Misschien is dat juist de kern van mijn probleem.quote:Op maandag 24 april 2006 20:58 schreef Argento het volgende:
Andere mensen vinden mij heel tof.
En stel: je BENT tof. Heel tof.quote:Op maandag 24 april 2006 21:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik hoop dat het geen misplaatste arrogantie is, want dan maak je jezelf echt 100 procent belachelijk.
Maar dat kan ik niet zien van hier, of je wel echt tof bent.
Gelukkig staat die zin tussen aanhalingstekens.quote:Op maandag 24 april 2006 21:05 schreef Lienekien het volgende:
'Eigen roem stinkt.'
Goede vraag.quote:Op maandag 24 april 2006 21:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
En stel: je BENT tof. Heel tof.
Is het dan gepast om dat ook uit te dragen? Of moet je doen alsof je maar zozo bent? Is dat de essentie van tof-zijn: verbloemen dat je het bent?
Het heeft iets irritants, dat klopt. Maar die irritatie, komt die niet gewoon voort uit ordinaire jaloezie?quote:Op maandag 24 april 2006 21:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Goede vraag.
Persoonlijk vind ik het nogal triest als mensen zichzelf heel tof vinden en dit ook uitdragen.
Nee... het is een topic in de slipstream van WOW.quote:Op maandag 24 april 2006 21:11 schreef Sc0rPi0n het volgende:
wat een arrogant topic zeg....
Past dit niet beter in WOW?
Uit jouw alhier geëtaleerde houding spreekt veel zelfgenoegzaamheid. Je mag best tevreden zijn met jezelf, maar het klinkt alsof alleen om jezelf geeft.quote:Op maandag 24 april 2006 21:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gelukkig staat die zin tussen aanhalingstekens.
Zoiets is toch gewoon bullshit? Waarom mag je jezelf niet op de borst kloppen bij gebleken uitmuntendheid?
Neuh. Ik geef best om anderen; op zijn minst ben ik prettig gezelschap. Maar ik merk steeds vaker dat ik mezelf eigenlijk best goed kan waarderen. Soms zķ goed, dat de tranen in mijn ogen springen van ontroering.quote:Op maandag 24 april 2006 21:19 schreef Lienekien het volgende:
Uit jouw alhier geëtaleerde houding spreekt veel zelfgenoegzaamheid. Je mag best tevreden zijn met jezelf, maar het klinkt alsof alleen om jezelf geeft.
Ja maar dat was in ONZ.quote:Op maandag 24 april 2006 21:25 schreef zodiakk het volgende:
Dit soort topics zijn zķķķ 2003 : Ik ben een walgelijk arrogante twintiger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |