maar ik vind hem 3x niks, een voetballer Ajax onwaardig. Onbegrijpelijk dat Ajax zo'n voetballer opstelt. Is meer iets voor De Graafschap. Dat ze in Engeland vele miljoenen voor hem over schijnen te hebben, zegt niks over Vermaelen maar alles over de rijkdom van de clubs daar. Die kopen alles wat los en vast zit en kijken niet op een paar miljoen meer of minder. Ajax mag zich in de handen wrijven: mogelijk levert een middelmatige en beperkte voetballer toch nog een aardig bedragje op. Strik er om en weg ermee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:09 schreef Fortitudo het volgende:
het is echt zo'n kleurloze voetballer die niks extra's brengt.
Moet je ongesteld worden ofzo?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Verdedigend is hij vaak de weg kwijt. Heft door verkeerd opstellen regelmatig buitenspel op, is snel in paniek en opbouwend zeer zwak. Dat is bij hem vaak simpel de bal wegrammen. Het enige profijt dat 'we' nog van hem hebben is zijn inzet en af en toe een doelpuntje. Maar ik vind hem 3x niks, een voetballer Ajax onwaardig. Onbegrijpelijk dat Ajax zo'n voetballer opstelt. Is meer iets voor De Graafschap. Dat ze in Engeland vele miljoenen voor hem over schijnen te hebben, zegt niks over Vermalen maar alles over de rijkdom van de clubs daar. Die kopen alles wat los en vast zit en kijken niet op een paar miljoen meer of minder. Ajax mag zich in de handen wrijven: mogelijk levert een middelmatige en beperkte voetballer toch nof een aardig bedragje op. Strik er om en weg ermee.
Dat door de mand vallen gebeurt nu al te vaak. Dat 'ie het volhoudt zegt meer over de staat van de huidige Ajax-defensie dan over Ajax.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:17 schreef Blawh het volgende:
Ik ben het eens met Beschouw.
Daarnaast vind ik ook zijn concentratievermogen erg matig, bij vlagen lijkt hij er niet helemaal bij te zijn waardoor hij op zijn tijd een enorme fout maakt. Zal ongetwijfeld door de mand vallen in een sterkere competitie.
quote:Arsenal jaagt op Thomas Vermaelen
LONDEN/AMSTERDAM - Arsenal bereidt een miljoenenbod voor op Ajax-verdediger Thomas Vermaelen. De 23-jarige Belg is wekenlang gevolgd door de Engelse topclub. Arsenal wil nu werk maken van zijn komst. Zowel bij de Belgische nationale ploeg als bij Ajax heeft de linkspoot een goede indruk op Arsenal gemaakt. Vermaelen komt sinds 2004 voor Ajax uit.
Als jeugdspeler werd hij weggehaald bij Germinal Beerschot Antwerpen. Ook Aston Villa stuurde de afgelopen periode scouts naar Ajax voor Vermaelen, die dit seizoen meestal linksback speelde, maar een voorkeur heeft voor het centrum van de defensie.
Arsenal zou heel apart zijn. Maarja, grygera, escude, pasanen, allemaal nooit échte onmisbare (basis)krachten bij ajax, en spelen allemaal in de europese top nu.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:06 schreef fathank het volgende:
dan zal ie wel niet zo slecht zijn als de mensen hier willen doen geloven.
Vermaelen is daarentegen niet goedkoop. Miljoentje of 8/9? Moet wel wat beters te vinden zijn, denk ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:37 schreef mcyodogg het volgende:
Zou niet eens zo'n dramatische aankoop zijn. Hij is niet beter dan de 4 die nu achterin lopen, maar de spoeling is nogal dun bij Arsenal, en met iemand als Vermaelen kunnen ze problemen beter opvangen.
quote:'Bod Arsenal niet in de buurt van gedachte Ajax'
Arsenal heeft de interesse in Thomas Vermaelen geconcretiseerd, maar het bedrag dat de Engelse club in gedachten heeft is niet naar de zin van Ajax. De Amsterdammers willen een bedrag tussen de twaalf en vijftien miljoen euro ontvangen.
Arsenal zit volgens het Algemeen Dagblad een stuk lager. Manager Arsène Wenger hanteert sinds zijn aanstelling al een strakke transferpolitiek. Het is daarom nog maar de vraag of Ajax en Arsenal ooit tot een akkoord zullen komen. Wenger betaalt voor een speler nooit meer dan hij bij aanvang in zijn hoofd heeft. Mocht de verkopende club geen water bij de wijn willen doen, dan richt Arsenal zich snel op een alternatief.
De 23-jarige Belg liet dit weekend zelf al weten Arsenal als een mooie optie te zien. "Ik kan niet alles prijsgeven. Een transfer naar Arsenal zou mooi zijn, maar ik zit er nog niet", aldus Vermaelen eerder. Ook Aston Villa volgt de verrichtingen van de linksback.
Dat wordt gewoon banken bij Arsenal, hij was niet eens in staat om de spitsen uit de Nederlandse competitie in bedwang te houden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:01 schreef versteegrob het volgende:
Wel raar dat die zo graag weg wil. Afgelopen jaar wou die nog zeker blijven maar aan de andere kant ook wel logisch
Vorig seizoen speelde hij bijna geen enkele wedstrijd als centrale verdediger.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon banken bij Arsenal, hij was niet eens in staat om de spitsen uit de Nederlandse competitie in bedwang te houden.
Dat verandert niets aan het feit dat je bij hem nooit het idee hebt dat hij zijn tegenstander in de zak heeft of dat hij de hele wedstrijd geconcentreerd kan blijven verdedigen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vorig seizoen speelde hij bijna geen enkele wedstrijd als centrale verdediger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |