quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 03:09 schreef MaJo het volgende:[..]
Sportief
![]()
Er zijn mensen die daar een stuk minder goed mee om kunnen gaan (ik zal maar geen namen noemen
![]()
)
Ik weet niet precies wat het doel is van je opmerking, maar ik vind het niet zo sportief overkomen. Ik volg dit topic af en toe es en vaak wordt het antwoord al gegeven voor ik kan posten of weet ik het gewoon niet. Heb wel de 'regels' gelezen, vandaar ook mijn bovenstaande reactie. En de regel van het juiste antwoord lijkt me ook logisch, al is het maar omdat er zo makkelijker een winnaar aangetoond kan worden. Echter, de helft van de tijd zit ik over dit soort steken onder water heen te lezen.
Over wie een topic mag openen, en wie de punten optelt, en over goed een user de andere vervangen heeft en hoe weinig punten er in het vorige topic gegeven zijn, etc. Het gaat om een spelletje, toch? En dat je fanatiek bent en een vast clubje users krijgt, snap ik allemaal best, maar het is niet echt uitnodigend om mee te posten.
Wellicht is dat ook precies de bedoeling, dat weet ik allemaal niet, just my two cents. Ik blijf het nog wel even volgen. Het is namelijk best een leuk topicreeks.
had niet verwacht dat ik dat ooit zou zeggen van een reeks in MEN