quote:“As you think, so shall you be. Change is in your mind. Ninety percent of being succesfull is believing you can be succesfull. We’re talking mental image here, wich is a technique that almost all top athletes use. If you imagine yourself to be the kind of person you want, with the qualities you desire, then your mind will mold you into that person.”
quote:“You’re constantly thinking. Most of our feelings come from our thoughts.The good news is that as thinking beings, we have the power to choose our thoughts, and thus our feelings.”
quote:“What you think about often becomes a part of your life. If you worry, then you’ll find things to worry about. If you’re optimistic, then people and good things will be drawn towards you. So if you want to be a successful man, you need to have positive thoughts.”
Zou dit werken? Kun je niet enkel je gedachten maar ook je gevoelens door een soort van zelf-hypnose kneden om meer zelfvertrouwen te krijgen? Hoe denken jullie erover? Geloven jullie hierin? Heeft er iemand ervaring mee?quote:“I’ve had a lot of success in changing my attitudes, and much of it has come from saying affirmations. Affirmations are statements that you repeat over and over again until you believe them. As you go throughout your day, you are constantly making statements to yourself. Often these are bad affirmations, such as:
“I’m such a loser.”
“I’m not good at talking to random women.”
The more you repeat a statement to yourself, along with visualizing it and feeling it, the more you start to actually believe it. Too much negative self-talk, and your problems and insecurities pile up. The good news, however, is that you can start making positive affirmations. By repeating new beliefs over and over again to yourself, you can program them into your mind.
Take the affirmation, “I am becoming more extroverted.” At first your mind will raise its BS meter and try to block it because it’s such a radically new idea. After all, you have spent years and years telling yourself that you’re unsociable.
Then one day, after a few weeks of doing your affirmations several times a day, you do something that you never would have done a month before—maybe you are waiting to check out at the grocery store and automatically decide to make light banter with the other people in line. You do it without even thinking, because it’s becoming part of your new personality. It’s a truly amazing feeling when it happens!
So recognize that affirmations work gradually. They’re so slow that it’s tough to see them having an effect. Just keep plowing through, keep saying them, and before too long you’ll notice yourself behaving in new ways.
Affirmations work because you become what you think about. They force your mind into a certain manner of thinking, and when you use the affirmations long enough, those new thoughts become your new reality.
You should not just say the words of your affirmations to yourself, but you should feel what the words are saying and visualize the new reality. That way you experience the affirmation using your three major senses (sight, hearing, and feeling).
When you’re by yourself at home or in your car, say your affirmations out loud. You fully engage your hearing when you say them out loud. Of course, you should also engage your sight by vividly imagining them, and your feelings, when you have the surge of emotion throughout your body as you imagine your affirmations to be true.
When you first start programming yourself for a new trait, phrase the affirmation in the present progressive verb tense. By this I mean instead of saying, “I feel happy with my life,” it’s better to say, “I am feeling happier with my life as time goes on.” This overcomes a lot of the resistance that you may put up to your new affirmation. Though you say, “I feel happy with my life,” you think, “No I am not ahappy person.” Using the present progressive tense overcomes that.”
damn wat een verhaal...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:03 schreef jm5 het volgende:
Zou dit werken? Kun je niet enkel je gedachten maar ook je gevoelens door een soort van zelf-hypnose kneden om meer zelfvertrouwen te krijgen? Hoe denken jullie erover? Geloven jullie hierin? Heeft er iemand ervaring mee?![]()
Heb je nou echt niks ontopics te melden. Bijvoorbeeld waarom je een tvp in dit topic plaatst. (Dus niet dat je het terug kunt vinden later, maar de reden dat je het terug wil vinden.)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:47 schreef EggsTC het volgende:
TVP
kkkkkkkk interessant aspect, ik ben beniewd wat andere mensen hier over te zeggen hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je nou echt niks ontopics te melden. Bijvoorbeeld waarom je een tvp in dit topic plaatst. (Dus niet dat je het terug kunt vinden later, maar de reden dat je het terug wil vinden.)
edit
ow, een collegamod was me voor
hey hier hebk wat aan!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:12 schreef dnzl het volgende:
Ik heb hier ervaring mee en deze theorieën hebben mij een absoluut een beter mens gemaakt.
Na een tijdje zelf in de put te hebben gezeten (en ik ben er nu achter dat dat mijn hele middelbare school-periode is geweest) was het tijd voor verandering.
Ik moest gaan afvalen, vriendinnetje, meer vrienden, baantje zoeken, opleiding zoeken, hobby beginnen. Voor de meesten zijn zulke dingen normaal en allerdaags, maar als je echt in de put zit en je hebt nauwelijks zelfvertrouwen is het erg moeilijk. En voor het een heb je wat meer discipline nodig dan voor het ander, maar door constant te denken; ik kan en wil het, lukt het uiteindelijk.
Ik heb mezelf dus een positief imago aangepraat en het is gelukt![]()
Heb je gelijk in dat ik erover nadenk., maar ik zie geen enkele andere manier om dat te veranderen dan door erover na te denken. Ik was echt op de foute weg. Meisjes gebruikten mij als emotionele tampon, maar achter men rug wel met de meest foute kerels in bed duiken. Oké dit waren uitzonderingen, maar ik vind het hoe dan ook een leuke theorie om over na te denken, en wie weet schiet ik er echt wat mee op!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:27 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
damn wat een verhaal...
het hele probleem met jou is dat je er dus veeelste veel over nadenkt, je bent duidelijk op zoek naar een vriendin. Dat zien meiden, dat straal je uit. dat is je eerste probleem
Overtrokken is het zeker, vooral in die boeken die ik heb gelezen. Maar toch dient soms naar generalisatie gegrepen te worden om iets echt te kunnen verklaren. Ik bepaal ook zelf uit die boeken wát ik echt WIL veranderen en wat niet, ik neem niet alles klakkeloos aan, daarom ook deze post.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:50 schreef dnzl het volgende:
Ik vind dat Alpha-Bete male gedoe een beetje overtrokken eigenlijk. Je kunt best een softere kant hebben (daar houden meiden van, op de lange duur) maar compenseer dat dan bewust door seksuele opmerkingen/prikkels af te geven. Dat moet je idd trainen en een manier vinden waarop je niet te geforceerd over komt.
De een heeft dat vanzelf, de ander kan het aanleren.
Ja idd. Een geboren leider zal ik nooit worden., een 'meeloper met een grote bek' ben ik onder vrienden (en vriendinnen) altijd geweest. Ik moet alleen die lijn zien door te trekken wanneer ik bvb echt op een 'date' ben, want dan loopt het dus mis.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:53 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dat zeg ik, een combinatie. Ik wil ook helemaal geen alpha man zijn, ik hou niet van telkens de leiding op me te nemen. Laat een ander dat maar lekker doen.
Mja daar ligt dus op het moment mijn dillema, goed voor haar zijn en er voor zorgen dat ze bij je blijft lijken wel tegen elkaar werkende principes. Ik trek het ook moeilijk om constant op mn hoede te moeten zijn voor manipulaties en gedraaikont en enorm op onderliggende boodschappen en lichaamstaal te letten. Je kunt eigenlijk alles wat er uit haar mond komt totaal negeren, want dat is meestal het omgekeerde van de waarheid (eerder de waarheid die zij graag zou willen) en moet constant naar andere signalen kijken. Dit zorgt er ook voor dat ik ze na een tijdje als persoon, op een vriendschappelijke manier niet meer serieus kan nemen. Het ergste is dat ik het ze ook niet kwalijk kan nemen, want ze zijn gewoon compleet door emoties gedreven en doen al deze shit compleet onbewust. Ach k kan nog wel 3 paginas voltypen maar heb werk te doen en t levert toch alleen maar gezeik op van puisterige pubers en meisjes in denial.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:58 schreef M_Schtoppel het volgende:
Klopt, daar ben ik het ook niet mee eens. Die gasten gaat het vaak alleen maar om zoveel mogelijk meiden te naaien terwijl het mij, en vele andere brave borsten, er alleen maar om gaat een leuke relatie te krijgen en een goede partner voor haar te zijn.
Absoluut.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja inderdaad, er zijn maar heel weinig vrouwen die zullen toegeven dat vrouwen zo in elkaar steken, in het bewuste stuk van Bristollair dus.
Haha,leuk stuk. Ben blij dat ik net te jong ben om slachtoffer te zijn geworden van zo'n type vrouw.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ook weer een ontzettend waar stuk waar vrouwen een droge doos en mannen grote herkenning in zullen vinden:
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/femail/article.html?in_article_id=398998&in_page_id=1879
Je bent me net voor. Dat was ook direct het eerste woord wat in me opkwam toen ik de OP las.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef bateend het volgende:
'Neurolinguistic programming' noemde David Deangelo het.
De helft van hoe jij jezelf neerzet is uitstraling en zelfvertrouwen. Dus als jij denkt dat je schwarzenegger bent en je loopt even zelfverzekerd erbij dan kan dat zeker wel als aantrekkelijk gevonden worden. Alleen zie je er natuurlijk nog niet zo uitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:33 schreef caartyaait het volgende:
Hm, als je denkt dat je schwarzenegger bent, maar je lijkt meer op "insert willekeurig mager neurotisch mannetje" dan sla je de plank toch mis?
Niet helemaal, dat is het rare.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:33 schreef caartyaait het volgende:
Hm, als je denkt dat je schwarzenegger bent, maar je lijkt meer op "insert willekeurig mager neurotisch mannetje" dan sla je de plank toch mis?
Totdat iemand je vertelt dat je helemaal niet op schwarzenegger lijkt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:40 schreef jm5 het volgende:
[..]
Niet helemaal, dat is het rare.
Iedereen leeft in zen eigen realitieit, er bestaat niet iets als een 'objectieve' realiteit. Dus als jij in je realiteit denkt dat je bv met je 1m50 en 45kg op schwarzenegger lijkt, kan je perfect gelukkig en positief ingesteld zijn, en dat ook uitstralen.
Als jij ervan overtuigd bent zal je schijt hebben aan die persoonquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:41 schreef caartyaait het volgende:
[..]
Totdat iemand je vertelt dat je helemaal niet op schwarzenegger lijkt.
Wie weet er nou wat jij dénkt ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:41 schreef caartyaait het volgende:
[..]
Totdat iemand je vertelt dat je helemaal niet op schwarzenegger lijkt.
Hahaha ik weet lekker wat jij denkt !!!!!!11onenoneonequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:47 schreef jm5 het volgende:
[..]
Wie weet er nou wat jij dénkt ?
Ik zit ook niet tegen iedereen te schreeuwen: HEY ALLE VROUWEN WORDEN NAT ALS ZE ME ZIEN![]()
![]()
Het is het beïnvloeden van je gevoelens door je eigen gedachten, je gaat ervoor geen bevestiging zoeken bij anderen..
En het zal natuurlijk beter zijn de dingen enigzins realistisch te houden, dus dat schwarzenegger-gedoe is slecht voorbeeld![]()
![]()
Kut, nou verraad ik hetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hahaha ik weet lekker wat jij denkt !!!!!!11onenoneone
Sorry hoor maar wat een onzin. Wat maakt een kneus een kneus? zijn houding, zijn kleding en zijn uitstraling en daar is allemaal best wat aan te doen. Natuurlijk als je een lelijke kop hebt en misvormd bent kun je daar weinig aan doen maar we gaan even uit van gewoon een standaard kneus waar verder lichamelijk niks mis mee isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
Een kneus is een kneus... die kan beter zichzelf zijn met een scheutje zelfacceptatie en zelfvertrouwen dan zichzelf wijsmaken dattie een hele vangst is. De eerste eindigt waarschijnlijk met een of meerdere leuke vrouwen en dan komt het vanzel goed. De tweede heeft een lange weg te gaan.
Dat gaat niet werken.
Dat is dus iets wat op het gebied van vrouwen heel goed werkt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:48 schreef M_Schtoppel het volgende:
http://www.bristollair.co(...)uth-about-women.html
Een superneuker hoef je niet te worden, maar probeer een beetje de jerk en de nice guy te combineren.
Het enige waar die kerel gelijk over heeft is dat vrouwen geen sissies maar 'echte mannen' willen. De rest is weerzinwekkende onzin.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ook weer een ontzettend waar stuk waar vrouwen een droge doos en mannen grote herkenning in zullen vinden:
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/femail/article.html?in_article_id=398998&in_page_id=1879
Een echte man komt niet thuis met bloemen maar met hongerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:33 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Het enige waar die kerel gelijk over heeft is dat vrouwen geen sissies maar 'echte mannen' willen.
Voor zover ik hierover heb geleerd (workshop o.a.) kun je affirmaties het best gebruiken puur voor jezelf. Je mag nooit een ander betrekken in je affirmaties/visualisaties, dat gaat absoluut tegen je werken. Niet dat ik lees dat je dit van plan bent, maar just in case.quote:
Het herhalen van positieve affirmaties als een mantra heeft mijns inziens meer te maken met je onderbewustzijn dan met het 'echt geloven'. Zelfs in skeptische buien kan je affirmeren en hiervan de vruchten plukken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:15 schreef Black_Tulip het volgende:
Het is juist niet de bedoeling dat je positieve woorden herhaalt als een mantra. Dat werkt misschien heel hypnotiserend en je valt er gelukzalig mee in slaap, maar meer doet het niet, omdat je er eigenlijk nog geen barst van gelooft.
Daarentegen waardeer ik het wel als een man meer kan in de keuken dan alleen een eitje bakkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:53 schreef Napalm het volgende:
[..]
Een echte man komt niet thuis met bloemen maar met honger![]()
![]()
Mja. Wellicht, maar ik vind het nep en lachwekkend overkomenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:13 schreef Auticia het volgende:
Het herhalen van positieve affirmaties als een mantra heeft mijns inziens meer te maken met je onderbewustzijn dan met het 'echt geloven'. Zelfs in skeptische buien kan je affirmeren en hiervan de vruchten plukken.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:39 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Mja. Wellicht, maar ik vind het nep en lachwekkend overkomen
quote:Take the affirmation, “I am becoming more extroverted.” At first your mind will raise its BS meter and try to block it because it’s such a radically new idea. After all, you have spent years and years telling yourself that you’re unsociable.
Je zegt ook niet: I am more extrovert, omdat dan je hersenen tegenwerken en zeggen: nee je bent een op sociaal vlak niet geweldig en dat ben je nooit geweest. Dan klopt de theorie van Black_Tulip.quote:Take the affirmation, “I am becoming more extroverted.” At first your mind will raise its BS meter and try to block it because it’s such a radically new idea. After all, you have spent years and years telling yourself that you’re unsociable.
Vrij zeker dat je er arrogant van wordt. Echter is het wel zo dat succesvolle mensen vaak arrogant zijn. En op een of andere manier dwingen ze er ook veel geluk mee af, want het zijn vaak lucky bastards.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:22 schreef knarfmk1 het volgende:
klinkt wel erg interresant moet ik zeggen, en natuurlijk heeft een positieve instelling wel gevolgen op hoe je je voelt, maar ik vraag me af of je echt een ander iemand kan worden, door het zeggen van positieve dingen over jezelf en deze te herhalen.. en als dat zo is, of je dan niet ontzettend arrogant wordt
(tevens verkapte tvp)
Jajaja, ik wachtte al 5 minuten op de eerste rascisme-reactie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:14 schreef mvdlubbe het volgende:
Xenofobie heeft met dit topic niets te maken.
Yeah rightquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:17 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Vrouwen willen dus iets dat weg heeft van een neanderthaler!!!
Nee, wat je nu doet is wat alle vrouwen al doen. Nl. iets zeggen wat goedwillende mannen opquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:21 schreef Auticia het volgende:
Of ben ik nu arrogant omdat ik affirmaties gebruik?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:32 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Nee, wat je nu doet is wat alle vrouwen al doen. Nl. iets zeggen wat goedwillende mannen op
het verkeerde spoor zet.
geef maar toe, je vind mannen met een arrogante uitsraling geweldig...![]()
Imo moet er wel een reden zijn om zoiets te zeggen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:43 schreef mvdlubbe het volgende:
Take the affirmation, “I am becoming more extroverted.” At first your mind will raise its BS meter and try to block it because it’s such a radically new idea. After all, you have spent years and years telling yourself that you’re unsociable.
Daar moet je als man niet naar willen streven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:47 schreef Xtinction het volgende:
Overigens zijn "lompe macho's" leuk voor een avond, maar niks meer. Dat is iets wat je als man mijns inziens niet moet aspiren (wtf is het nederlandse woord).
Ik denk dan dat het moment dat je tegen jezelf zegt dat je extroverter wordt verkeerd is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:56 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Imo moet er wel een reden zijn om zoiets te zeggen.
Wanneer zal iemand die voornamelijk negatief gedacht heeft sneller geneigd zijn om deze theorie toe te passen? Als er iets is gebeurd, waardoor hij eigenlijk denkt: "God wat ben ik een sukkel". ".... Oh nee, ik moet positief denken.. wat was het mantra ook alweer.. oh ja: Ik word extraverter." Terwijl hij zojuist zich zo verlegen gedroeg dat dat ene leuke meisje hem niet zag staan, bij wijze van spreken.
Kijk, zo werkt dat niet. Eigenlijk moet je als mantra hebben "ik zal extraverter worden", dat heeft al meer de opmaak van een doelstelling. Dan kun je jezelf bij positieve gebeurtenissen (zoals het meisje een drankje aanbieden) een schouderklopje geven door te zeggen "ik word extraverter"
Een verkeerd mantra is ook "ik moet extraverter worden". Dat laat de mogelijkheid tot falen open, en als je faalt, zal je denken "zie je wel dat het niks wordt, ik ben een nietsnut".
mensen wat een verhala, en wat ontzettend herkenbaar ! Zo steek ik dus ook in elkaar.quote:
As you think, so shall you be? (Alpha Male - gedrag)quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:55 schreef SHE het volgende:
dit is gewoon iets als NLP ( neurolinguistisch programmeren )
en ja, het werkt en ja zo werkt de menselijke geest. In feite kun je jezelf herprogrammeren tot wat jij wilt.
Daarom vind ik zeurtopics altijd zo vervelend; 9 van de 10 keer kun je het namelijk zelf oplossen. Of dat nu onzekerheid, een kut karakter of een fobie is.
It's all in your head
en dat is ook onzin.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:32 schreef Sander_K het volgende:
Het idee dat je een lompe hork, een klootzak en/of een aso moet zijn om aan een vriendin te komen, ik weet niet, maar hoort dat niet gewoon bij het spelletje wat je moet (willen) spelen, 't spel der liefde.. Als je nu gewoon aardig van jezelf bent, dan vind ik dat helemaal geen slechte eigenschap die koste wat kost verdrukt moet worden.. juist niet! niet alle vrouwen houden van het alpha-male type, en niet alle mannen houden van 't type vrouw wat weer op de alpha-male types valt, wat niets meer inhoudt dat idd op elk potje vast een deksel past.
't ergste wat kan gebeuren in 't beta-male verhaal is dat het wat langer duurt eer je een vriendin krijgt wellicht, of dat je een hele goede vrienschap met een vrouw er aan overhoudt; is dat nou zo erg dan?
Partnerkeuze gaat wat dieper dan kernwoorden als 'vertrouwen', 'goede baan', 'integriteit', 'lekker koppie', het gaat erom dat je gevoelens worden geleid door datgene wat jij tijdens je voorgaande leven aan ervaringen en trauma's bent tegengekomen, en hoe jij daar als individu op hebt gereageerd. In feite is partnerkeuze een neurotisch mechanisme.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vreemd dat jullie denken dat vrouwen alleen op stoere, lompe zakken vallen en jullie lieve, eerlijke, verlegen jongens links laten liggen.
Klopt niks van, elke vrouw wil uiteindelijk een vent die een fatsoenlijke baan heeft en gewoon te vertrouwen is. Nou ja, op die vreemde type's na dan, die altijd op foute mannen vallen. Maar zo zijn de meeste vrouwen helemaal niet!
Het kan natuurlijk ook aan het type dames liggen waar jullie op vallen...
Ja, uiteindelijk wel ja. Misschien vallen jongere meisjes daarom eerst ook op de foute jochie's, maar gaan ze door de ervaringen hiermee later verstandiger kiezen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:09 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Partnerkeuze gaat wat dieper dan kernwoorden als 'vertrouwen', 'goede baan', 'integriteit', 'lekker koppie', het gaat erom dat je gevoelens worden geleid door datgene wat jij tijdens je voorgaande leven aan ervaringen en trauma's bent tegengekomen, en hoe jij daar als individu op hebt gereageerd. In feite is partnerkeuze een neurotisch mechanisme.
Échte vrouwen vallen op foute mannen (of mannen die de foute man kunnen imiteren)quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vreemd dat jullie denken dat vrouwen alleen op stoere, lompe zakken vallen en jullie lieve, eerlijke, verlegen jongens links laten liggen.
Klopt niks van, elke vrouw wil uiteindelijk een vent die een fatsoenlijke baan heeft en gewoon te vertrouwen is. Nou ja, op die vreemde type's na dan, die altijd op foute mannen vallen. Maar zo zijn de meeste vrouwen helemaal niet!
Oh, hoezo ben je dan een échte vrouw?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:21 schreef caartyaait het volgende:
[..]
Échte vrouwen vallen op foute mannen (of mannen die de foute man kunnen immiteren)
Nee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:00 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat een onzinnig geneuzel. Het komt er gewoon op neer dat jij vanuit je primitieve narcisme een oplossing zoekt voor het feit dat jij niet slaagt om een vrouw te vinden en daarbij berusting vindt in een elimentaire theorie. 'een paar zielige kippen', wat voor arrogantie heb jij als beta male om deze bewoordingen te gebruiken? Ben jij zelf ook niet zo'n zielig haantje?
Nee, met je geforceerd anders gedragen dan je bent win je de dames voor je.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:31 schreef jm5 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Wat kan er mis zijn met iemand die zichzelf na jaren durft te zien zoals hij echt is, en de absolute wil heeft om te veranderen?
Ga ff voor een ander hol keffen jij, je maakt geen indruk.![]()
Nee, met me (af en toe) geforceerd anders gedragen (ja tóch wel) verander ik mss mijn hele denkwijze in situaties waar ik eerder faalde.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, met je geforceerd anders gedragen dan je bent win je de dames voor je.![]()
Oh man, dit is ZOOOOOO verschrikkelijk niet waar!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:00 schreef SHE het volgende:
[..]
en dat is ook onzin.
Alleen kutwijven, domme wijven en labielo's vallen voor de alpha male. Een beetje vrouw zal altijd zoeken naar een man met positieve eigenschappen zoals betrouwbaarheid, intelligentie, integriteit en een zacht karakter.
Dat is niet vreemd, dat is de REALITEIT. Maar als vrouw zijnde zie jij dat niet, hoe wij dat als mannen ervaren dus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Natuurlijk is het moment verkeerd. Het is uiterst verkeerd, zelfs. Maar ik denk eigenlijk dat zulke momenten juist die momenten zullen zijn waarop je zal denken 'neeee, ik moet positief blijven... maarre.. hoe ging dat ook alweer? oh, ja, dat mantra...' etc.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dan dat het moment dat je tegen jezelf zegt dat je extroverter wordt verkeerd is.
Je moet niet als je net afgewezen wordt door een meisje dat tegen jezelf zegggen, maar juist voordat je op het meisje afstapt.
Ik kan me voorstellen dat als jij net afgewezen bent je weinig zin hebt om dat tegen jezelf te zeggen.
Een partner moet je niet zoeken, die loop je vanzelf tegen het lijf. Een voorwaarde is echter wel dat je lekker in je vel zit en dat uitstraalt, anders ziet hij/zij je niet staan. Verder maakt het echt niet uit waar je ook bent (al moet je natuurlijk niet in een men-only omgeving zittenquote:Wat ik wel denk is dat als je nooit succes hebt bij vrouwen en dat die vrouwen alleen maar op macho mannen vallen, je iets verkeerd doet. Misschien ga je wel achter de verkeerde vrouwen aan. Het is nu volgens mij wel duidelijk dat je een beetje binkie moet zijn om een meisje voor 1 avond te krijgen, maar voor iets dat langer duurt moet je toch wat meer in huis hebben.
Misschien zoek je in dat opzicht wel de verkeerde vrouwen in dat geval of op de verkeerde momenten en/of plekken.
Yep. Maar ook op mannen, niet waar?quote:Maar er voor zorgen dat je een zelfverzekerde uitstraling hebt en een vlotte babbel werken wel als magneten op vrouwen
Dat denk ik ook ja.quote:Persoonlijk vind ik het wel een mooi voorbeeld. Het gaat gewoon aan dat mijn eigen gemoedstoestand (zoals bij iedereen) erg afhankelijk is van mijn omgeving. Ik zou het misschien wel kunnen veranderen, maar ik heb daar niet zo'n behoefte aan. Het wil niet zeggen dat ik nooit aanspraak heb van een meisje ofzo en de situatie die ik nu heb bevalt me prima. Maar er zit wel een duidelijk verschil tussen en ik ben er van overtuigt dat het voor een groot gedeelte met mijn instelling naar buiten te maken heeft.
De crux voor een relatie is dus een seksueel opwindende knuffelbeer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:42 schreef M_Schtoppel het volgende:
Kijk het is heel simpel. Eigenschappen als lief, betrouwbaar, integer en zacht zijn prima eigenschappen. Maar ze genereren geen (seksuele) aantrekkingskracht, en DAAR gaat het in eerste instantie om om tot een relatie te komen. En de alpha man - wat heus niet altijd een player hoeft te zijn - heeft eigenschappen die wel die aantrekkingskracht opwekken.
Ik had ook niet verwacht dat jij als vrouw zijnde deze materie zou begrijpen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:02 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
De crux voor een relatie is dus een seksueel opwindende knuffelbeer.
En tsja, er zijn er maar enkelen onder jullie die aan die voorwaarde voldoen
Ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:16 schreef SpaceCan het volgende:
Leuk al deze theorieen enzo, maar nu de praktijk:
Ongetwijfeld heeft minimaal 1 beta male hier het boek "Double Your Dating" van Deangelo al gedownload / gekocht / geripped (whatever, niet belangrijk hoe je eraan komt) en wellicht dit al in de praktijk uitgeprobeerd....![]()
Neuk je nu alles los en vast (wat voorheen onbereikbaar was) ??![]()
Oftewel: kom maar op met al je ervaringen![]()
Nou, alles natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |