JA want dan moet ik minder belasting betalen zodat ik voor m'n ouwedag kan sparen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
goed plan.
en hoeven die kinderen dan ok niet mee te betalen aan jouw oude dag voorziening, en mag de belastingdienst jouw nog een rekening met terug werkende kracht sturen ?
En de wegen etc. moeten betaald worden door....?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:07 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ik ben niet voor een kinderbelasting, ik ben namelijk tegen elke belasting
Dacht het toch niet. Als niet blanke, gehuwde, hardwerkende actief belijdende heteropersoontje, betaal ik voor elke scheet die mijn kinderen laten. Het zorgstelsel maakt dat wij elkaar steunen, of wij dat nu leuk vinden of niet. Ik ben het ook niet eens dat ik moet opdraaien voor de rokers, mensen die gevaarlijke sport beoefenen, en ga zo maar door. Maar, realistisch gezien betaald iedereen de rekening. Vroeg of laat....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:14 schreef rekenwonder het volgende:
Om nog maar niet te spreken van dingen als partnerkorting en gratis meeverzekerd zijn tegen ziektekosten etc. Wie draait er voor op? De blanke alleenstaande hardwerkende heteroman (inmiddels zelf een minderheid) die als hoeksteen van de samenleving is gaan fungeren om dit alles mogelijk te maken.
gewoon 4x4 offroaders gaan rijdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:21 schreef daaaaan het volgende:
[..]
En de wegen etc. moeten betaald worden door....?
ja en dan gaan ze net over de grens in belgie wonen net als hiddink, fucking leechersquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:23 schreef Funny6s het volgende:
Je vergelijking gaat volkomen mank... om maar niet eens van een aantal verkeerde aannames te spreken, maar kinderen worden groot en gaan belasting betalen. En nee, niet ieder kind zal dit doen, maar ik heb nog nooit een hond gezien met een mooi inkomen en dus een mooie aanslag van de belasting...
Misschien moet je je stelling iets anders onderbouwen....
Hij heeft natuurlijk wel een punt: hij heeft namelijk een hond die z'n demente kont kan schoonlikken.quote:En wie veegt jou vieze kont af als je dement in het bejaardentehuis zit?
Yep: Luiers, voeding, kleding, kinderbedje, zoek eens een leuke kinderwagen en buggy en noem maar op. Kinderen kosten inderdaad KLAUWEN MET GELD!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:03 schreef dvdk het volgende:
En kinderen kosten nog veel meer!
Misschien als je in overheidsdienst werkt, maar de gewone jan-met-de-pet krijgt echt geen geld om vrij te nemen hoorquote:-ouders krijgen betaald(!) vrij om voor hun eigen kind te zorgen(!)
Du moment de clavier klopt je beschrijving (jankfabriek) wel een beetje, maar van die kinderbijslag kun je slechts een half matrasje voor je kind kopen (bij de zeeman).quote:-ouders krijgen kinderbijslag (NOG MEER betaald om voor de jankfabriek te zorgen, kleding etc.)
Ben het helemaal met je eens! Alleen mensen die het kunnen betalen mogen kinderen krijgen!quote:[ knip in rant ]
Ik vind dat ouders maar belasting moeten betalen als ze kinderen willen lijkt me.
Net als voor honden.
[..]
Wie is het met me eens!
Ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:03 schreef dvdk het volgende:
...
En kinderen kosten nog veel meer!
-ouders krijgen betaald(!) vrij om voor hun eigen kind te zorgen(!)
-ouders krijgen kinderbijslag (NOG MEER betaald om voor de jankfabriek te zorgen, kleding etc.)
Aaan jou was het niet besteed.quote:-basisschool wordt betaald door de staat.
Nee, Opa's en oma's zijn goedkoop qua medische kosten.quote:....
-kinderen kosten klauwen vol geld aan medische kosten (inenten, tandarts etc..of ze vallen weer eens uit een boom en breken hun poot)
Tsja. Niet ieder kind heeft het in zich om zich te ontpoppen als een Willem Holleeder.quote:-Kinderen slopen de boel vaak (bal door het raam, bal op het dak, kind op het dak, resultaat, dak lek)
-dan gaan ze studeren en krijgen daar voor betaald om niks te doen! (studiefinanciering)
-en sommigen (vooral de 3rde generatie NL'se kinderen) worden later crimineel en kosten ons NOG meer.....denk hierbij aan: gevangenis, TBS, vernieling (Waardoor verzekeringspremies omhoogschieten)
Zoals die, voor het grote publiek onbekende, vierde ontvoerder van Heineken.quote:-OF, nog erger, ze zijn volwassen en werkeloos dus gaan lekker een uitkering zitten trekken! dus profiteren ze NOGSTEEDS!.
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Ik vind dat ouders maar belasting moeten betalen als ze kinderen willen lijkt me.
Net als voor honden.
Want honden zijn ons minder tot last dan kinderen en met de juiste training luisteren ze tenminste naar het baasje en gaan ze geen autoradio's jatten of heroine spuiten.
Een tip: ga verhuizen.quote:Dus dan is't toch logisch dat ouders belasting moeten betalen voor hun kutkoters of niet?
Dan krijgen we tenminste minder van die pauperkinderen die de boel gaan terroriseren hier met hun kabaal tot 4 uur in de nacht en frans bauer muziek.
Wie niet.quote:Wie is het met me eens!
Wat ben ik blij dat jullie soort geen kinderen krijgt. Die slechte genen sterven (theoretisch gezien) vanzelf uit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:03 schreef dvdk het volgende:
-- knip --
En terecht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:22 schreef WaterOx het volgende:
Dacht het toch niet. Als niet blanke, gehuwde, hardwerkende actief belijdende heteropersoontje, betaal ik voor elke scheet die mijn kinderen laten.
En daar betalen we dan ook premie voor. Dan blijft het toch vreemd dat voor kinderen geen premie betaalt hoeft te worden.quote:Het zorgstelsel maakt dat wij elkaar steunen [...]
Het niet nemen van kinderen ook. Ook met ongewenste effecten voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:06 schreef Napalm het volgende:
Het nemen van kinderen is een keuze. Een keuze met een hoop ongewenste effecten voor de maatschappij. dergelijke keuzes worden meestal ontmoedigd door accijnzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |