Mooi man, FOK ten voeten uitquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:15 schreef rubbereend het volgende:
wat een zooitje zeg, ben ff een beetje alles aan het bij lezen, zowel voor als achter de schermen. Wat een bende
Er is niet doorheen te komen man.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:15 schreef rubbereend het volgende:
wat een zooitje zeg, ben ff een beetje alles aan het bij lezen, zowel voor als achter de schermen. Wat een bende
Wat heeft ie gedaan?quote:
je hoopt op nieuwe mods in VBL?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:19 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga Danny ff vragen of hij die andere Hools weer kan openen!
Je weet dat het nog altijd alleen een forum is he?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:17 schreef clauwheee het volgende:
Zooitje ongeregeld.
Misschien worden er ook nog oud-mods van een ander subforum geband dan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hoopt op nieuwe mods in VBL?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je weet dat het nog altijd alleen een forum is he?
* BliksemSchigt pakt er in ieder geval weer de popcorn bij
Nee hoor. SCH is nog druk doende hier een ban te verwerven denk ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:26 schreef Suijk het volgende:
Het popcorn moment is volgens mij al voorbij.
Wil je nog wel modje zijn opdeze manier?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:15 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee hoor. SCH is nog druk doende hier een ban te verwerven denk ik.
[afbeelding]
In mijn eentje? Dat zal me een SCHok gevenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten totdat je je boycot daadwerkelijk gaat naleven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |