Doe Maar überhaupt...de eerste Nederband die jankende, broekpissende en flauwvallende fans hadquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:13 schreef Flurrie het volgende:
is de roze/groene rage van Doe maar al genoemd??
sjucht ende zwijmel... Ernstquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Doe Maar überhaupt...de eerste Nederband die jankende, broekpissende en flauwvallende fans had
Oh man, De Bagwan-discotheek op de Oudezijds. Die was ik wel ff vergeten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:56 schreef OldSchoolFool het volgende:
Is de Bagwan al genoemd? :]
OMG jaaaaaaaaaaa, die had je in groen en rood!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:16 schreef a-child-in-chains het volgende:
Die doorzichtige halve-zonnekleppen
whehe die van Sandra heb ik ook hier liggen als 12 inch!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:10 schreef purplerose het volgende:
Sandra
[afbeelding]
Paul Young
[afbeelding]
en natuurlijk ook Pat Banatar met love is a battlefield!!
maar ook Simon en Garfunkel
Ja, O'Neillquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:10 schreef Evik het volgende:
En wat te denken van de felle kleuren mode!!
Jeetje.. ik zag vorige maand mijn oude zomerjas met fel blauw, geel, groen en roze... Holymolly dat we dat gedragen hebben.
Verkapte pooier 'Pieter Post, Pieter Post met zijn poes verdiend de kost'quote:
EN in geel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
OMG jaaaaaaaaaaa, die had je in groen en rood!!!
lelijke dingen
Geweldig nummer was dat, helemaal leukquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:41 schreef Evik het volgende:
En Reet Petite van Jackie Wilson.
Was moet ik lachen om die klei poppetjes.
[afbeelding]
Er kwam een user voorbij die em nog op zolder had liggen. Zijn posts spoorde ook al nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zijn er trouwens ook foto`s van dat beruchte gele koffertje? Er staat me iets vanbij dat ik dat koffertje gewoon had vroeger, en het zou een hoop verklaren![]()
EYquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Er kwam een user voorbij die em nog op zolder had liggen. Zijn posts spoorde ook al niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |