Jayhawk is betrapt op Googlen en is al zn punten ontnomen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goedenavond, mensen. Net terug van een leuk voetbalwedstrijdje in het pittoreske Almen. Heb ik nog iets gemist?![]()
Ik wil naar de 200![]()
Staat er, mr. no patiencequote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:13 schreef geenaam het volgende:
[ b] dikgedrukt SHE [/b]
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:13 schreef geenaam het volgende:
Edit: laat maar
Geen halve maatregelen. Was het zo duidelijk?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:13 schreef AntonDingeman het volgende:
Jayhawk is betrapt op Googlen en is al zn punten ontnomen.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een dolle fans schoot iemand(en) neer. Plaats: stal 87
Zo moelijk lijkt het me toch niet om gelijk de eerste keer het dikgedrukt neer te zetten. Heeft niks met geduld te maken.quote:
nee niks!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm, kun je dat niet aan de nummers zien?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:15 schreef Jojoortje het volgende:
Damn ik wilde net een ei bakken... is de houdbaarheidsdatum al verstrekenik ga wel tosti maken
![]()
Ik vind jou op dit moment moeilijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:15 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zo moelijk lijkt het me toch niet om gelijk de eerste keer het dikgedrukt neer te zetten. Heeft niks met geduld te maken.
Ik ben ook moeilijk.. Jongen in de puberteit hèquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind jou op dit moment moeilijk
heb je een antwoord?
Dat gevoel had ik eigenlijk al een tijdje.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geen halve maatregelen. Was het zo duidelijk?
Ik ook!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:17 schreef k_man het volgende:
Dat gevoel had ik eigenlijk al een tijdje.![]()
Omdat jij het zegt..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geenaam.. SHE is bijzonder. Ze verdient ook een bijzondere behandeling. Doe je een beetje lief? Net zo lief als het bezorgen van mijn gladgestreken AD'tje vanmorgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |