Nee hoor, Lienekien is een beetje chagrijnig. Dat is niks nieuws.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:48 schreef SHE het volgende:
Troubles in paradise?
En k_man vindt het raar dat wanneer hij weer eens lekker tegen schenen aantrapt, er af en toe iemand 'au' roept.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee hoor, Lienekien is een beetje chagrijnig. Dat is niks nieuws.
Zal ik dan maar "gelukkig" zeggen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Lieve mensen, mijn Delletje heeft er de brui aan gegeven. Dus als jullie een tijdje niets van mij horen, dan ben ik hoogstwaarschijnlijk niet dood.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Lieve mensen, mijn Delletje heeft er de brui aan gegeven. Dus als jullie een tijdje niets van mij horen, dan ben ik hoogstwaarschijnlijk niet dood.
Fijne vakantie.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:44 schreef Augustina het volgende:
Doei.
dat klopt, ik stoor niet aan jouw grapjesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, op de een of andere manier reageer je daar vaak nogal aangebrand op. Vreemd, want verder geldt dat eigenlijk voor niemand hier geloof ik.
Die theorie stamt al uit de tijd van de ouden Grieken. Hippocrates is er ooit mee begonnen. En eigenlijk is het nog steeds bruikbaar, al is het maar om gewoon eens wat meer inzicht te krijgen in waarom je zelf dingen doet die je doet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's toch echt iets uit de middeleeuwen. Afhankelijk van je 'type' besloot men wat de remedie voor kwalen was, bijv. aderlaten.
tja, jij vind jongetjes weer interesant..., maar daar hebben we het dan wel de volgende keer over ok??quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat jongensachtig, over auto's praten. Ik vind auto's eigenlijk helemal niet zo interessant.
's Goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
tja, jij vind jongetjes weer interesant..., maar daar hebben we het dan wel de volgende keer over ok??
Dat is dus de vraag bij een SLK...., is het een sportwagen of een vrouwen/kappersauto...quote:
Dan verzin je er toch één.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:14 schreef broer het volgende:
Ik wou dat ík een del had die er de brui aan kon geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |