Toen kende Henk de kracht van Zdenek Grygera nog niet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:17 schreef AminBen het volgende:
Hoorde ik Ten Cate eerder niet zeggen: 'Het duo Stam-Vermaelen durf ik één-tegen-één te laten spelen tegen de beste spitsen van de wereld'![]()
C_M voor een kloon maken kan je toch een permban krijgen?quote:Op woensdag 27 december 2006 17:52 schreef Happel het volgende:
Net zo een speler als bijna al die andere jeugdspelers bij ajax, niet bijzonder.
C_M bestaat niet meer.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
C_M voor een kloon maken kan je toch een permban krijgen?
Die vertrekt toch over een paar maanden?quote:Op woensdag 27 december 2006 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toen kende Henk de kracht van Zdenek Grygera nog niet.
Yep, of eerder.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die vertrekt toch over een paar maanden?
Zonde ja, dus moet Vermaelen niet gelijk afgeschreven worden. Tenzij ze een nieuwe verdediger gaan kopen.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die vertrekt toch over een paar maanden?
Een goeie speler mag heus wel eens 4-5 jaar bij Ajax in het eerste spelen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ongelooflijke goede verdediger is het.
Goede tackles op de bal, stevig in duels, gigantische kopkracht zowel verdedigend als aanvallend. Nog een seizoen Amsterdam denk ik en dan moet ie echt naar een topclub.
eenschquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:07 schreef Urquhart het volgende:
Een van de weinige lichtpuntjes gisteravond.
Er werd als ik me niet vergis gesproken over 4 tot 6 weken.quote:Op zondag 23 september 2007 15:58 schreef RayMania het volgende:
Ben benieuwd hoe lang Thomas uit de roulatie is. Speelt de laatste tijd behoorlijk, zou jammer zijn als we hem moeten missen. Met Gregory hebben we wel een goede vervanger in huis trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |