Nope. Andersom.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:58 schreef MaJo het volgende:
Gaat iemand me nog gelijk geven dat het Post Telefoon Telegraaf is?
was, het is nu KPNquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:58 schreef MaJo het volgende:
Ik moet je helaas teleurstellenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:58 schreef MaJo het volgende:
Jij gaat dus bombrieven bezorgen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:00 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Het is nu TPG en bijna TNT....
Ik ben postbode![]()
![]()
o ja, je hebt gelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:00 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Het is nu TPG en bijna TNT....
Ik ben postbode![]()
![]()
Heel veel huis-aan-huis en zooi... en t wordt alleen maar minderquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jij gaat dus bombrieven bezorgen.
Is dat nu nog booming business?
Nope, zie bron http://www.tpgpost.nl/corporate//bedrijf/geschiedenis/index.jspquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:58 schreef MaJo het volgende:
quote:In 1928 werd de officiële naam: Staatsbedrijf der Posterijen, Telegrafie en Telefonie (PTT).
Ik zie het nu jaquote:
quote:Het begon allemaal in 1770 met de Statenpost, wat in 1799 werd veranderd in PTT (Post Telefoon Telegraaf).
Enzquote:PTT betekent: Post, Telefoon en Telegraaf. In 1989 werd de PTT gesplitst in PTT Post en KPN Telecom
Dat zal SHE wel met je eens zijn! Stond er nou ook niet iets op een ei?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Tja, een ei hoort er nu eenmaal bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |