quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:09 schreef flugeltje het volgende:
Jammer dat jullie gestopt zijn, maar ik heb wel respect voor de beslissing.
Toen waren Nikky en Danny niet online moet je maar denkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:08 schreef Verbal het volgende:
Shit. Had ik eerder moeten verzinnen.
V.
Ik heb ze al gevraagd of ze het willen heropenen om de schijn van partijdigheid tegen te gaan, maar tot op heden nog geen reactie.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Toen waren Nikky en Danny niet online moet je maar denken
Over die banner zijn al meerdere FB-topics volgepost. De webloggers schijnen apetrots te zijn op dat ding, ik vind 'm debiel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:17 schreef SHE het volgende:
[..]
En voor wie nu ineens op de achterpoten staat; er hangt ook zo'n grote banner met een aansteker een lief poesje rechtsboven je...ga je nu ook stoppen met posten?
[offtopic]quote:
omdat het in essentie ook in F&F thuishoort, daar hij gewoon een thuis zoekt voor die rooie rakkersquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:38 schreef Sprookjesbos het volgende:
Wat ik in wezen nog het meest lullig vind is het feit dat het topic dat vervolgens in onzin werd geopend daar werd gesloten omdat het topic in f&f weer open ging
Aventuraaa,ziggy de SA en SHE
Als ze de boel in onzin hadden gelaten was er niets aan de hand geweest![]()
Maar blijkbaar moet de humor van sommige mensen in alle subfora geaccepteerd worden![]()
Oh ja, dat is lang geleden! Was BBD toen niet komen uithuilen bij Danny?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:40 schreef Verbal het volgende:
'De eerste de beste keer dat Boebiedoe alsnog zijn neus op welke manier dan ook op FOK! laat zien zal die aangifte ALSNOG gedaan worden.'
Danny, januari 2004.
V.
Weet ik het. Het is gewoon een buitengewoon oninteressant typ. Waarschijnlijk hebben zijn ouders het echte kind bij de geboorte weggeflikkerd en de placenta grootgebrachtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, dat is lang geleden! Was BBD toen niet komen uithuilen bij Danny?
Dag Uhmmie en Mr. Wes.....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:42 schreef SHE het volgende:
[..]
omdat het in essentie ook in F&F thuishoort, daar hij gewoon een thuis zoekt voor die rooie rakkers
Waarbij altijd in de FAQ heeft gestaan dat er wordt verwacht dat er met dieren zorgvuldig omgegaan wordt, en daar voldoet wat mij betreft, en volgens vele users en ex-mods met mij, dit misplaatst "grappige" topic niet onder.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:42 schreef SHE het volgende:
[..]
omdat het in essentie ook in F&F thuishoort, daar hij gewoon een thuis zoekt voor die rooie rakkers
Ja, dat was wat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:40 schreef Verbal het volgende:
'De eerste de beste keer dat Boebiedoe alsnog zijn neus op welke manier dan ook op FOK! laat zien zal die aangifte ALSNOG gedaan worden.'
Danny, januari 2004.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |