neejoh, rotte eieren, da's veel leukerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:39 schreef Yurithemaster het volgende:
* yurithemaster Pakt rotte tomaten![]()
Hij is alweer terug als Jayhawk. Gisteren postte hij nog een tvp in het topic.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:27 schreef wyccie het volgende:
Heeft Jayhawk nog steeds een ban of iets dergelijks, of is ie nu inderdaad met een kloon aan het spelen?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:02 schreef NJ het volgende:
[..]
We staan inmiddels al op twee klonen. Dus twee weken extra.
dus tochquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:02 schreef NJ het volgende:
[..]
We staan inmiddels al op twee klonen. Dus twee weken extra.
ben ik blij dat ik een nieuwe hebquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:58 schreef ChopperMick het volgende:
geef je een keer iemand het voordeel van de twijfel....STENIGEN! en alle andere mensen met een vogel in hun avatar ook!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:58 schreef ChopperMick het volgende:
geef je een keer iemand het voordeel van de twijfel....STENIGEN! en alle andere mensen met een vogel in hun avatar ook!
Niet zozeer vanwege het googlen, maar het klonen-tijdens-een-ban. Dat vinden de mods niet leukquote:
Toch bizar dat iemand de boel herhaaldelijk bedonderd met google, uitgekotst wordt door de rest van de spelers, en toch met alle macht terug probeert te komen naar de quiz.. waaar niemand iets van hem moet hebben.. waarom toch?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Niet zozeer vanwege het googlen, maar het klonen-tijdens-een-ban. Dat vinden de mods niet leuk![]()
1 woord: aandacht. Bizar maar waar, sommige mensen kicken op aandacht, of het nou positief of negatief is...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Toch bizar dat iemand de boel herhaaldelijk bedonderd met google, uitgekotst wordt door de rest van de spelers, en toch met alle macht terug probeert te komen naar de quiz.. waaar niemand iets van hem moet hebben.. waarom toch?![]()
Wat is er leuk aan valsspelen terwijl iedereen het door heeft? En als je wel een vraag (n ormaal) goed hebt, vertrouwd niemand je ..
En jij begint al net zo irritant als Jayhawk te wordenquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:55 schreef DeSiever het volgende:
Laten we de amateurpsychologie achterwege laten. MaJo, jij komt op mij altijd een beetje wereldvreemd over, dan denk ik niet dat je dit soort uitspraken moet doen.
En jij laat je enkel in deze topic zien, en niet/nauwelijks in AKQ...quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:55 schreef DeSiever het volgende:
Laten we de amateurpsychologie achterwege laten. MaJo, jij komt op mij altijd een beetje wereldvreemd over, dan denk ik niet dat je dit soort uitspraken moet doen.
MaJo is tofquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:55 schreef DeSiever het volgende:
De reden daarvoor kun je vinden in de TT.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En jij laat je enkel in deze topic zien, en niet/nauwelijks in AKQ...
Maar je blijft wel gezellig dooremmeren in dit topic. Gaafquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:23 schreef DeSiever het volgende:
De reden daarvoor kun je vinden in de TT.
Wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
Maar je blijft wel gezellig dooremmeren in dit topic. Gaaf![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:52 schreef DeSiever het volgende:
Ja, in je internet-droomwereldje wel ja.
De aanwezigheid van Jayhawk voorzag jullie in ieder geval van een zondebok, iemand om al je frustraties op af te reageren. Misschien moet je pleiten voor een snelle terugkeer.
Over frustraties gesproken...quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:52 schreef DeSiever het volgende:
Ja, in je internet-droomwereldje wel ja.
De aanwezigheid van Jayhawk voorzag jullie in ieder geval van een zondebok, iemand om al je frustraties op af te reageren. Misschien moet je pleiten voor een snelle terugkeer.
Zegt de man met een hoogst dubieuze naamquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:22 schreef DeSiever het volgende:
Dan niet. Zonder mij waren jullie nog een maandje of twee langer bedot.
Volgens mij hebben we al een nieuwe gevondenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:52 schreef DeSiever het volgende:
Haha, het is niet gebaseerd op deceive. Die grap werd in een V&A topic ook eens gemaakt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zegt de man met een hoogst dubieuze naam
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we al een nieuwe gevonden![]()
![]()
![]()
hee, gefrustreerde mafkees! Dat geknipoog van jou moet ik niet hebben hoorquote:
Ehhmm, jij bent juist degene die wegens het gegoogle niet meer meespeelt hoor...quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:22 schreef DeSiever het volgende:
Kijk dan naar je 'avatar'. Je ontleent je bestaansrecht aan het je afzetten tegen Jayhawk.
Dat vind ik dan ook weer zielig.
Ok verklaar jezelf nader. Hoezo ben ik wereldvreemd?quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:55 schreef DeSiever het volgende:
Jij wereldvreemd?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok verklaar jezelf nader. Hoezo ben ik wereldvreemd?Ben echt benieuwd. Vooral omdat je me helemaal niet kent enzo
Oh en over amateurpsychologie gesproken: lees je eigen post een paar posts na mij even door (zondebok blabla). Over amateurpsychologie gesproken
Ik ga niet meteen uit van het slechtste van de mens, dat is heel wat anders dan wereldvreemd zijn. En ik ben minder goedgelovig dan je denkt. Ik heb vaak bepaalde vermoedens maar die uit ik pas als ik meer zekerheid heb. Waarom? Omdat ik mensen niet ten onrechte wil kruizigen. Ik ben van tweede kansen, dat heeft niets te maken met goedgelovigheidquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:13 schreef DeSiever het volgende:
Je komt zo over zeg ik.. dat is iets anders. Inderdaad naar aanleiding van goedgelovigheid en naïviteit hier getoond. Dat is geen oordeel, nogmaals; op mij komt het zo over. Dat heb ik ook al eerder gezegd en dat weet je.
Ik vind DeSiever juist wel geestig..quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
En jij begint al net zo irritant als Jayhawk te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |