Stuk of 300 volgens de commentator.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Hadden ze ook nog fans meegenomen ?
Kolkka deed het idd best aardig ja, ook wel een aantal goede voorzetten. Prima reservespeler.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:44 schreef snabbi het volgende:
Ik vond dat Feyenoord goed stand hield. Uit alles zie je natuurlijk wel dat Chelsea sterker is. Bosschaart was echt een ramp weer. Verder is Kolkka een prima sub met Huysegems als basis. ik ben wel positief voor het komende seizoen.
Dat is echt onzin. Chelsea heeft voldoende uitstekende kansen gehad, en dan heb ik het niet eens over de corners + vrije trappen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Chelsea speelde ook niet echt aanvallend, 1 echte kans en ze scoren. Was een snelle counter. Hadden ze ook nog fans meegenomen ?
Was echt zonde dat die niet erin gingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wFtH1zSTADA
![]()
![]()
![]()
Pierre is mijn held
Was niet express nee..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Robben was geloof ik erg agressief geworden door de spreekkoren naar hem toe.. Elleboog naar Drenthe ( tvkijkers was het express ? )
Net wat flitsen op de NOS, kolkka was bagger jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:24 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vond Kolkka echt kut, geen enkele fatsoenlijke actie/voorzet/schot. Bosschaart op het middenveld viel nog wel mee, maar de scheids liet ook veel tikkies van hem en Collen toe.
Kont er nog een samenvatting zo?
Viel best meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat de Chelsea fans zo stil waren.
Ik heb werkelijk niks gehoord, stond in vak xquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Viel best mee
Misschien moeten we Castelen toch maar ff houden. Vincken en De Ceulaer hebben nog weinig laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |