Kon je ook gewoon kopen. Wij hadden een hele verzameling.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:53 schreef Jurk het volgende:
Kleine blauwe smurfjes, die kreeg je volgens mij bij een benzinestation.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
EY![]()
Maar ik heb ff gegoogled en ik kan geen plaatjes vinden van het betreffende koffertje.
Ojaaaa, ik had ze in elke vorm en kleur. Wat erg.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:00 schreef Evik het volgende:
jaaaaa.... die had je ook in driehonderden verschillende vormen.
Ik heb deze nog gehad.
Nee vrouw... weet je hoeveel ik met ze gespeeld heb. Die zijn helemaal kapot.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:09 schreef purplerose het volgende:
Das een fukking grote sigaar gek!
En BA kijkt alsof die gedrogeerd is via zn glas melk
Ze kijken allemaal eigenlijk alsof ze niet meer nuchter zijn
Dus door jou kijken ze zo vaag!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:14 schreef Evik het volgende:
[..]
Nee vrouw... weet je hoeveel ik met ze gespeeld heb. Die zijn helemaal kapot.
Ik denk dan altijd aan een tennismeisje met zo'n zonneklep opquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
OMG jaaaaaaaaaaa, die had je in groen en rood!!!
lelijke dingen
nu pieker ik met je meequote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:29 schreef Tumble het volgende:
niemand die autos met een vliegwiel die je tegen elkaar kon laten botsen en dan vlogen alle onderdelen eraf (deur wielen motorkap etc) twee zwarte schansjes erbij en proberen elkaar in de lucht te raken
(pieker me al de hele dag suf over hoe dat dat heette
weet het merk niet meerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:46 schreef purplerose het volgende:
Was dat niet een bepaalde versie van de hot wheels??
Of die ninja poppen met een knopje op de rug om te slaan of te schoppen... ach ach ach wat hebben we daar uren mee gespeeld zeg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:05 schreef dmace het volgende:
Nu ik al die poppetjes zie, moet ik terugdenken aan Big Jim [afbeelding]
Poppen voor Jongens. Die gespierde torso werd aangevuld met rubber armen met een mechaniekje waardoor z'n spierballen opzwelden als je z'n arm boog. Ook had Big Jim een knopje op z'n rug waarmee je z'n arm kon laten slaan. Er zat ook een neger tussen met een metalen hand.
Die deed me altijd denken aal die neger uit Sloan, een serie die door veronica werd uitgezonden.
Iemand ook deze poppen gehad?
HOOLLLY SHEEETT! Ik dacht nog wil ik het zien? Wil ik het niet zien? Kan ik achteraf me ogen gaan spoelen?"quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:11 schreef dmace het volgende:
Samantha Fox was al eens langsgekomen, en ook hoe ze nu zou zijn.
Nou, HIER kun je nog eens zien hoe ze was in de videoclip van Touch Me.
En HIER kun je zien hoe ze er nu uitziet, in een show in Istanbul uit 2006.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |