dus tochquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:02 schreef NJ het volgende:
[..]
We staan inmiddels al op twee klonen. Dus twee weken extra.
ben ik blij dat ik een nieuwe hebquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:58 schreef ChopperMick het volgende:
geef je een keer iemand het voordeel van de twijfel....STENIGEN! en alle andere mensen met een vogel in hun avatar ook!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:58 schreef ChopperMick het volgende:
geef je een keer iemand het voordeel van de twijfel....STENIGEN! en alle andere mensen met een vogel in hun avatar ook!
Niet zozeer vanwege het googlen, maar het klonen-tijdens-een-ban. Dat vinden de mods niet leukquote:
Toch bizar dat iemand de boel herhaaldelijk bedonderd met google, uitgekotst wordt door de rest van de spelers, en toch met alle macht terug probeert te komen naar de quiz.. waaar niemand iets van hem moet hebben.. waarom toch?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Niet zozeer vanwege het googlen, maar het klonen-tijdens-een-ban. Dat vinden de mods niet leuk![]()
1 woord: aandacht. Bizar maar waar, sommige mensen kicken op aandacht, of het nou positief of negatief is...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Toch bizar dat iemand de boel herhaaldelijk bedonderd met google, uitgekotst wordt door de rest van de spelers, en toch met alle macht terug probeert te komen naar de quiz.. waaar niemand iets van hem moet hebben.. waarom toch?![]()
Wat is er leuk aan valsspelen terwijl iedereen het door heeft? En als je wel een vraag (n ormaal) goed hebt, vertrouwd niemand je ..
En jij begint al net zo irritant als Jayhawk te wordenquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:55 schreef DeSiever het volgende:
Laten we de amateurpsychologie achterwege laten. MaJo, jij komt op mij altijd een beetje wereldvreemd over, dan denk ik niet dat je dit soort uitspraken moet doen.
En jij laat je enkel in deze topic zien, en niet/nauwelijks in AKQ...quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:55 schreef DeSiever het volgende:
Laten we de amateurpsychologie achterwege laten. MaJo, jij komt op mij altijd een beetje wereldvreemd over, dan denk ik niet dat je dit soort uitspraken moet doen.
MaJo is tofquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:55 schreef DeSiever het volgende:
De reden daarvoor kun je vinden in de TT.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En jij laat je enkel in deze topic zien, en niet/nauwelijks in AKQ...
Maar je blijft wel gezellig dooremmeren in dit topic. Gaafquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:23 schreef DeSiever het volgende:
De reden daarvoor kun je vinden in de TT.
Wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
Maar je blijft wel gezellig dooremmeren in dit topic. Gaaf![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:52 schreef DeSiever het volgende:
Ja, in je internet-droomwereldje wel ja.
De aanwezigheid van Jayhawk voorzag jullie in ieder geval van een zondebok, iemand om al je frustraties op af te reageren. Misschien moet je pleiten voor een snelle terugkeer.
Over frustraties gesproken...quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:52 schreef DeSiever het volgende:
Ja, in je internet-droomwereldje wel ja.
De aanwezigheid van Jayhawk voorzag jullie in ieder geval van een zondebok, iemand om al je frustraties op af te reageren. Misschien moet je pleiten voor een snelle terugkeer.
Zegt de man met een hoogst dubieuze naamquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:22 schreef DeSiever het volgende:
Dan niet. Zonder mij waren jullie nog een maandje of twee langer bedot.
Volgens mij hebben we al een nieuwe gevondenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:52 schreef DeSiever het volgende:
Haha, het is niet gebaseerd op deceive. Die grap werd in een V&A topic ook eens gemaakt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zegt de man met een hoogst dubieuze naam
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we al een nieuwe gevonden![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |