abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:03:13 #1
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_40623695
Honden kosten al klauwen met geld.

-straatvegers moeten hun sluipstront opruimen.
-er moeten speciale schijtveldjes aangelegd worden.

-ze kosten de maatschappij klauwen vol geld aan medische kosten zoals:
ontwormen, inenten, spuitje, tandarts

En kinderen kosten nog veel meer!

-ouders krijgen betaald(!) vrij om voor hun eigen kind te zorgen(!)
-ouders krijgen kinderbijslag (NOG MEER betaald om voor de jankfabriek te zorgen, kleding etc.)
-basisschool wordt betaald door de staat.
-kinderen zorgen voor geluidsoverlast
-kinderen kosten klauwen vol geld aan medische kosten (inenten, tandarts etc..of ze vallen weer eens uit een boom en breken hun poot)
-Kinderen slopen de boel vaak (bal door het raam, bal op het dak, kind op het dak, resultaat, dak lek)
-dan gaan ze studeren en krijgen daar voor betaald om niks te doen! (studiefinanciering)
-en sommigen (vooral de 3rde generatie NL'se kinderen) worden later crimineel en kosten ons NOG meer.....denk hierbij aan: gevangenis, TBS, vernieling (Waardoor verzekeringspremies omhoogschieten)
-OF, nog erger, ze zijn volwassen en werkeloos dus gaan lekker een uitkering zitten trekken! dus profiteren ze NOGSTEEDS!.

Ik vind dat ouders maar belasting moeten betalen als ze kinderen willen lijkt me.
Net als voor honden.

Want honden zijn ons minder tot last dan kinderen en met de juiste training luisteren ze tenminste naar het baasje en gaan ze geen autoradio's jatten of heroine spuiten.

Dus dan is't toch logisch dat ouders belasting moeten betalen voor hun kutkoters of niet?
Dan krijgen we tenminste minder van die pauperkinderen die de boel gaan terroriseren hier met hun kabaal tot 4 uur in de nacht en frans bauer muziek.

Wie is het met me eens!
pi_40623751
goed plan.
en hoeven die kinderen dan ok niet mee te betalen aan jouw oude dag voorziening, en mag de belastingdienst jouw nog een rekening met terug werkende kracht sturen ?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:07:09 #3
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_40623822
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
goed plan.
en hoeven die kinderen dan ok niet mee te betalen aan jouw oude dag voorziening, en mag de belastingdienst jouw nog een rekening met terug werkende kracht sturen ?
JA want dan moet ik minder belasting betalen zodat ik voor m'n ouwedag kan sparen!

en niet voor die milioenen kutkoters hier in NL
pi_40623823
Ik ben niet voor een kinderbelasting, ik ben namelijk tegen elke belasting, maar ben met TS eens dat ouders hun kinderen zelf zouden moeten betalen.
pi_40624100
Om nog maar niet te spreken van dingen als partnerkorting en gratis meeverzekerd zijn tegen ziektekosten etc. Wie draait er voor op? De blanke alleenstaande hardwerkende heteroman (inmiddels zelf een minderheid) die als hoeksteen van de samenleving is gaan fungeren om dit alles mogelijk te maken.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_40624284
haha, ja zit wel wat in eigenlijk het is natuurlijk van de zotte dat iemand die zelf geen kinderen heeft er toch vet aan moet mee betalen,het zelfde geld voor werggevers die ze dalijk verplicht het kinderdagverblijf willen laten betalen ,ronduit belachelijk natuurlijk. Laat me werkgever dan ook mijn hondebelasting maar betalen dan
pi_40624302
Op zich een heel goed punt ja.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:20:34 #8
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_40624319
precies en nog een argument, d'r zijn milioenen weeskindjes op aarde, geef die eerst een plekje en wees niet zo'n ontiegelijke kutegoist dat je er zelf 1 wilt maken.
pi_40624379
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:07 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ik ben niet voor een kinderbelasting, ik ben namelijk tegen elke belasting
En de wegen etc. moeten betaald worden door....?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:22:35 #10
105719 WaterOx
Observe and learn
pi_40624398
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:14 schreef rekenwonder het volgende:
Om nog maar niet te spreken van dingen als partnerkorting en gratis meeverzekerd zijn tegen ziektekosten etc. Wie draait er voor op? De blanke alleenstaande hardwerkende heteroman (inmiddels zelf een minderheid) die als hoeksteen van de samenleving is gaan fungeren om dit alles mogelijk te maken.
Dacht het toch niet. Als niet blanke, gehuwde, hardwerkende actief belijdende heteropersoontje, betaal ik voor elke scheet die mijn kinderen laten. Het zorgstelsel maakt dat wij elkaar steunen, of wij dat nu leuk vinden of niet. Ik ben het ook niet eens dat ik moet opdraaien voor de rokers, mensen die gevaarlijke sport beoefenen, en ga zo maar door. Maar, realistisch gezien betaald iedereen de rekening. Vroeg of laat....
I am the watcher. Let things take their own course of action...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:22:47 #11
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_40624414
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:21 schreef daaaaan het volgende:

[..]

En de wegen etc. moeten betaald worden door....?
gewoon 4x4 offroaders gaan rijden
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:23:14 #12
32977 Funny6s
We, who are not like others...
pi_40624432
Je vergelijking gaat volkomen mank... om maar niet eens van een aantal verkeerde aannames te spreken, maar kinderen worden groot en gaan belasting betalen. En nee, niet ieder kind zal dit doen, maar ik heb nog nooit een hond gezien met een mooi inkomen en dus een mooie aanslag van de belasting...

Misschien moet je je stelling iets anders onderbouwen....
Voor de mensen die bang zijn voor rechts... get a job...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:24:01 #13
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_40624469
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:23 schreef Funny6s het volgende:
Je vergelijking gaat volkomen mank... om maar niet eens van een aantal verkeerde aannames te spreken, maar kinderen worden groot en gaan belasting betalen. En nee, niet ieder kind zal dit doen, maar ik heb nog nooit een hond gezien met een mooi inkomen en dus een mooie aanslag van de belasting...

Misschien moet je je stelling iets anders onderbouwen....
ja en dan gaan ze net over de grens in belgie wonen net als hiddink, fucking leechers
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:25:31 #14
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_40624535
Ik ben voor een ander systeem...

Het gemiddelde nederlandse gezin heeft 1,5 kind oid... Da's een nette hoeveelheid... in principe moet ons landje daar uiteindelijk leger van gaan worden...

Nu hebben we 1 probleem het gemiddelde turken/marrokanen gezin heeft 23 kinderen... Dus mijn voorstel is om het eerste kind belastingvrij te doen en daarna megaveel belasting te gaan heffen. Op die manier draagt dat 23 kinderen uitschot misschien ook wat bij aan onze samenleving [14.gif]
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_40624686
Een beter milieu begint bij het niet krijgen van kinderen. Ik wacht nog op de dag dat dit het speerpunt wordt van GL. Helaas zullen ze altijd symptoombestrijding propageren. Dat ligt wat minder gevoelig .
pi_40624763
Zo, zo honden met kinderen vergelijken.

Gaat je hond in je oude dag voorzien en draagt je hond iets bij aan de toekomst van dit land?

We krijgen nu al veel te weinig kinderen, wat denk je waar NL is over 50 jaar?

Nee, ben zelf toch voor nog hogere kinderbijslagen en de werkgever te verplichten een eigen bijdrage te leveren in de kinderopvang.
En voor de allochtoontjes die er toch nog 5 kinderen uitpoepen: vanaf je vierde krijg je gewoon een dikke vette boete.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:31:00 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_40624787
Wie houdt de economie dan draaiende over 40 jaar? En wie veegt jou vieze kont af als je dement in het bejaardentehuis zit?

Mijn kinderen in ieder geval niet want wij wonen in Duitsland.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_40624861
quote:
En wie veegt jou vieze kont af als je dement in het bejaardentehuis zit?
Hij heeft natuurlijk wel een punt: hij heeft namelijk een hond die z'n demente kont kan schoonlikken.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:37:01 #19
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_40624982
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:03 schreef dvdk het volgende:
Yep: Luiers, voeding, kleding, kinderbedje, zoek eens een leuke kinderwagen en buggy en noem maar op. Kinderen kosten inderdaad KLAUWEN MET GELD!
quote:
Misschien als je in overheidsdienst werkt, maar de gewone jan-met-de-pet krijgt echt geen geld om vrij te nemen hoor
quote:
-ouders krijgen kinderbijslag (NOG MEER betaald om voor de jankfabriek te zorgen, kleding etc.)
Du moment de clavier klopt je beschrijving (jankfabriek) wel een beetje, maar van die kinderbijslag kun je slechts een half matrasje voor je kind kopen (bij de zeeman).
dus ben met je eens: kinderbijslag kunnen ze net zo goed afschaffen, is hoogstens een doekje voor het bloeden
quote:
[ knip in rant ]
Ik vind dat ouders maar belasting moeten betalen als ze kinderen willen lijkt me.
Net als voor honden.
[..]
Wie is het met me eens!
Ben het helemaal met je eens! Alleen mensen die het kunnen betalen mogen kinderen krijgen!
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_40625276
Ik zat eens op een terras gooi ik 2 lege batterijen in een asbak. Kijkt de moeder van een gezinnetje heel verongelijkt en zegt: "die moet je inleveren!", echt op zo'n betweterig toontje. Mijn antwoord? Zeg luister eens ff, ik gooi dan wel batterijen weg maar ik zal me niet voortplanten, jij wel, weet je wel hoe slecht dat is voor het milieu?!

Je had dat gezicht moeten zien, onbetaalbaar. (feitelijk had ze ook niks meer in te brengen, HA)

Verder ben ik er helemaal voor om kindergeld voor het 3e kind en meer af te schaffen. De eerste partij die met zo'n plan komt stem ik op.

Er bestaat een forum voor kindervrije mensen (bewust geen kinderen willen): http://www.kindervrijforum.nl/forum/index.php

Heel leuk om zo af en toe eens op te lezen.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:46:18 #21
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_40625312
quote:
...

Ja.
quote:
-basisschool wordt betaald door de staat.
Aaan jou was het niet besteed.
quote:
....
-kinderen kosten klauwen vol geld aan medische kosten (inenten, tandarts etc..of ze vallen weer eens uit een boom en breken hun poot)
Nee, Opa's en oma's zijn goedkoop qua medische kosten.
quote:
-Kinderen slopen de boel vaak (bal door het raam, bal op het dak, kind op het dak, resultaat, dak lek)
-dan gaan ze studeren en krijgen daar voor betaald om niks te doen! (studiefinanciering)
-en sommigen (vooral de 3rde generatie NL'se kinderen) worden later crimineel en kosten ons NOG meer.....denk hierbij aan: gevangenis, TBS, vernieling (Waardoor verzekeringspremies omhoogschieten)
Tsja. Niet ieder kind heeft het in zich om zich te ontpoppen als een Willem Holleeder.
quote:
-OF, nog erger, ze zijn volwassen en werkeloos dus gaan lekker een uitkering zitten trekken! dus profiteren ze NOGSTEEDS!.
Zoals die, voor het grote publiek onbekende, vierde ontvoerder van Heineken.
quote:
Net als voor honden.

Want honden zijn ons minder tot last dan kinderen en met de juiste training luisteren ze tenminste naar het baasje en gaan ze geen autoradio's jatten of heroine spuiten.
Daar heb je dan wel weer gelijk in.
quote:
Dus dan is't toch logisch dat ouders belasting moeten betalen voor hun kutkoters of niet?
Dan krijgen we tenminste minder van die pauperkinderen die de boel gaan terroriseren hier met hun kabaal tot 4 uur in de nacht en frans bauer muziek.
Een tip: ga verhuizen.
quote:
Wie is het met me eens!
Wie niet.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:59:08 #22
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_40625821
quote:
-- knip --
Wat ben ik blij dat jullie soort geen kinderen krijgt. Die slechte genen sterven (theoretisch gezien) vanzelf uit.
Where's my fear???
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:06:42 #23
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40626157
Ik ben het in principe eens met de stelling dat kinderen krijgen ontmoedigd moet worden. Kinderen zijn hinderen en er zijn al teveel mensen in NL. Heel slecht voor natuur, milieu en de mensen zelf. Geen kinderbijslag maar kinderbelasting is best oke als ontmoediging. In de theorie van de jaren 80 en eerder heb je daar het kind mee want dan kunnen de ouders er minder goed voor zorgen. Dus vandaar dat er kinderbijslag is bedacht.

In de hedendaagse samenleving zijn er helaas mensen die het hebben van kinderen zien als een baan en dus een reden om daarmee uitgebreid te teren op de sociale voorzieningen. Dat is ietsdat bestreden dient te worden.

Het nemen van kinderen is een keuze. Een keuze met een hoop ongewenste effecten voor de maatschappij. dergelijke keuzes worden meestal ontmoedigd door accijnzen.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40626448
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:22 schreef WaterOx het volgende:
Dacht het toch niet. Als niet blanke, gehuwde, hardwerkende actief belijdende heteropersoontje, betaal ik voor elke scheet die mijn kinderen laten.
En terecht.
quote:
Het zorgstelsel maakt dat wij elkaar steunen [...]
En daar betalen we dan ook premie voor. Dan blijft het toch vreemd dat voor kinderen geen premie betaalt hoeft te worden.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:15:34 #25
99433 Tup
Tupperwaar
pi_40626489
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:06 schreef Napalm het volgende:
Het nemen van kinderen is een keuze. Een keuze met een hoop ongewenste effecten voor de maatschappij. dergelijke keuzes worden meestal ontmoedigd door accijnzen.
Het niet nemen van kinderen ook. Ook met ongewenste effecten voor de maatschappij.

Daarnaast kan ik de conclusie trekken dat je het voortbestaan van de menselijke soort (check even de geboortecijfers in Nederland) een ongewenst effect is. (kan hoor filosofisch gezien)?

1 oktober weer kinderbijslag voor vier kinderen

Stimuleer ik de economie weer mee: een grotere auto, babyvoeding, luiers, Playschool, kinderboeken, snoepgoed, sprookjeswonderland, speeltuinfabrikanten.

Kortom, OP is gelul van de onderste plank.
Wasserwunderland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')