Dat is Woodgate of Mejia denk ik (al wil die Mejia voor op het middenveld gebruiken lijkt het, daar valt die telkens in) en anders hebben we Raul Bravo nog. Helguera heeft zich gewoon niet kunnen ontwikkelen als een echte verdediger die ijzersterk is in verdedigen. En dat blijft toch het belangrijkste.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eerste invaller voor Ramos of Cano?
Capello begrijpt hetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Real met Lopez in het doel
De kans is groot dat Capello, trainer van Real, kiest voor de jonge Lopez als doelman en niet Iker Casillas. De jonge keeper maakte tijdens de voorbereiding een zodanige goede indruk dat hij de voorkeur krijgt op de international.
Als López echt op doel gaat staan wordt het inderdaad niks.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:13 schreef Radegast het volgende:
Gaat weer helemaal niks worden komend seizoen met Real.
Maar da's alleen maar leuk.![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:12 schreef WasQ het volgende:
Van 7 moetie afblijven!
Dan ben ik bang dat ze Ronaldo ook niet zullen zien. Ik zou het heeeeeeeel stom vinden als Real Ronaldo nou wel gaat verkopen naar al de uitspraken van Galliani. Gewoon Kaka opeisen en anders fucken ze maar lekker op!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:47 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij is Milan al meerdere malen vrij duidelijk geweest dat ze Kaka niet van de hand doen.
Kaká is natuurlijk beter dan alle 5.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:07 schreef WeebI het volgende:
Wat mij betreft koopt Milan hem gewoon, we hebben Kaká echt niet nodig.
Raúl
Robinho
Cassano
Guti
Baptista
dat zijn allemaal al aanvallende middenvelders, een zesde is helemaal niet nodig
Dat betwijfel ik ten zeerste. Beter dan Guti ja, even goed als Robinho, de rest heeft een andere speelstijl.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kaká is natuurlijk beter dan alle 5.
Kaka is echter de beste in zijn soort. Als Ronaldo verkast naar Milan zou ik Raul in elk geval weer wat meer spits laten zijn. Cassano kan dat ook. Robinho kan ook op de vleugel uit de voeten en Guti en Baptista, tja, dat zijn inderdaad vergelijkbare spelers (alhoewel Baptista ook in de spits kan - ben ik echter niet zo'n fan van).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:07 schreef WeebI het volgende:
Wat mij betreft koopt Milan hem gewoon, we hebben Kaká echt niet nodig.
Raúl
Robinho
Cassano
Guti
Baptista
dat zijn allemaal al aanvallende middenvelders, een zesde is helemaal niet nodig
Ja maar... Kaka is op termijn de beste voetballer die er is. Die hoort in het wit van Real!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:21 schreef WeebI het volgende:
[..]
Lastig vergelijken zo. Feit blijft dat Kaká helemaal niet nodig is.
Het komt van de site van Real, een heus "comunicado oficial".quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef WeebI het volgende:
Tommie wat is je bron trouwens? Ik kan het nieuws over Diogo niet vinden namelijk.
Lijkt me wel iets om op FOK!Sport te zetten.
op de site van Zaragoza staat het ook.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:37 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Het komt van de site van Real, een heus "comunicado oficial".
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu die Casillas clown nog uit de goal.
2 post boven je komop hejquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef The_Martian het volgende:
Met Ruud?
met dank aan de belgquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:04 schreef The_Martian het volgende:
Oh oke... dacht dat dat weer een eigen opstelling wasIk zie op dit moment trouwens toch liever de afgang van Ajax.
Wat lul jij nou?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
en ruudje heeft zijn eerste goal gemaakt voor real
Z'n eerste goal in Bernabéu ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
dat zegt die belg
ach , een andere sportcomentator in nederland zou het ook wel zeggen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:24 schreef WeebI het volgende:
[..]
Z'n eerste goal in Bernabéu ja.
Niet zo gek in je eerste wedstrijd
wat gebeurde er?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
kut scheids waarom geen penal dan :S
Diarra maakte overtreding op een argentijn van anderlecht geen frutos. Was in de 16e. Speler even van het veld er af, geeft die in de 16 een vrije trapquote:
Daar was serieus geen reet aan de hand.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Diarra maakte overtreding op een argentijn van anderlecht geen frutos. Was in de 16e. Speler even van het veld er af, geeft die in de 16 een vrije trap![]()
geef dan ook geen vrije trapquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:34 schreef WeebI het volgende:
[..]
Daar was serieus geen reet aan de hand.
Die Argentijn wilde schieten, Diarra doet zijn been ervoor en die knul schopt praktisch tegen een betonnen muur. Eigen schuld.
0-0 is helemaal niet slecht tegen een stugge ploeg als Villarreal hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |