Dat ja, probeer daar eens het Franse woord voor pantoffels van te makenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Baboesjka's
Ah, kijk, je hebt het al gedaanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
En dan zal het op z'n marakkees wel Babouchas zijn
Laat ik het heel netjes zeggen: Ik probeer weg te blijven uit Marokko. Veel te warm voor mij.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:23 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ah, kijk, je hebt het al gedaan
Daffodil31LE +1
Als je die dingen in Marokko wilt bestellen, moet je om babouches vragen.
Uhmm? wat wil je nou weten?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Laat ik het heel netjes zeggen: Ik probeer weg te blijven uit Marokko. Veel te warm voor mij.
Verder heb ik geen inspiratie, dus een simpele vraag:
Wie is/was de (bewezen) oudste mens ter wereld? Naam en leeftijd.
Louise oid, maar die is al doodquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:27 schreef AntonDingeman het volgende:
die ene uit Frankrijk
of Hendrikje uit den ANdel
is of was. Dus dood of levend.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:28 schreef SHE het volgende:
overleden of nog levend?
Precies wat ik schrijf. De oudste mens (individu, persoon) ter wereld. Bewezen, officeel enzo.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:29 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Uhmm? wat wil je nou weten?
Wie er tot voor kort de oudste mens ter wereld was? dat betekent dat er nu dus een andere is...
Wat de oudste menssoort is?
Wie er in de geschiedenis het oudst ooit is geworden?
dus de oudste ooit? dat is die franse iddquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
is of was. Dus dood of levend.
Marie Louise is niet juist. Louise is een deel van de voornaam.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:29 schreef SHE het volgende:
Marie Louise?
Ooit dus.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Precies wat ik schrijf. De oudste mens (individu, persoon) ter wereld. Bewezen, officeel enzo.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:30 schreef SHE het volgende:
[..]
dus de oudste ooit? dat is die franse idd
Ja. Maar geef de naam nou eens...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:31 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ooit dus.
Dat is inderdaad die Franse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |