Volgens mij hebben ze 20 miljoen voor Baptista betaald en 24 miljoen voor Robinho en 27 miljoen voor Ramos.
Verder wil ik persoonlijk heel graag Kaka er bij hebben. Er is al enkele malen gezegd dat we zulke spelers al hebben maar daar ben ik het niet echt mee eens.
Robinho hebben we toch echt nodig voor op de linkerkant, anders hebben we daar helemaal niemand. Raul is gewoon aan het afbreken, we kunnen het elftal toch niet bouwen op een speler die de afgelopen 3 seizoenen (het begon allemaal een beetje minder te worden toen de niet meer als "spits" werdt gezien) niks heeft laten zien.
Cassano kan mooi naast Ruud spelen, das toch niet iemand die vanaf de middenstip een rush maakt van 40 meter.
En Guti is een bruikbare speler op die positie als je niemand anders hebt. Sommige dagen schitterd die en andere dagen zie je hem niet. Guti is overigens ook niet echt zo'n type speler. We moeten niet vergeten dat die in de Spits begon en daarna telkens verder is weggezakt.. Vorig jaar speelde die als verdedigende middenvelder en ik kan me eigenlijk niet goed herrineren dat ik wedstrijden van Guti heb gezien als een nummer 10 waarin die vrij achter de spitsen staat.
Baptista heeft op die positie ook niet heel erg veel ervaring.. begon toch echt als verdedigende middenvelder en groeide uit tot ster toen die door blessures in de spits terecht kwam. Vorig jaar heeft die dan op die positie gespeeld en dat deed die telkens beter.. vooral aan het einde van het seizoen was die knetter goed.. maar Capello lijkt niet veel vertrouwen in hem te hebben. Als ik van deze 5 spelers moet kiezen dan kies ik verruit Baptista voor de positie.. ook vooral omdat die zo beresterk is en kei-keihard werkt.
Als we Kaka er bij zouden krijgen zou dat in mijn ogen echt perfect zijn. Die jongen kan veel scoren (iets wat de andere namen niet echt veel doen laatste tijd, behalve Baptista).
Stel je voor:
-----------------------------------------------Casillas--------------------------------------------------
----------Cicinho-------------Ramos-----------------Cannavaro----------R.Carlos--------------
-------Beckham----------------------Diarra------------Emerson-----------------------------------
------------------------------------------------Kaka-----------------------------------------------------
--------------------------Van Nistelrooy------------Cassano/Robinho-------------------------------
Nouja.. Klopt hier eigenlijk wel iets van?
![]()
Met Kaka der bij heb ik eigenlijk geen ruimte voor Beckham.. dan moet ik of Robinho of Cassano eruit laten.. zie ze allebei wel graag...
![]()
Maar nu hebben we niemand meer op links..
Ik weet het allemaal niet meer..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano