Ach, er komen hier wel meer users die nou niet bepaald het ei van Columbus gevonden hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:25 schreef timmie_loots het volgende:
Dit is eigenlijk niks voor mij, zo'n topicIk heb namelijk niet zo gek veel algemene kennis
Antwoord is volgens mij al gegeven:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou ben je warm. Enkel de naam nog even aanpassen.
quote:
D'r is er hier tenminste nog ene wakker!quote:
Edit: niet dusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:28 schreef Reese het volgende:
[..]
Antwoord is volgens mij al gegeven:
[..]
Ha, TSE, gebeurd er nog wat in de MUZtrivia dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ach, er komen hier wel meer users die nou niet bepaald het ei van Columbus gevonden hebben.
Yay!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
D'r is er hier tenminste nog ene wakker!
Da's Modest Schoepen, beter bekend als Bobbejaan.
Asmodian +1
Nope, geen haan die daar nog naar kraait.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ha, TSE, gebeurd er nog wat in de MUZtrivia dan?
Weldegelijk. Heeft heel veel liedjes geschreven en gezongen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:29 schreef wyccie het volgende:
Die kerel is dus helemaal geen gitarist, maar een pretparkeigenaar?
Dat dacht ik al, vast nog een ranja-vraag die open staat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nope, geen haan die daar nog naar kraait.
Pull a ranjaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:31 schreef Neleos het volgende:
Dat dacht ik al, vast nog een ranja-vraag die open staat.
Precies, dat is het hele eieren eten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, vast nog een ranja-vraag die open staat.
Is dat eieren gedoe nog steeds niet afgelopen!?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Precies, dat is het hele eieren eten.
Ja, dat vinden ze kiplekker!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zouden Eisbären eigenlijk van eieren met ranja houden?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:34 schreef Nembrionic het volgende:
Dag Soempie!
quote:Elke lantaarnpaal lijkt een
fatalistische waarschuwing te slaan
Iemand mompelt
en de lantaarnpaal flakkert
En gauw zal het ochtend zijn
Ja bij mij was fok omeunig traag netquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jojoortje, was jij er de hele tijd nog? Zo stil.. zijn we niet van je gewend.
't Is oNmeunig, jongedame....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja bij mij was fok omeunig traag net![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is Fok! bij jullie ook zo aan 't hikken?
Nog al jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is Fok! bij jullie ook zo aan 't hikken?
Twents is het nieuwe hippe ding.. u a trendsettah!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ja bij mij was fok omeunig traag net![]()
Mooi. Dan hoef ik niet te herlaarzen.quote:
? wat heb ik gedaan?quote:
Ja, maar ik zeg omeunigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
't Is oNmeunig, jongedame....
Musicals hequote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:36 schreef MaJo het volgende:
Memory - Andrew Lloyd Webber
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, hoe het gaat en zo.. nog aardbevingen daar?
Natuurlijk!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:36 schreef MaJo het volgende:
Memory - Andrew Lloyd Webber
Eindelijk iemand die een musicalvraag heeft gesteldquote:
Die voelde jij toch ook niet? Of heb je die naschok wel gevoeld?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, hoe het gaat en zo.. nog aardbevingen daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |