quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:05 schreef DFDuo het volgende:
Uhm...als het erop lijkt dat het echt kapot is, dan zal het toch zeker niet meteen morgen gemaakt zijn door de kaboutertjes of zo?
Maar mooi dat je positief blijft denken![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:05 schreef DFDuo het volgende:
Uhm...als het erop lijkt dat het echt kapot is, dan zal het toch zeker niet meteen morgen gemaakt zijn door de kaboutertjes of zo?
Maar mooi dat je positief blijft denken![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:17 schreef robert-dirksen het volgende:
Moet je ook niet telkens dat UPC kastje in mekaar timmeren, vind je het gek datie het dan niet meer doet
Warempel, mijn TV ook! Dat geeft televisie kijken toch een geheel nieuwe dimensie.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:09 schreef thedude0 het volgende:
een van mijn tv's piept de hele tijd![]()
] wat ben je danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:57 schreef arnold-d het volgende:
nou, dat de tv automatisch uit ging snap ik nog niet.. misschien te lang op het AV kanaal gestaan zonder enkel signaal wat binnenkomt, en dat die hem automatish uitschakelt..(ook geen kabel ingang..)
en dat de upc kastje het niet deed is dom van mij..![]()
zat ff te voelen bovenop.. hij was geeneens warm.. geeneens bij de voeding.. ff kijken bij mijn voeten..(daar ligt het stopcontact namelijk..)
en ja.. heb ik de stekker er uit geknalt met me voeten.., en de kabel staat al strak van het stroom..
domme ffout van mij
en ik was gisteraaf behoorlijk![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |