Maar hij is zo slaahaap.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:03 schreef stefmans het volgende:
@ Roeni3 Dat we ze vanavond oprollen![]()
Mwa, gelijkspelletje zou ik ook tevreden mee zijn. Als we iig maar scoren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Maar hij is zo slaahaap.
Nou ja, we winnen in ieder geval wel, das duidelijk.
Kan ik eigenlijk niet mee leven, maar als het moet, ok.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:08 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Mwa, gelijkspelletje zou ik ook tevreden mee zijn. Als we iig maar scoren.![]()
En dat Boakye naar Heracles verhuist voor een jaartje....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:11 schreef jna het volgende:
Zet dan ook in het nieuws dat Spurs Vermaelen willen
Kan Kronshorst mooi naar Ajax.quote:Adriaanse stapt per direct op bij Porto
Datum: 9-aug 13:16
De Nederlandse technische staf van Portugees kampioen en bekerwinnaar FC Porto heeft vandaag en per direct haar functie neergelegd.
Hoofdtrainer-coach Co Adriaanse, assistent-trainer Jan Olde Riekerink, keepertrainer Wil Coort en techniektrainer Chris Kronshorst hebben besloten ontslag te nemen vanwege een vertrouwensbreuk, die geleid heeft tot een onwerkbare situatie.
Geen van de betrokkenen is beschikbaar voor commentaar.
Bron: www.sportweek.nl
quote:Andy van der Meyde mag Everton verlaten. De Nederlandse rechtsbuiten verbleef afgelopen zondag en maandag in het ziekenhuis nadat hij onwel was geworden na een avondje stappen.
Hierover was de clubleiding van Everton not amused. Daarop besloot de club hem op de transferlijst te plaatsen en hem een boete van twee weeksalarissen op te leggen.
Van der Meyde lijkt gedoemd te mislukken bij buitenlandse clubs. Eerder flopte de international bij Internazionale, dat hem overnam van Ajax, waar hij wel goed presteerde.
Zou het ook wel willen, maar zie jij het gebeuren dat Huntelaar niet komt opdagen bij Oranje? Ik niet in elk geval.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:00 schreef Radegast het volgende:a
Mag Ajax weigeren z'n spelers af te staan voor vriendschappelijke interlands?
Ik vind dat ze eigenlijk zouden moeten doen nu...
Als Ajax wint is dat alleen maar beter voor het aantal punten op de UEFA ranglijst. Dat wil zeggen dat jou cluppie hierdoor een grotere kans maakt om weer eindelijk weer deel te nemen aan die enige belangrijke cup.quote:
Je weet nu toch wel dat de haat tegen Ajax vele malen groter is dan de liefde voor f'noord bij ze?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:03 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Als Ajax wint is dat alleen maar beter voor het aantal punten op de UEFA ranglijst. Dat wil zeggen dat jou cluppie hierdoor een grotere kans maakt om weer eindelijk weer deel te nemen aan die enige belangrijke cup.
Maar blijf jij maar lekker juichen voor je Kopenhagen, weet je zeker dat je komende 5 zeker geen CL speelt.![]()
Je moet je denkbeeld veranderen voordat je oordeelt over Feyenoorders. Als Ajacied geniet je ervan als je eigen club wint, als Feyenoorder geniet je ervan als Ajax verliest en interesseert je eigen club je geen reet. Dus wat dat betreft heeft daaan groot gelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:03 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Als Ajax wint is dat alleen maar beter voor het aantal punten op de UEFA ranglijst. Dat wil zeggen dat jou cluppie hierdoor een grotere kans maakt om weer eindelijk weer deel te nemen aan die enige belangrijke cup.
Maar blijf jij maar lekker juichen voor je Kopenhagen, weet je zeker dat je komende 5 zeker geen CL speelt.![]()
Als 010 tegen Kopenhagen zou spelen had ik ook voor Kopenhagen geweest. Kom op zeg, wat kan mij die UEFA ranglijst schelen. Op een overwinning van Ajax na, is een nederlaag van 010 het mooiste wat er is. Ik kan me dus best voorstellen dat 010ers voor Kopenhagen zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:03 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Een nederlaag van Feyenoord is altijd leuk, maar ik ga er echt niet van tevoren in hun topic m'n gelukswensen aan de tegenstander posten. Dat is het toppunt van triestheid natuurlijk. Net als dat 010 gebruik van jou, trouwens.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:25 schreef the_hunter het volgende:
Als 010 tegen Kopenhagen zou spelen had ik ook voor Kopenhagen geweest.
En al krijgen we er een extra plaats bij, dan nog speelt 010 geen CL. az is ze immers al lang voorbij gestreeft![]()
Ik post sowieso niet in hun topic. En de naam van die club krijg ik niet uit mn toetsenbord. Op de één of andere manier loopt dan mn computer vast. Sorry als je je eraan stoortquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
Een nederlaag van Feyenoord is altijd leuk, maar ik ga er echt niet van tevoren in hun topic m'n gelukswensen aan de tegenstander posten. Dat is het toppunt van triestheid natuurlijk. Net als dat 010 gebruik van jou, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |