abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41094732
Volgens mij is Milan al meerdere malen vrij duidelijk geweest dat ze Kaka niet van de hand doen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_41094974
Calderón is in Milaan vandaag om de eventuele ruil te bespreken.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:55:52 #128
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41094987
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:47 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij is Milan al meerdere malen vrij duidelijk geweest dat ze Kaka niet van de hand doen.
Dan ben ik bang dat ze Ronaldo ook niet zullen zien. Ik zou het heeeeeeeel stom vinden als Real Ronaldo nou wel gaat verkopen naar al de uitspraken van Galliani. Gewoon Kaka opeisen en anders fucken ze maar lekker op!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_41095219
Nog een aanvallende middenvelder, net wat we nodig hebben. Ronaldo zou ik ook niet verkopen, misschien dat hij door de concurrentie van Ruud eindelijk weer eens gaat bewegen.
pi_41095347
Wat mij betreft koopt Milan hem gewoon, we hebben Kaká echt niet nodig.

Raúl
Robinho
Cassano
Guti
Baptista

dat zijn allemaal al aanvallende middenvelders, een zesde is helemaal niet nodig
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
pi_41096810
Er is weer een nummer vrij; Diogo wordt verhuurd aan Zaragoza. Wat had die, 21?
pi_41097110
die had idd 21
pi_41097212
volgens wikipedia zijn dit de nieuwe nummers vooralsnog:

1 Spain GK Iker Casillas
2 Spain DF Michel Salgado
3 Brazil DF Roberto Carlos
4 Spain DF Sergio Ramos
5 Italy DF Fabio Cannavaro
6 Spain DF Iván Helguera
7 Spain FW Raúl (c)
8 Brazil MF Julio Baptista
9 Brazil FW Ronaldo
10 Netherlands FW Ruud van Nistelrooy
11 Brazil DF Cicinho
12 Uruguay MF Pablo García
13 Spain GK Diego López
14 Spain MF Guti
15 Spain DF Raúl Bravo
16 Denmark MF Thomas Gravesen
17 Uruguay DF Carlos Diogo
18 England DF Jonathan Woodgate
19 Italy FW Antonio Cassano
20 Brazil MF Emerson
21 Brazil FW Robinho
22 Spain DF Paco Pavón
23 England MF David Beckham
24 Spain DF Álvaro Mejía
25 Spain GK Antonio Adán
26 Spain MF Javi García

28 Spain MF De la Red
30 Spain MF Juanfran

dikgedrukt = anders tov vorig seizoen

Ruud dus met 10 en Robinho op 21

Zou ook betekenen dat Cassano toch geen 18 krijgt en dus 19 houdt.

Vanavond is waarschijnlijk wel duidelijk wat de nummers daadwerkelijk zijn in de wedstrijd tegen Anderlecht.

[ Bericht 4% gewijzigd door WeebI op 23-08-2006 16:16:04 ]
pi_41097409
Tommie wat is je bron trouwens? Ik kan het nieuws over Diogo niet vinden namelijk.

Lijkt me wel iets om op FOK!Sport te zetten.
pi_41097467
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:07 schreef WeebI het volgende:

Raúl
Robinho
Cassano
Guti
Baptista

dat zijn allemaal al aanvallende middenvelders, een zesde is helemaal niet nodig
Kaká is natuurlijk beter dan alle 5.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41097573
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:18 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Kaká is natuurlijk beter dan alle 5.
Dat betwijfel ik ten zeerste. Beter dan Guti ja, even goed als Robinho, de rest heeft een andere speelstijl.

Raúl speelt meer op de pass en de combinatie, maakt zelf minder individuele acties. Kaká is precies andersom.

Baptista vertrouwt op zijn fysieke kracht en zijn keiharde pegels. Kaká doet dat niet.

Cassano probeert het vrijwel altijd via de zijkanten. Kaká vrijwel altijd door het midden.

Lastig vergelijken zo. Feit blijft dat Kaká helemaal niet nodig is.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:27:19 #137
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_41097794
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:07 schreef WeebI het volgende:

Raúl
Robinho
Cassano
Guti
Baptista

Kaka is echter de beste in zijn soort. Als Ronaldo verkast naar Milan zou ik Raul in elk geval weer wat meer spits laten zijn. Cassano kan dat ook. Robinho kan ook op de vleugel uit de voeten en Guti en Baptista, tja, dat zijn inderdaad vergelijkbare spelers (alhoewel Baptista ook in de spits kan - ben ik echter niet zo'n fan van).

Kortom, werk Guti naar buiten (graag zelfs - Atletico had interesse geloof ik?), zet Raul meer in als spits, gebruik Cassano ook wat aanvallender en de weg is vrij voor Kaka. De man die Real weer een titel zal bezorgen!

Oh ja, Ruud krijgt nummer 9 en Kaka moet 10 hebben

jaja, ik heb het helemaal uitgedacht
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:29:17 #138
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_41097870
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:21 schreef WeebI het volgende:

[..]

Lastig vergelijken zo. Feit blijft dat Kaká helemaal niet nodig is.
Ja maar... Kaka is op termijn de beste voetballer die er is. Die hoort in het wit van Real!

Maar noodzakelijk is het allerminst. Toch mag hij van mij komen, liever nog gisteren dan vandaag!
pi_41097941
Als ie komt vind ik het niet erg, maar dan moet er minstens één van bovengenoemde spelers weg. Raúl en Robinho gaan echt niet weg. Baptista en Guti worden wel in verband gebracht met transfers en Cassano is er net, dus die gaat ook niet weg.
pi_41098140
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef WeebI het volgende:
Tommie wat is je bron trouwens? Ik kan het nieuws over Diogo niet vinden namelijk.

Lijkt me wel iets om op FOK!Sport te zetten.
Het komt van de site van Real, een heus "comunicado oficial".
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:37:42 #141
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_41098142
Wacht in elk geval nog maar ff met het aanpassen van je avatar

aan WeebI
pi_41098189
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:37 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Het komt van de site van Real, een heus "comunicado oficial".
op de site van Zaragoza staat het ook.
pi_41098384
Hoop niet dat ze Baptista willen lozen, ben fan van die gast. Eind vorig seizoen heeft hij al laten zien waar hij toe in staat is. Hij heeft zelf ook aangegeven niet weg te willen. Bovendien, ze hebben bij ¤30 voor hem betaald...denk niet dat iemand dat nu voor hem zou geven. Als Arsenal hem zo graag wil, mogen ze zelf geld bijleggen.

Laat Reyes maar lekker naar Atlético gaan trouwens...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:47:03 #144
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41100188
Volgens mij hebben ze 20 miljoen voor Baptista betaald en 24 miljoen voor Robinho en 27 miljoen voor Ramos.

Verder wil ik persoonlijk heel graag Kaka er bij hebben. Er is al enkele malen gezegd dat we zulke spelers al hebben maar daar ben ik het niet echt mee eens.

Robinho hebben we toch echt nodig voor op de linkerkant, anders hebben we daar helemaal niemand. Raul is gewoon aan het afbreken, we kunnen het elftal toch niet bouwen op een speler die de afgelopen 3 seizoenen (het begon allemaal een beetje minder te worden toen de niet meer als "spits" werdt gezien) niks heeft laten zien.

Cassano kan mooi naast Ruud spelen, das toch niet iemand die vanaf de middenstip een rush maakt van 40 meter.

En Guti is een bruikbare speler op die positie als je niemand anders hebt. Sommige dagen schitterd die en andere dagen zie je hem niet. Guti is overigens ook niet echt zo'n type speler. We moeten niet vergeten dat die in de Spits begon en daarna telkens verder is weggezakt.. Vorig jaar speelde die als verdedigende middenvelder en ik kan me eigenlijk niet goed herrineren dat ik wedstrijden van Guti heb gezien als een nummer 10 waarin die vrij achter de spitsen staat.

Baptista heeft op die positie ook niet heel erg veel ervaring.. begon toch echt als verdedigende middenvelder en groeide uit tot ster toen die door blessures in de spits terecht kwam. Vorig jaar heeft die dan op die positie gespeeld en dat deed die telkens beter.. vooral aan het einde van het seizoen was die knetter goed.. maar Capello lijkt niet veel vertrouwen in hem te hebben. Als ik van deze 5 spelers moet kiezen dan kies ik verruit Baptista voor de positie.. ook vooral omdat die zo beresterk is en kei-keihard werkt.

Als we Kaka er bij zouden krijgen zou dat in mijn ogen echt perfect zijn. Die jongen kan veel scoren (iets wat de andere namen niet echt veel doen laatste tijd, behalve Baptista).

Stel je voor:

-----------------------------------------------Casillas--------------------------------------------------

----------Cicinho-------------Ramos-----------------Cannavaro----------R.Carlos--------------

-------Beckham----------------------Diarra------------Emerson-----------------------------------

------------------------------------------------Kaka-----------------------------------------------------

--------------------------Van Nistelrooy------------Cassano/Robinho-------------------------------

Nouja.. Klopt hier eigenlijk wel iets van? Met Kaka der bij heb ik eigenlijk geen ruimte voor Beckham.. dan moet ik of Robinho of Cassano eruit laten.. zie ze allebei wel graag... Maar nu hebben we niemand meer op links..

Ik weet het allemaal niet meer..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:53:09 #145
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41100361
Owja.. overigens is het weer geswitch van die tiefus president he! Hij zei toch een week geleden dat hij Kaka, Robben en Cesc wel wilde hebben maar dat het technische team liever andere spelers had. Waarom zou Kaka nu dan wel komen? Lijkt me natuurlijk duidelijk omdat ze hem een week geleje gewoon niet konden halen en hij z'n loze beloftes niet wilde toegeven.. echt.. ik schijt onderhand op die kerel.. Hij kan gewoon beter z'n bek houwe ipv die onzin uit te kramen. Ik vraag me af hoe die Socios er over denken want dit pik je toch niet van zo'n clown.
pi_41100826
-----------------------------------------------Casillas--------------------------------------------------

----------Cicinho-------------Ramos-----------------Cannavaro----------R.Carlos--------------

----------------------------------------Diarra------------Emerson-----------------------------------

------------Beckham---------------------Raúl (c)---------------------------Cassano/Robinho--

------------------------------------------Van Nistelrooy---------------------------------------------

Kaká gaat maar bankzitten
  woensdag 23 augustus 2006 @ 18:25:58 #147
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41101286
Kaka op Raul z'n plek dan is die perfect
pi_41103582
Raul

Maar ze hebben wel een goed elftal.
Nu die Casillas clown nog uit de goal.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 19:38:32 #149
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_41103710
Ik zie eigenlijk ook nog graag een linksback komen he.. de naam Roberto Carlos heeft nog wel wat.. maar we moeten niet vergeten dat die toch ook aan het afbouwen is.. een jonge kerel die verdedigend gewoon sterker is spreekt me wat meer aan.. iig voor de concurrentiestrijd. Er wordt ook al jaren over gesproken maar er wordt nooit iemand gehaald.
pi_41103735
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu die Casillas clown nog uit de goal.

Clown? De beste man heeft al jaren geen blunders gemaakt. Daar kan zelfs Buffon nog een puntje aan zuigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')