Ok, dat wist ik niet. Maar iedereen kan dus in principe coach worden in het schaatsen.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Hij was voor het NK ook al trainer van Anni. Hij was toen zeg maar trainer-schaatser allebei.
Romme's vader en moeder zijn ook trainer, dus hij zal er wel het een en ander van weten.
Er zijn heel veel cursussen an de KNSB voor trainer. Een behoorlijk deel van de wedstrijdrijders heeft naast een wedstrijdlicentie ook nog een JSL diploma (Jeugd-Schaatsleider). En een aantal JSL'ers zijn als trainer beter dan mensen zonder wedstrijdachtergrond die een trainer B diploma hebben.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:00 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet. Maar iedereen kan dus in principe coach worden in het schaatsen.
bron: http://www.ijsclubhaarlem.nl/kraantjelek/quote:Kraantje Lek Trofee voor Murris
De kraan ging gisterenavond onder de arm mee naar huis met de trotse winnares Els Murris. Met winst op de 1500 en de 1000 meter stelde zij de eindoverwinning veilig en hield daarmee Ingeborg Kroon (2de) en Janneke Ensing (3de). Uitslagen allround toernooi.
In het sprinttoernooi was de spanning om te snijden. Met slechts vier honderdste voorsprong wist Sanne van der Star de titel op te eisen vlak voor meervoudig Olympisch kampioen Chris Witty. De nummer 3 Willeke van Benthem stond aan het einde van het toernooi op iets grotere afstand. Uitslagen sprint toernooi
De 25ste jubileum editie van de Kraantje Lek trofee was dit jaar weer een allround toernooi. Vorig jaar was het nog een indirect plaatsingstoernooi voor de Olympische Spelen. Op de overkapte ijsbaan beloofde het een waar spektakel te worden en dat werd het ook daadwerkelijk. Maar liefst drie baanrecords sneuvelde dit weekend.
Sanne van der Star reed een baanrecord op de openingsafstand en ronde haar succesvolle toernooi af met een baanrecord puntentotaal. In hetzelfde sprinttoernooi wist Mayon Kuipers ondanks een mindere eerste duizend meter een baanrecord puntentotaal te behalen in haar categorie.
De naam "Kraantje-Lek trofee" is ontleend aan de schenker van de trofee en de bijbehorende attenties. namelijk de directie van het gelijknamige restaurant, annex uitspanning en speeltuin gelegen aan de Duinlustweg 22 te Overveen.
Vanuit het verleden al is er een band tussen de schaatsers en het bovengenoemde restaurant. Aan de voet van het hoge duin de "Blinkert" waaraan het restaurant "Kraantje Lek" is gelegen werden, al ver voor er kunstijsbanen waren, duintrainingen in de zomer afgewerkt van kernploegen en andere geselecteerden.
De winnares van de Kraantje Lek trofee word bij het winnen van de Trofee altijd uitgenodigd om eens te komen eten in het restaurant. Els Murris gaf gisterenavond aan hier gebruik van te maken samen met haar vriend.
quote:Veel marathonschaatsteams bij IJsselcup
Uitzondering reclameregels voor marathonschaatsers
Aan de ploegenachtervolging om de IJsselcup aanstaande zondag in Deventer doen opvallend veel marathonploegen mee. Deze klassieker in schaatsland is na een aantal jaren van afwezigheid terug op de kalender. Als uitzondering op de geldende langebaanregels zijn ook de reclame-uitingen toegestaan conform het reglement voor marathonwedstrijden.
De IJsselcup lijkt dan ook een echt marathon-onderonsje te gaan worden. Viks komt aan het vertrek met een verrassende opstelling. Naast de vertrouwde gezichten van Frank Verheijen en Tonny van Vliet komt ook Ties Wielinga aan de start. De meest verrassende rijder is de vierde man en dit is niemand minder dan Carl Verheijen.
Aangemelde herenteams (20):
TNT Express, Gewest Drenthe, De Haan Westerhoff, Regio Oost, Nefit, Buderus, BCT, InterCarParts.nl, Viks Parket, Adformatie Kras Reizen, Noord Brabant Limburg, Noord Holland Utrecht, BAM, Blauwe Stad.nl, vd Hoogen Tegels & Sanitair, vd Hoogen Natuursteen, VPZ, Gewest Friesland, KNSB 1, KNSB 2.
Aangemelde damesteams (12):
Gewest Drenthe, Regio Oost, Zuidema Kranen, Hoolwerf Heiwerken, Team Östersund, Nicolai Lourens & Tabak, DSB, VPZ, Noord Holland Utrecht, Gewest Friesland, KNSB 1, KNSB 2.
De IJsselcup begint zondag 3 december aanstaande om 15.00 uur.
De volledige uitslag staat hier: http://www.klunderklunder.nl/DV/startindex.php3?showkat=insert&baan=DV&sc=291275100&locatie=http://www.knsboost.nl/uitslag2006/DV99.htmquote:TNT Express wint ploegenachtervolging IJsselcup
Derde plaats voor damesploeg DSB
TNT Express heeft zondag in Deventer de ploegenachtervolging om de IJsselcup gewonnen. Het team met Henk Angenent, Kurt Wubben en Cees en Joost Juffermans klokte met duidelijke cijfers de beste tijd over de 3200 meter (4.09.76). Tweede werd de ploeg van Blauwe Stad.nl/BAM Schaatsteam (4.13.03) en derde de eerste langebaanploeg van de KNSB (4.18.27).
Bij de dames stond de marathonschaatsploeg van DSB op het podium. Zij werden derde met een tijd van 3.31.91 over de af te leggen 2400 meter. De dames van Gewest Friesland wonnen hier (3.26.40), voor de KNSB-ploeg (3.28.68).
niet door te komen die sitequote:Op maandag 4 december 2006 10:11 schreef snellejelle het volgende:
Iemand nog kaartjes voor het WK kunnen kopen?
het waren er maar heel weinig en ze zijn al uitverkocht..quote:
geen interesse.quote:Op maandag 4 december 2006 10:11 schreef snellejelle het volgende:
Iemand nog kaartjes voor het WK kunnen kopen?
ja, superquote:Op maandag 4 december 2006 11:06 schreef itsme het volgende:
2 Nederlandse dames op het podium bij de 2e 1000 meter.![]()
ik ben een teletoeterquote:Op maandag 4 december 2006 11:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
geen interesse.
EK en WK Allround zijn mij iets teveel teletoeters![]()
maar wel leuk dat je gaat! Leuke afstanden voor Maren op vrijdag?
Oh my god...quote:Op maandag 4 december 2006 10:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het waren er maar heel weinig en ze zijn al uitverkocht..
ik heb alleen kaartjes voor de vrijdag kunnen krijgen..
ze zijn vanochtend om 10 uur in de vvk gegaan... via marktplaats kun je nog wel aan kaartjes komen..quote:Op maandag 4 december 2006 15:19 schreef Mirri het volgende:
[..]
Oh my god...
Ik maar kijken op www.thialf.nl
Ik zei het toch tegen je!!!!
Shit, kut, fucking HELLLLLL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FUCK !![]()
Vanmorgen om 10 uur?quote:Op maandag 4 december 2006 15:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze zijn vanochtend om 10 uur in de vvk gegaan... via marktplaats kun je nog wel aan kaartjes komen..
vanmorgen om 10 uur ja. het stond in de KNSB nieuwsbrief, heb je die niet?quote:Op maandag 4 december 2006 15:24 schreef Mirri het volgende:
[..]
Vanmorgen om 10 uur?
En als ik dan heeeel toevallig online was geweest had ik kaartjes kunnen krijgen?
Was het van tevoren bekend dat het vanmorgen zou starten??![]()
Want dan wist ik het niet.![]()
niet, want het is uitverkocht. er waren naar 't shcijnt maar 750 kaartje per schaatsdag te koop...quote:Op maandag 4 december 2006 15:34 schreef Mirri het volgende:
Wanneer zou de vvk weer hervat worden?
Ik heb de knsb schaatssport, en ik heb me geloof ik ook opgegeven voor knsb nieuwsbrief maar die krijg ik nooit.quote:Op maandag 4 december 2006 15:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vanmorgen om 10 uur ja. het stond in de KNSB nieuwsbrief, heb je die niet?
[..]
niet, want het is uitverkocht. er waren naar 't shcijnt maar 750 kaartje per schaatsdag te koop...
het was alsnog druk genoeg...quote:Op maandag 4 december 2006 16:44 schreef rubbereend het volgende:
Jelle wilde gewoon niet teveel concurentie voor die paar kaartjes die in de verkoop gingen
die foto bij je advertentie op MPquote:Op maandag 4 december 2006 15:44 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb de knsb schaatssport, en ik heb me geloof ik ook opgegeven voor knsb nieuwsbrief maar die krijg ik nooit.
Hoelang wist jij het al?
Had je het niet effe in dit topic kunnen zetten?![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 17:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die foto bij je advertentie op MP
dat begrijp ik, ik vind 'm leuk! heb je al contact met die man opgenomen die ik je PM'de?quote:Op maandag 4 december 2006 17:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je dat gezien?!
Hij is wel verreweg het meest bekeken! Daar deed ik het voor.![]()
Nu nog een bod...
Hopelijk werkt het...![]()
Ja ik heb een email gestuurd, maar nog geen reactie.quote:Op maandag 4 december 2006 18:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat begrijp ik, ik vind 'm leuk! heb je al contact met die man opgenomen die ik je PM'de?
Whehehe tofquote:Op maandag 4 december 2006 17:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je dat gezien?!
Hij is wel verreweg het meest bekeken! Daar deed ik het voor.![]()
Nu nog een bod...
Hopelijk werkt het...![]()
750 was echt belachelijk weinig ja. de kaartjes gingen ook nog es te vroeg in de verkoop... het was vechten om de kaartjes...quote:Op maandag 4 december 2006 19:19 schreef Remzz het volgende:
http://hobby.marktplaats.nl/toegangskaarten-en-tickets-voetbal-en-sporten/64051870-ik-zoek-kaartjes-voor-het-wk-allround.html?return=eJwlikEKwyAQAP8SMEeNpr0oUtqfLE1AcatL3JC0pX%2BvIacZhgGr7TfawVWrzcV2dYblGVxgJqtUKjRn%2BYIlMSEAV5lRnYukQLcdve6n6rmI8a7F%2BEBu8ol06N704Ptk2hq3JMzVDIC4lDVPLZcaWzc9ed253x8dZC0s&df=1&fta=
Trouwens echt belachelijk die kaartverkoop. Niemand kon er gewoon door heen komen om 10 uur. Al belachelijk dat er maar 750 kaarten per dag in de verkoop gingen.
Misschien moeten ze er maar eens serieus over nadenken iets van een extra ring op Thialf te zetten.
1200 via Oadquote:Op maandag 4 december 2006 19:28 schreef Remzz het volgende:
Elke dag 2300 kaarten naar de sponsors, dat is echt belachelijk veel....
HAD ik maar eerder geweest met die Oad, ik wist het wel...quote:
Die naar SLC niet hoorquote:Op maandag 4 december 2006 19:39 schreef Remzz het volgende:
Zijn al die schaatsreizen al weg dan?
ik kreeg net ook weer een mailtje, die vent wil 75 euro...quote:Op maandag 4 december 2006 23:22 schreef Mirri het volgende:
Jezus..
SJ, die gast vraagt nu 95 euro per kaartje![]()
Ik heb wel een ander die vraagt 60 euro..
Als Cindy niet komt sla ik haar in elkaar...![]()
Zijn ze over 2 weken niet allang weggeveild?quote:Op maandag 4 december 2006 23:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik kreeg net ook weer een mailtje, die vent wil 75 euro...
ik wacht wel ff en kijk over een week of twee wel
nou ja misschien wel maar ik ben niet van plan heel veel geld voor kaartjes neer te gaan leggen...quote:Op maandag 4 december 2006 23:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zijn ze over 2 weken niet allang weggeveild?
Of blijft hij tot 8 februari doorgaan tot de prijs opgelopen is tot 670 euro per kaartje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |