Dat is precies het idee.quote:Op zondag 3 september 2006 13:22 schreef okee6 het volgende:
Mooie tarbot ook. Leuk concept wel, maar dat halfuurkeuze concept zou me tegen staan. Op mij komt dat gedwongen over. Zoals je al stelt, je hebt een leuke gang moeten missen en daarna moet je naar gelang de ruimte in de maag alleen maar meer concessies doen
Bij de Heks zekerquote:Op zondag 3 september 2006 15:38 schreef piepster het volgende:
Ik zit elk weekend tegenover mevrouw stoop. Ik zie daar nooit meer dan 2 mensen eten. En voor zover ik weet heeft de kok nooit een opleiding gedaan in die richting, en eigenlijk ook nog nooit gekookt. Mijn gok is dat het binnen 2 maand failliet is.
je nichtje had een vrije dag, we hebben nog even in de keuken naar haar gevraagdquote:Op zondag 3 september 2006 23:33 schreef Bjoro het volgende:
Leuk verslag
nichtje van B. staat niet op de foto
Ja, daar zijn we wel eens geweest.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:35 schreef kabouter.muts het volgende:
Hebben jullie al eens bij La Forca gegeten in Haarlem??
Zo ja hoe was dat, ik hoor er goede berichten over.
Echt italiaans, een feestje!!
We willen daar binnenkort eens eten.
www.laforca.nl
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:20 schreef Nilasha het volgende:
Hebben jullie nou die zalm al opgegeten? Mag toch hopen van wel..![]()
Ja hoor. Prima stukje zalm.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:24 schreef kabouter.muts het volgende:
De recensie valt me wat tegen
Misschien troffen jullie het even niet
Zieke kok ofzo?
Pieuwww zal ik nog gaan of toch maar naar Stille water.?
Het kan natuurlijk een eenmalige niet zo beste ervaring zijn geweest die dag, maar voor ons voldoende aanleiding om er niet meer naar terug te gaan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:24 schreef kabouter.muts het volgende:
De recensie valt me wat tegen
Misschien troffen jullie het even niet
Zieke kok ofzo?
Pieuwww zal ik nog gaan of toch maar naar Stille water.?
Im het kader van de daad bij het woord voegen ...zonet maar eens per mail geprobeerd om er voor a.s. zaterdag te reserveren.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:33 schreef golfer het volgende:
Stille Water staat bij ons nog op het todo-lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |