whehehehehequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu zak je toch heel diep in aanzien
[..]
Tja, dat maakt het niet helemaal goed
Dat heb ik nog gedaan. Was echt een geweldige sport. Maar ja als je 15 wordt ofzo dan ziet het er eigenlijk niet meer uit op zo'n klein fietsje.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:14 schreef D.Rose het volgende:
en natuurlijk de voorganger van de MTB
[afbeelding]
Jaaaaa dat kan ik me nog (vagelijk) herinneren. Best enge serie idd, zeker met dat slijmerige gangenstelsel (dat ze ook in zo'n slijmgang vallen) en iets met dat ze dan uiteindelijk ergens in een zee bovenwater komen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Catweazle?
Enne de Moddermonsters was een best enge serie over een stel kinderen met nieuwe buren die buitenaardse wezens bleken (de moddermonsters) en mbv een soort ook buitenaardse mentor hun krachten ontwikkelden om ze te verslaan.
De monsters konden zich even als mens voordoen, en daarna begonnen ze te trillen en slijm te zweten. Ze hadden ook een ondergronds gangensysteem gegraven waar ze doorheen glibberden,
En er was ook een (Australische?) serie over een wezen van Sirius B oid.
ik zal er ff over nadenkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:48 schreef purplerose het volgende:
waar moet ik nog meer van houden om het goed te maken dan?![]()
die heb ik hier liggen evenalsquote:
Ik had wel een ordinaire 80's kuif, zoietsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:24 schreef nozem het volgende:
Wie ging er nog meer apetrots naar school met een kop vol veel te lange stekels en niet goed uitgesmeerde klonten gel?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik had wel een ordinaire 80's kuif, zoiets
[afbeelding]
Jezus Christus hoger dat ding!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
[afbeelding]
gelukkig of helaasquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:44 schreef purplerose het volgende:
Ik heb me kuif gelukkig nooit zo hoog gekregen
Absoluut gelukkigquote:
omg. ja tot begin jaren 90 was dat nog in.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:37 schreef Scandalous het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja die... en omg die moddermonsters herinner ik me opeens ja..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Catweazle?
Enne de Moddermonsters was een best enge serie over een stel kinderen met nieuwe buren die buitenaardse wezens bleken (de moddermonsters) en mbv een soort ook buitenaardse mentor hun krachten ontwikkelden om ze te verslaan.
De monsters konden zich even als mens voordoen, en daarna begonnen ze te trillen en slijm te zweten. Ze hadden ook een ondergronds gangensysteem gegraven waar ze doorheen glibberden,
En er was ook een (Australische?) serie over een wezen van Sirius B oid.
begin jaren negentig , corkyquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:12 schreef Sassefras het volgende:
Was life goes On met :
[afbeelding]
nou jaren 80 of 90? ik kan me herinneren dat ik dat een leuke serie vond.
alleen de nerds hadden zo'n kapselquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:56 schreef nozem het volgende:
Laten we het bloempotkapsel vooral niet vergeten. Op vakantiefoto's uit '89 staat ondergetekende met een rasechte bloempot op de kop.
get a lifequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:20 schreef Echo99 het volgende:
Hadden we t al over die 31 jarige krantenjongen gehad?
tussen 90 en 92 schijnt, ach een paar maandjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:17 schreef Evik het volgende:
[..]
Die knurft ja.... maar was dit zelfs nog in de jaren 80??? Wat gaat de tijd snel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |