ik gok van wel ja....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:01 schreef ne0n het volgende:
[..]
kijk die ogen man, knetterstoned volgens mij
en die kerel is gewoon blind.
eigenlijk best mooi dat er ook mensen zijn die niet naar uiterlijk kijken.....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:18 schreef KansloosForEver het volgende:
die jongen is echt hopeloos. Ik krijg bijna medelijden met hem
ja, je kan het ook van de positieve kant bekijken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
eigenlijk best mooi dat er ook mensen zijn die niet naar uiterlijk kijken.....
meen ik serieus...
ik blijf liever oppervlakkig![]()
Je moet er toch niet aan denken om ook maar enig intiem contact met haar te moeten hebbenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:18 schreef KansloosForEver het volgende:
die jongen is echt hopeloos. Ik krijg bijna medelijden met hem
Hij moet er ook echt moeite voor doen om haar te omhelzen want ze ligt niet echt in het bereik van zijn armen..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:58 schreef Rnej het volgende:
[afbeelding]
http://www.superdudes.nl/Warlock17 ... foto 2 :|
Wie is da meiske toch in je avy?? Heb al een paar van die icons gezien!!quote:
Blind en gevoelloos. Als je al dat geblubber voelt moet er toch ook wel een belletje gaan rinkelen dunkt mij (alarmbellen, wel te verstaan).quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:01 schreef ne0n het volgende:
[..]
kijk die ogen man, knetterstoned volgens mij
en die kerel is gewoon blind.
Onder welke steen kom jij vandaan? Nooit van Pomme en Kelly gehoord?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:03 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Wie is da meiske toch in je avy?? Heb al een paar van die icons gezien!!![]()
De beste tot nu toe!quote:
Nee, enlighten me!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:05 schreef power_bram het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan? Nooit van Pomme en Kelly gehoord?
DIt is Kelly!quote:
...Die meer dan het bekijken waard is..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:09 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
DIt is Kelly!![]()
Heeft de Google-Idol prijs gewonnen (ofzo) met haar vriendinnetje pomme. Zie topicreeks
C'est moiquote:
checkt de park, weet je heel zeker dat het niet, het park moet zijn.quote:
Albertoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:03 schreef Blade_NL het volgende:
[..]
checkt de park, weet je heel zeker dat het niet, het park moet zijn.![]()
en toen was hij weg?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:56 schreef EricG het volgende:
[afbeelding]
Mijn excuses voor de kutkwaliteit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |