Ik snap best dat je dat leuk vindt maar het wordt echt een bende zo joh. Dit is een halfjaarlijks terugkerende vraag, nu gaat iedereen een topic openen zonder dat daar aanleiding voor is: het grote Bahia-topic, het grote Michael Lamey-topic, het grote Joey Gudjohnsson-topic.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:45 schreef stefmans het volgende:
Thomas verdiend het![]()
Die van boakye enzo hoeven van mij ook niet![]()
Nashje jou sig klopt trouwens niet huntelaar heeft al 3x in de CL gespeeld en 3x gescoordquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:21 schreef Nashje het volgende:
In de slechtste wedstrijd die ik van Thomas heb gezien open jij een fantopic?
waarom is mijn plaatjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jezus.... Morgen maar eens ff een topic openen over elke Vitesse speler
?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nashje jou sig klopt trouwens niet huntelaar heeft al 3x in de CL gespeeld en 3x gescoord![]()
Die van Inter is van vorig seizoen maat.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:19 schreef stefmans het volgende:
Huntelaar-stats: CL 2/1
nu 2x tegen Kopenhagen en 1x tegen Internazionale is 3 wedstrijden in totaal.
En hij scoorde gisteren 2x en tegen Inter 1x dus
Das dan ook meteen de enige bal die hij goed raakte gedurende die pot!! Hij was schandalig slecht, net zoals een boel anderenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:18 schreef stefmans het volgende:
En net weer de assist op Huntelaar waardoor de 0-1 ontstond![]()
Toen kende Henk de kracht van Zdenek Grygera nog niet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:17 schreef AminBen het volgende:
Hoorde ik Ten Cate eerder niet zeggen: 'Het duo Stam-Vermaelen durf ik één-tegen-één te laten spelen tegen de beste spitsen van de wereld'![]()
C_M voor een kloon maken kan je toch een permban krijgen?quote:Op woensdag 27 december 2006 17:52 schreef Happel het volgende:
Net zo een speler als bijna al die andere jeugdspelers bij ajax, niet bijzonder.
C_M bestaat niet meer.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
C_M voor een kloon maken kan je toch een permban krijgen?
Die vertrekt toch over een paar maanden?quote:Op woensdag 27 december 2006 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toen kende Henk de kracht van Zdenek Grygera nog niet.
Yep, of eerder.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die vertrekt toch over een paar maanden?
Zonde ja, dus moet Vermaelen niet gelijk afgeschreven worden. Tenzij ze een nieuwe verdediger gaan kopen.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die vertrekt toch over een paar maanden?
Een goeie speler mag heus wel eens 4-5 jaar bij Ajax in het eerste spelen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ongelooflijke goede verdediger is het.
Goede tackles op de bal, stevig in duels, gigantische kopkracht zowel verdedigend als aanvallend. Nog een seizoen Amsterdam denk ik en dan moet ie echt naar een topclub.
eenschquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:07 schreef Urquhart het volgende:
Een van de weinige lichtpuntjes gisteravond.
Er werd als ik me niet vergis gesproken over 4 tot 6 weken.quote:Op zondag 23 september 2007 15:58 schreef RayMania het volgende:
Ben benieuwd hoe lang Thomas uit de roulatie is. Speelt de laatste tijd behoorlijk, zou jammer zijn als we hem moeten missen. Met Gregory hebben we wel een goede vervanger in huis trouwens.
quote:Ajax moet Vermaelen maanden missen
Waar Henk ten Cate Jaap Stam snel terug kan verwachten, moet de Ajax-trainer meer geduld hebben met Thomas Vermaelen.
Vermaelen heeft zondag in de 3-2 gewonnen wedstrijd tegen AZ een enkelband gescheurd. De Belgische verdediger, die op slag van rust geblesseerd naar de kant ging, heeft naar verwachting twee maanden nodig voor zijn herstel.
Stam, die kort voor het duel in Alkmaar afhaakte, is er minder slecht aan toe. Een verrekking aan de binnenband van zijn rechterknie houdt hem waarschijnlijk ruim een week aan de kant. Ajax probeert de oud-international fit te krijgen voor de return tegen Dinamo Zagreb op 4 oktober.
Vlaar is niets beter dan vermaelen.quote:Op maandag 24 september 2007 19:50 schreef Happel het volgende:
Moet je alleen maar blij mee zijn als ajax zijnde. Zo bijzonder is Vermaelen niet...
Ze hebben een overeenkomst, ze zijn beide geblesseerdquote:Op maandag 24 september 2007 19:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
Vlaar is niets beter dan vermaelen.
Je moet er altijd weer tegenin gaan, hè.quote:Op maandag 24 september 2007 19:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
Vlaar is niets beter dan vermaelen.
Je kent mequote:Op maandag 24 september 2007 19:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moet er altijd weer tegenin gaan, hè.
quote:Vermaelen kan blijven
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, dinsdag
Ajax heeft de besprekingen geopend met centrale verdediger Thomas Vermaelen om zijn huidige contract tot medio 2010 open te breken en te verlengen tot 2012. De Belgische international heeft wel oren naar verlenging. Intussen focust hij zich op zijn revalidatie na een enkeloperatie. Vorige week liep hij die op tegen AZ. Het plan was dat Vermaelen tegelijkertijd zou worden geopereerd aan zijn schouder, maar daar is van afgezien, omdat hij vanwege zijn enkel een tijd met krukken moet lopen. De ’losse’ schouder zal nu met krachttraining op zijn plaats moeten blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |