Daar ben ik mij van bewustquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:41 schreef MaJo het volgende:
Inderdaad Jill en Amy. En officieel (als je streng bent over voornamen) heb ik dan het punt
Yay!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En Asmo maakt het compleet!
Asmodian + 1
Inderdaad, twee vliegen in één klapquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
(kan dus goed Beatles zijn)
Nee, linkje?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vertaal maar weer wat lyrics, Asmo. Owja, heb je mijn poging van vanmiddag gezien met mijn vertaling?
Ik niet, waar te vinden?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vertaal maar weer wat lyrics, Asmo. Owja, heb je mijn poging van vanmiddag gezien met mijn vertaling?
Algemene Kennis Quiz Deel 134quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee, linkje?
Ik wil met alle liefde lyrics vertalen - vind ik een van de leukste dingen om te doen. Maar verveelt het echt niet?
Is er trouwens al vastgesteld dat Haruhi een alter ego heeft? En is er ook bekend waarom?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:48 schreef MaJo het volgende:
Hij zal ook niet alles gegoogled hebben lijkt meMaar dat hij schuldig is is wel zeker, hij is hier niet meer langsgeweest
Lees de OP eens...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:49 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Is er trouwens al vastgesteld dat Haruhi een alter ego heeft? En is er ook bekend waarom?
Moet voldoende zijnquote:Ik had eens een meid,
of moet ik zeggen:
zij had eens mij.
Trusten!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:49 schreef Jojoortje het volgende:
Oke nu ga ik echt slapen. Ajuus mensen!![]()
De gebande Jajong toch? Nu weer terugquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:49 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Is er trouwens al vastgesteld dat Haruhi een alter ego heeft? En is er ook bekend waarom?
Ik vroeg nog zo om de volledige titel...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:50 schreef MaJo het volgende:
Norwegian Wood Beatles
Salvador Dali, Barcelona, Parc Guellquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:02 schreef MaJo het volgende:
Jee
Nog een vraagje voor het slapen gaan.
Wie heeft dit beeld gemaakt, in welke stad staat het en op welke locatie?
[afbeelding]
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:01 schreef Asmodian het volgende:
Poging 3 om te gaan slapen (eerst om 1u, toen om 2u).
Veel plezier nog vannacht, nu ben ik *echt* weg
Oeh heel close, alleen de kunstenaar klopt nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:03 schreef Reese het volgende:
[..]
Salvador Dali, Barcelona, Parc Guell
Terwijl ik refreshte, bedacht ik me dat het niet goed was. Inmiddels heeft iemand anders het antwoord al gegeven. Too bad.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh heel close, alleen de kunstenaar klopt niet![]()
Dan heb ik daar een mazzeltje. Het park wist ik namelijk niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:06 schreef MaJo het volgende:
Sorry Reese maar Gooitzen was sneller... Inderdaad Antoni Gaudí
Gooitzen + 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |