jammer zo'n opmerking...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De mannen hier zijn niet bepaald charmeurs.
Troost je maar met de gedachte dat het in ieder geval niet was naar aanleiding van iets wat jij zei.quote:
Maar het raakte me toch he....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Troost je maar met de gedachte dat het in ieder geval niet was naar aanleiding van iets wat jij zei.
Die was nou niet echt in de buurt, hè.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar het raakte me toch he....
Ik hoor tenslotte ook bij 'de mannen hier'...
En daarbij, ik vind Do2 erg charmant
Dat is maar net hoe je het bekijkt....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die was nou niet echt in de buurt, hè.
Het klinkt natuurlijk vrij lullig om te zeggen 'k_man is niet bepaald een charmeur'. Misschien was dat het.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je het bekijkt....
Voor mij hoort hij gewoon bij 'de mannen hier'
Ja, jij en je grapjes.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:38 schreef k_man het volgende:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat Lienekien gewoon niet tegen een grapje kan...
En welke groep begrijp jij dan niet?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat mannen vrouwen gewoon niet begrijpen en andersom ook.
Ik begrijp vrouwen niet, en mezelf niet, dat vind ik wel genoeg. Oh, en mannen ook niet. Eigenlijk begrijp ik gewoon helemaal niksquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
En welke groep begrijp jij dan niet?
Oh, we hebben een wijs man in ons midden! Zoals Plato eens schreef:'Ik ben wijs, want ik weet dat ik niks weet.'quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik begrijp vrouwen niet, en mezelf niet, dat vind ik wel genoeg. Oh, en mannen ook niet. Eigenlijk begrijp ik gewoon helemaal niks.
Vooral het waarom. Waarom doen vrouwen zo/mannen zo/ik zo, gewoon dingen. Ik zit er niet mee, maar ik kan het ook niet goed uitleggen.quote:
Definieer 'zo'.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral het waarom. Waarom doen vrouwen zo/mannen zo/ik zo, gewoon dingen. Ik zit er niet mee, maar ik kan het ook niet goed uitleggen.
Het handelen. Som heb je van die momenten dat je iemand iets ziet doen op een bepaalde manier (soms zelfs bij mezelf) en dan vraag ik me af waarom het op die manier moet en waarom dat niet altijd overeen komt met hoe iemand anders het doet, terwijl ze hetzelfde doel bereiken.quote:
De vraag waarom jij bepaalde dingen doet kan worden uitgelegd door te kijken naar welk temperament bij jou hoort. Daar heb ik de afgelopen dagen van alles over gelezen, en dat is best interessante materie. Ik zal je anders wel een keer via MSN een invullijstje sturen, waarmee je kan bepalen tot welk temperament je behoort.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral het waarom. Waarom doen vrouwen zo/mannen zo/ik zo, gewoon dingen. Ik zit er niet mee, maar ik kan het ook niet goed uitleggen.
Vage shit, Erik.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het handelen. Som heb je van die momenten dat je iemand iets ziet doen op een bepaalde manier (soms zelfs bij mezelf) en dan vraag ik me af waarom het op die manier moet en waarom dat niet altijd overeen komt met hoe iemand anders het doet, terwijl ze hetzelfde doel bereiken.
Grappig dat je dit zegt, want ik zat nog te twijfelen of ik eronder zou zetten dat ik echt te vaag bezig wasquote:
Da's toch echt iets uit de middeleeuwen. Afhankelijk van je 'type' besloot men wat de remedie voor kwalen was, bijv. aderlaten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
De vraag waarom jij bepaalde dingen doet kan worden uitgelegd door te kijken naar welk temperament bij jou hoort. Daar heb ik de afgelopen dagen van alles over gelezen, en dat is best interessante materie. Ik zal je anders wel een keer via MSN een invullijstje sturen, waarmee je kan bepalen tot welk temperament je behoort.
Zelf schijn ik een flegmatische melancholicus te zijn.
Ja, op de een of andere manier reageer je daar vaak nogal aangebrand op. Vreemd, want verder geldt dat eigenlijk voor niemand hier geloof ik.quote:
Ik ben kennelijk een leuk slachtoffer.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, op de een of andere manier reageer je daar vaak nogal aangebrand op. Vreemd, want verder geldt dat eigenlijk voor niemand hier geloof ik.
Blijf je dan wel fijn op mij mikken, anders lukt het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:46 schreef k_man het volgende:
als je die rol graag aanneemt moet je dat vooral doen.
Nee hoor, Lienekien is een beetje chagrijnig. Dat is niks nieuws.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:48 schreef SHE het volgende:
Troubles in paradise?
En k_man vindt het raar dat wanneer hij weer eens lekker tegen schenen aantrapt, er af en toe iemand 'au' roept.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee hoor, Lienekien is een beetje chagrijnig. Dat is niks nieuws.
Zal ik dan maar "gelukkig" zeggen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Lieve mensen, mijn Delletje heeft er de brui aan gegeven. Dus als jullie een tijdje niets van mij horen, dan ben ik hoogstwaarschijnlijk niet dood.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Lieve mensen, mijn Delletje heeft er de brui aan gegeven. Dus als jullie een tijdje niets van mij horen, dan ben ik hoogstwaarschijnlijk niet dood.
Fijne vakantie.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:44 schreef Augustina het volgende:
Doei.
dat klopt, ik stoor niet aan jouw grapjesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, op de een of andere manier reageer je daar vaak nogal aangebrand op. Vreemd, want verder geldt dat eigenlijk voor niemand hier geloof ik.
Die theorie stamt al uit de tijd van de ouden Grieken. Hippocrates is er ooit mee begonnen. En eigenlijk is het nog steeds bruikbaar, al is het maar om gewoon eens wat meer inzicht te krijgen in waarom je zelf dingen doet die je doet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's toch echt iets uit de middeleeuwen. Afhankelijk van je 'type' besloot men wat de remedie voor kwalen was, bijv. aderlaten.
tja, jij vind jongetjes weer interesant..., maar daar hebben we het dan wel de volgende keer over ok??quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat jongensachtig, over auto's praten. Ik vind auto's eigenlijk helemal niet zo interessant.
's Goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
tja, jij vind jongetjes weer interesant..., maar daar hebben we het dan wel de volgende keer over ok??
Dat is dus de vraag bij een SLK...., is het een sportwagen of een vrouwen/kappersauto...quote:
Dan verzin je er toch één.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:14 schreef broer het volgende:
Ik wou dat ík een del had die er de brui aan kon geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |