quote:
Babyhapjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als we er dan toch over beginnen, ben ik de enige die z'n patat met appelmoes en z'n kroket met appelmoes eet?
Die zit ook in Hellevoet, erg lekkere patat inderdaadquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bram Ladage in Rotterdam heeft echt de lekkerste ever
Zie daar mijn eetpatroon tot mijn 13dequote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:26 schreef VoreG het volgende:
Appelmoes is voor mensen die niks lusten en er daarom maar appelmoes overheen gooien
Sst, zij moeten niet weten dat sportcrew geen notes kan zien.quote:
Ik stopte daarmee toen ik 10 wasquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zie daar mijn eetpatroon tot mijn 13de![]()
Klinkt logisch, je verklaringquote:doe wilst t spek in de botter stippen.
Bij mij tot en met mijn 25stequote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zie daar mijn eetpatroon tot mijn 13de![]()
Ik heb hem dan ook niet zelf bedacht (zo goed is mijn Gronings niet, en zo ver reikt mijn intellect ook niet)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:33 schreef clauwheee het volgende:
Gollem,
[..]
Klinkt logisch, je verklaring
het lijkt inderdaad meer op Jaap Stam in volle sprintquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:36 schreef VoreG het volgende:
Dat snelwandelen nog als sport genoemd mag worden...
Ga Ooijer maar voor de laatste keer knuffelenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het lijkt inderdaad meer op Jaap Stam in volle sprint
Zou het?quote:
Het ziet er niet uit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:36 schreef VoreG het volgende:
Dat snelwandelen nog als sport genoemd mag worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |