Goede topicreeks.quote:Die ban was terecht, moet je iemand met hormonen die overuren maken maar geen kankerhoer noemen. En ik zou nog bijna echt een kitten in de hens steken, alleen al om hem over de vloer te hebben en een bijl in zijn nek te zetten. Kankerkneus.
heb je je pilletjes wel genomen A_A???quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ga eens lekker aanstekergas snuiven en hopelijk een overdosis. Ga straks maar weer over die lelijke zak van je want er is iemand met een pesthumeur
Ik prefereer dezequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:48 schreef boebiedoe het volgende:
Lekker ding. Die rooie dus?.
[afbeelding]
Ik gok dat je me een honderdste seconde voor wasquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Op die andere is hij wel stoer edoch wel wat mongoloide. Een beetje zoals Dookie
*zoekt dekking*
Mijn zus en ik hebben nou eenmaal iets met kneusjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:53 schreef ChOas het volgende:
Mijn god! Die kat kijkt bijna net zo dom als Dookie!
Je wou geen kitten meer?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mijn zus en ik hebben nou eenmaal iets met kneusjes
*rent naar schuilkelder*
Ik schreeuwde net iets heel gemeens over jequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
*rent naar schuilkelder*
En je vader en moeder zijn zeker ook broer en zusquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
*rent naar schuilkelder*
Zoals dit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Op die andere is hij wel stoer edoch wel wat mongoloide. Een beetje zoals Dookie
*zoekt dekking*
Dookie is Cinnamongirls kat. Cinnamongirl is de zus van Aventura. ChOas is de vriend van Cinnamongirl. And so on.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:55 schreef Misstique het volgende:
Dookie?
Dit is Dookie:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:55 schreef Misstique het volgende:
Dookie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |