Die middeleeuwse vrouwenmishandelaars weten niet eens wat dat is, "netjes"...quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:44 schreef altface het volgende:
netjes van de taliban
Ach ja, winnen zullen die grotbewoners toch nooit. Er is geen Afghaanse vrouw die de gefrustreerde rukkertjes van de Taliban wil zien winnen van de Amerikanen en terug naar de moslimfundamentalistische terreur wil.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:01 schreef altface het volgende:
Netjes dat ze die Amerikaanse terroristen/bezetters hebben gedood maakt dat nou uit hoe ze dat doen.
Ha, een echte fan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:15 schreef altface het volgende:
Ja blijf die onzin maar lekker geloven. De taliban heerst nog steeds. en zullen dat blijven doen..
Er zijn zeker wel Afghaanse vrouwen die de taliban steunen, en die zullen er ook altijd blijven.
Nee hoor. Ik heb medelijden met je. Dat is alles. Je zult als vijand van het westen en tegelijkertijd in dat zelfde westen wonend, onherroepelijk tegen een muur aan moeten lopen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:30 schreef altface het volgende:
Ja ik durf tenminst eerlijk toe te geven dat ik als westerling de akties van de taliban in afghanistan, de martelaren in het land van de twee rivieren, en de mujahideen over de hele wereld waar zij strijden steunen. Oh nu ben ik natuurlijk een vieze landverader, mongool, homo, flapoor, weet ik veel wat hihi gekke mang
Ah ja. Dat strijden tegen het westen gebeurt alleen maar om een fascistisch regime als de Taliban aan de macht te helpen, met alle gevolgen van dien voor de lokale bevolking. Maar inderdaad prima dat je hier zoiets idioots "goed" mag vinden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:39 schreef altface het volgende:
Hey maar als jij dat denkt dan mag dat toch jongetje dan is dat toch helemaal niet erg. Dat maakt mij toch helemaal niets uit wat jij denkt dat is hier zo geweldig dat je mag zeggen wat je denkt. Ik ben geen vijand van het westen ik zeg dat ik de akties steun die in de landen waar gestreden wordt goedkeur die bezettende troepen representeren voor mij niet het westen.
Jij ook blijkbaar.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:02 schreef sp3c het volgende:
0h god hebben jullie dit topic ook weer gevonden
Is daar niet een ergens een speciaal forum voor ...?quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:51 schreef klez het volgende:
[..]
Jij ook blijkbaar.![]()
Ik ben geen troll. Ik heb het beste met die arme jongen voor.
quote:Tientallen Taliban-strijders gedood in Zuid-Afghanistan
ANP/RTR/AFP
KABUL - Militairen van de NAVO en Afghaanse collega's hebben in het zuiden van Afghanistan tientallen strijders van de Taliban gedood. De vuurgevechten vonden plaats in de nacht van zaterdag op zondag in de provincie Kandahar, meldden Afghaanse functionarissen en een zegsman van de NAVO zondag.
De gevechten begonnen toen een grote groep Taliban-strijders zaterdagavond laat een bazaar aanviel in de plaats Panjwai, 35 kilometer ten zuidwesten van de provinciehoofdstad Kandahar. Volgens de gouverneur van het gebied werden na de gevechten in Panjwai de lijken aangetroffen van 34 Taliban. Buiten de stad vond de politie nog eens de lichamen van 36 anderen. De rebellen van de fundamentalistische moslimbeweging doodden vijf agenten en militairen.
De NAVO-stabilisatiemacht ISAF, die de Afghaanse soldaten en agenten zowel met artillerie als met gevechtstoestellen te hulp schoot, meldde dat het berichten had gekregen van zestig tot 72 doden. Er vielen geen slachtoffers onder NAVO-militairen.
Panjwai is berucht om het vele geweld dat er plaatsvindt. Op 3 augustus doodde een zelfmoordenaar 21 burgers in dezelfde bazaar. De aanslag was vermoedelijk gericht op een passerend konvooi van ISAF. Het was een van de bloedigste in een serie aanslagen in Afghanistan.
In het westen van Afghanistan zijn zes politiemannen en vier Taliban-strijders omgekomen. De slachtoffers vielen toen de rebellen een grenspatrouille in de zuidwestelijke provincie Nimroz aanvielen. In Nimroz is het doorgaans relatief rustig, zeker vergeleken met zuidelijke provincies als Kandahar en Uruzgan. In die laatste provincie zijn Nederlandse NAVO-militairen gelegerd.
De Taliban, gesteund door buitenlandse strijders, voeren sinds eind 2001 een guerrillaoorlog in Afghanistan. Dat jaar werden zij door een internationale troepenmacht onder leiding van de Verenigde Staten verdreven.
Door gevechten tussen buitenlandse militairen en Taliban-strijders in de Afghaanse provincie Uruzgan is zaterdag een NAVO-militair gedood. Dit heeft een militaire woordvoerder meegedeeld.
Over identiteit of nationaliteit van het slachtoffer zijn geen mededelingen gedaan. In Uruzgan zijn Nederlanders gestationeerd. Het ministerie van Defensie in Den Haag liet zaterdag weten dat het slachtoffer geen Nederlandse militair is.
I don't get it?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:47 schreef dancemacabre het volgende:
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat die legertjes in Navo verband flink veneukt worden door de EU politiek, de weduwe van één van de Marokkaanse terroristische moordenaars van commandant Massoud is gevlucht uit Zwitserland naar België.(de onwetende draaischijf van de EU)
Waarom jonge mensen hun leven in de Afghaanse weegschaal laten leggen als fundamentalisten vrije toegang en sociale steun krijgen om hun anti-westerse plannen te verfijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |