Ja, doe ons even een lijstje links, dan zal ik ze sluitenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:00 schreef bas-beest het volgende:
kan je die topics waarin je een deel van je OP lost verkoopt niet laten sluiten door een mod?
De spullen zijn trouwens op te halen in Dronten. En nogmaals, bieden staat vrij, dus laat je niet tegenhouden als je de vraagprijs te hoog vindtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, doe ons even een lijstje links, dan zal ik ze sluiten
dicht gedaanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:07 schreef JK1982 het volgende:
[TK] heel leuk en functioneel kastje
[TK] Grote trekkerband wegens overcompleet
[TK] 2x Persmap Lamborghini Diablo incl. speldje
[TK] CRT monitor in nieuwstaat
[TK] Terrarium voor hagedis, vogelspin etc.
En deze mag ook wel dicht trouwens:
[GEZ] Snelle 8xAGP Videokaart + 1Gig DDR PC3200 geheugen
[TK] Gratis: eenvoudige computerkast en luidsprekers
[..]
De spullen zijn trouwens op te halen in Dronten. En nogmaals, bieden staat vrij, dus laat je niet tegenhouden als je de vraagprijs te hoog vindt![]()
[offtopic]quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:07 schreef itsme het volgende:
Ik vind dat aquarium wel interessant.
Ik heb wandelende takken.![]()
Mijn dochter kwam 3 jaar geleden met een zwanfere wandelende tak aan. Het eindigde dat ik het kreng moest verzorgen en dat ik er op een geven moment meer dan 30 had.![]()
Nu vries ik die eitjes in, zielig maar goed. Ik heb een onhandige glazen bak als woning, met gaas er over. Hoe vaak het niet is gebeurd dat ik in bed lag en opeens uit mijn oogheoekn een wandelende tak zag hangen.![]()
![]()
Ja hoor, doe maar een leuk bod inclusief of exclusief verzendenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:33 schreef lady-wrb het volgende:
is het schedeltje misschien los te koop?
Tsja, daar kan ik ook niks aan doen.. Of je moet nog een leuke woning voor weinig voor me weten richting Amsterdam of Utrechtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:11 schreef itsme het volgende:
aargh je zit in flevoland.
Durf het niet met zekerheid te zeggen, omdat ze niet van mijzelf waren. En heb hier niemand om te passenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:07 schreef Chinless het volgende:
Heb je die puma's nog?
En vallen die beetje groot uit ? want heb normaal maat 42
Zeikerd..quote:
Mail me anders even voor een afspraak als je interesse hebt.quote:Op zondag 3 september 2006 13:03 schreef Hagelkaas het volgende:
8 Euro voor die monitor? Waar woon je i.v.m. ophalen?
Edit: Ah, ik zie het al, Dronten. Zou moeten lukken.
Wil hem evt. ook wel opsturen trouwens hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:44 schreef Hanneke1983 het volgende:
Jammer...2 uur reizen voor een singer ga ik niet doen
Nee, ik kom uit Noord-Holland.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:49 schreef JK1982 het volgende:
Verzendkosten tot 5,= zijn 6,70.. Laat maar even weten of hij nog interesse heeft dan. Evt. op te halen in Dronten, weet niet of je uit de buurt komt?
Mail terugquote:Op donderdag 28 september 2006 09:32 schreef Kings het volgende:
Bod: 10 euro voor de puma's!
Inclusief verzenden! (volgens mij kan dat nog steeds gratis!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |