Het is niet erg hoor, dat je de grap niet begrijpt. Het is al laat he!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe ik dat nou weer moet begrijpen, dus ik laat het maar gaan.![]()
Bizar verhaal, inderdaad. Ik snap wel dat je daar pissig van wordt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:17 schreef Lienekien het volgende:
Kijk maar naar mijn postgeschiedenis, ik ga de discussie hier niet aanhalen.
Ik heb haar net wel even heel erg geknuffeld...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:38 schreef broer het volgende:
[..]
Bizar verhaal, inderdaad. Ik snap wel dat je daar pissig van wordt.
Heb je jouw kat(ten) een extra schoteltje melk gegeven? Als een soort compensatie, zeg maar?
Ja, ik zag dat je gereageerd had in één van de topics.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:39 schreef broer het volgende:
[..]
Pardon. Ik was even het hele verhaal bij elkaar aan het lezen.
O, ik ben dit morgen ook weer vergeten, hoor. Neemt niet weg dat je je wel even druk kunt maken over zoveel domheid. Een uurtje, of zo.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:40 schreef Lienekien het volgende:
't Is de eerste keer dat ik me over zoiets kwaad maak. Ik vind het wel weer genoeg.
Oe. Lekker. Het zal wel rustig zijn in het zwembad nu de temperatuur zo gekelderd is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:47 schreef Lienekien het volgende:
Gezwommen.
Ja, als je niks leuks doet, kun je ook niet met leuke verhalen komen. En hoe moet ik me dan vermaken?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:48 schreef wyccie het volgende:
Nee, alleen de UFO van daarnet.
Geen foto helaas.
Trusten, wyccie.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:57 schreef broer het volgende:
Ja, hallo. Ik? Iets leuks? Moet ik nu opeens in mijn eentje twee dames gaan amuseren?
Ik kan er nog niet eens eentje amuseren.
De kift.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
Tja, ach, als LXIV aan Augustina vraagt hoe het mogelijk is dat haar achterkant nog mooier is dan haar voorkant, dan krijg ik daar toch spontaan jeuk van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |