quote:
Wat heb je zelf in gedachten? Doe eens een leuk bod.. Prijsje valt nog wel over te praten hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef Tique3 het volgende:
shit:{
Hoe ver ben je bereid te zakken inclusief verzendkosten voor die mappen.
Ik vind het namelijk een beetje minder dat het in het frans is...
Dank je! 2x Dank je!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:16 schreef FredvZ het volgende:
Tags gezet
Hahaha, tsja, het is wat flauw, maar jij zegt: voor ieder wat wils; dus ik ging ook " vol verwachting" door het topic, maar dacht daarna precies hetzelfde als Zhe-Devil..quote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo'n komisch figuur ben ik al lang niet tegengekomen, bel de krant!
Graag alleen serieuze reacties, niet dit soort noodkreten om een beetje aandacht..![]()
10quote:Op donderdag 28 september 2006 22:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat heb je zelf in gedachten? Doe eens een leuk bod.. Prijsje valt nog wel over te praten hoor
Voor ¤ 15,= incl. verzenden stuur ik ze op naar je..quote:
Yep, Dronten it is!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:26 schreef petre86 het volgende:
je woont nog in dronten? ( of waar is bijv. de monitor anders op te halen?)
Klopt, die weegt genoeg inderdaad. Alleen de kindertjes hier spelen er niet meer mee, was een zandbak.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:39 schreef TommyGun het volgende:
Die trekkerbandDing is kei zwaar zeker
Kneus..quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:38 schreef FUFR het volgende:
Millieu vervuilende dingen kun je beter naar de stort brengen ipv kinderen erin te laten spelen..
en..quote:
Hebben jullie nog interesse?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:26 schreef petre86 het volgende:
je woont nog in dronten? ( of waar is bijv. de monitor anders op te halen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |