abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40971757
Tja er wordt daar gewoon gevochten. Wel de eerste dode in Uruzgan sinds de NAVO de zooi heeft overgenomen volgens mij.

R.I.P.
  Moderator zondag 20 augustus 2006 @ 00:16:24 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40984999
Amerikanen, alle 4
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_40985775
netjes van de taliban
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
  zondag 20 augustus 2006 @ 00:58:49 #79
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40986198
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 00:44 schreef altface het volgende:
netjes van de taliban
Die middeleeuwse vrouwenmishandelaars weten niet eens wat dat is, "netjes"...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_40986276
Netjes dat ze die Amerikaanse terroristen/bezetters hebben gedood maakt dat nou uit hoe ze dat doen.
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
  zondag 20 augustus 2006 @ 01:06:04 #81
70154 klez
pi_40986380
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 01:01 schreef altface het volgende:
Netjes dat ze die Amerikaanse terroristen/bezetters hebben gedood maakt dat nou uit hoe ze dat doen.
Ach ja, winnen zullen die grotbewoners toch nooit. Er is geen Afghaanse vrouw die de gefrustreerde rukkertjes van de Taliban wil zien winnen van de Amerikanen en terug naar de moslimfundamentalistische terreur wil.
En vrouwen hebben de macht...
pi_40986613
Ja blijf die onzin maar lekker geloven. De taliban heerst nog steeds. en zullen dat blijven doen..
Er zijn zeker wel Afghaanse vrouwen die de taliban steunen, en die zullen er ook altijd blijven.
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
  zondag 20 augustus 2006 @ 01:16:21 #83
70154 klez
pi_40986622
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 01:15 schreef altface het volgende:
Ja blijf die onzin maar lekker geloven. De taliban heerst nog steeds. en zullen dat blijven doen..
Er zijn zeker wel Afghaanse vrouwen die de taliban steunen, en die zullen er ook altijd blijven.
Ha, een echte fan.
pi_40986941
Ja ik durf tenminst eerlijk toe te geven dat ik als westerling de akties van de taliban in afghanistan, de martelaren in het land van de twee rivieren, en de mujahideen over de hele wereld waar zij strijden steunen. Oh nu ben ik natuurlijk een vieze landverader, mongool, homo, flapoor, weet ik veel wat hihi gekke mang
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
  zondag 20 augustus 2006 @ 01:34:55 #85
70154 klez
pi_40987031
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 01:30 schreef altface het volgende:
Ja ik durf tenminst eerlijk toe te geven dat ik als westerling de akties van de taliban in afghanistan, de martelaren in het land van de twee rivieren, en de mujahideen over de hele wereld waar zij strijden steunen. Oh nu ben ik natuurlijk een vieze landverader, mongool, homo, flapoor, weet ik veel wat hihi gekke mang
Nee hoor. Ik heb medelijden met je. Dat is alles. Je zult als vijand van het westen en tegelijkertijd in dat zelfde westen wonend, onherroepelijk tegen een muur aan moeten lopen.
Misschien ben je wel een homo maar dat zul je nooit toegeven want je fascistische "martelaren" vriendjes zullen dat niet tolereren.
pi_40987117
Hey maar als jij dat denkt dan mag dat toch jongetje dan is dat toch helemaal niet erg. Dat maakt mij toch helemaal niets uit wat jij denkt dat is hier zo geweldig dat je mag zeggen wat je denkt. Ik ben geen vijand van het westen ik zeg dat ik de akties steun die in de landen waar gestreden wordt goedkeur die bezettende troepen representeren voor mij niet het westen.
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
  zondag 20 augustus 2006 @ 01:43:21 #87
70154 klez
pi_40987191
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 01:39 schreef altface het volgende:
Hey maar als jij dat denkt dan mag dat toch jongetje dan is dat toch helemaal niet erg. Dat maakt mij toch helemaal niets uit wat jij denkt dat is hier zo geweldig dat je mag zeggen wat je denkt. Ik ben geen vijand van het westen ik zeg dat ik de akties steun die in de landen waar gestreden wordt goedkeur die bezettende troepen representeren voor mij niet het westen.
Ah ja. Dat strijden tegen het westen gebeurt alleen maar om een fascistisch regime als de Taliban aan de macht te helpen, met alle gevolgen van dien voor de lokale bevolking. Maar inderdaad prima dat je hier zoiets idioots "goed" mag vinden.
Gelukkig betreft het zowel hier als daar een kleine minderheid.
  Moderator zondag 20 augustus 2006 @ 02:02:52 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40987534
0h god hebben jullie dit topic ook weer gevonden
pi_40987910
Het is er maar één hee, don't worry about it. Gewoon een troll. Da's alles. Take a break.
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
  Moderator zondag 20 augustus 2006 @ 02:33:45 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40988046
ik tel er twee maar ik wacht rustig af
  zondag 20 augustus 2006 @ 09:51:13 #91
70154 klez
pi_40991038
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 02:02 schreef sp3c het volgende:
0h god hebben jullie dit topic ook weer gevonden
Jij ook blijkbaar.
Ik ben geen troll. Ik heb het beste met die arme jongen voor.
  FOK!fotograaf zondag 20 augustus 2006 @ 09:59:01 #92
13368 NiGeLaToR
pi_40991111
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 09:51 schreef klez het volgende:

[..]

Jij ook blijkbaar.
Ik ben geen troll. Ik heb het beste met die arme jongen voor.
Is daar niet een ergens een speciaal forum voor ...?

Ik denk dat je die relnicht niet zoveel aandacht moet geven, dat vind ie alleen maar leuk.

OT: Tis in ieder geval 'bedrijvig' in Uruzgan. Hopelijk kan men voor de lokale bevolking wat betekenen ondanks het aanhoudende geweld, dat is uiteindelijk het belangrijkste.
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:01:12 #93
70154 klez
pi_40993171
quote:
Tientallen Taliban-strijders gedood in Zuid-Afghanistan
ANP/RTR/AFP

KABUL - Militairen van de NAVO en Afghaanse collega's hebben in het zuiden van Afghanistan tientallen strijders van de Taliban gedood. De vuurgevechten vonden plaats in de nacht van zaterdag op zondag in de provincie Kandahar, meldden Afghaanse functionarissen en een zegsman van de NAVO zondag.

De gevechten begonnen toen een grote groep Taliban-strijders zaterdagavond laat een bazaar aanviel in de plaats Panjwai, 35 kilometer ten zuidwesten van de provinciehoofdstad Kandahar. Volgens de gouverneur van het gebied werden na de gevechten in Panjwai de lijken aangetroffen van 34 Taliban. Buiten de stad vond de politie nog eens de lichamen van 36 anderen. De rebellen van de fundamentalistische moslimbeweging doodden vijf agenten en militairen.

De NAVO-stabilisatiemacht ISAF, die de Afghaanse soldaten en agenten zowel met artillerie als met gevechtstoestellen te hulp schoot, meldde dat het berichten had gekregen van zestig tot 72 doden. Er vielen geen slachtoffers onder NAVO-militairen.

Panjwai is berucht om het vele geweld dat er plaatsvindt. Op 3 augustus doodde een zelfmoordenaar 21 burgers in dezelfde bazaar. De aanslag was vermoedelijk gericht op een passerend konvooi van ISAF. Het was een van de bloedigste in een serie aanslagen in Afghanistan.

In het westen van Afghanistan zijn zes politiemannen en vier Taliban-strijders omgekomen. De slachtoffers vielen toen de rebellen een grenspatrouille in de zuidwestelijke provincie Nimroz aanvielen. In Nimroz is het doorgaans relatief rustig, zeker vergeleken met zuidelijke provincies als Kandahar en Uruzgan. In die laatste provincie zijn Nederlandse NAVO-militairen gelegerd.

De Taliban, gesteund door buitenlandse strijders, voeren sinds eind 2001 een guerrillaoorlog in Afghanistan. Dat jaar werden zij door een internationale troepenmacht onder leiding van de Verenigde Staten verdreven.

Door gevechten tussen buitenlandse militairen en Taliban-strijders in de Afghaanse provincie Uruzgan is zaterdag een NAVO-militair gedood. Dit heeft een militaire woordvoerder meegedeeld.

Over identiteit of nationaliteit van het slachtoffer zijn geen mededelingen gedaan. In Uruzgan zijn Nederlanders gestationeerd. Het ministerie van Defensie in Den Haag liet zaterdag weten dat het slachtoffer geen Nederlandse militair is.
pi_41023956
Je zou zeggen: hoelang hou je dat vol, met al die Taliban die ondersteboven worden geschoten.
Enige korrels zout zijn dus weer op hun plaats...
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 11:47:54 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_41024804
nou punt is dat iedereen met een geweer en vijandige intenties voor het gemak Taliban genoemd worden, de meesten zijn gewoon criminelen en allerhande drugsmaffia voor wie een levensvatbaar Afghanistan niet zo heel goed is voor de zaken. Die raken ook regelmatig slaags met elkaar overigens, dan is het ook de Taliban maar de slachtoffers zijn burgers

dat zal doorgaan zolang er niet genoeg werk is in Afghanistan voor een meerderheid van de Afghanen
pi_41025007
Dan komen we toch weer terug op wat hierboven ook al staat; dat al die papavervelden weer zo mooi in bloei staan...
Come on FC!
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:31:13 #97
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41026111
Ik blijf het toch frappant vinden dat de Taliban de papaver teelt (dacht ik) aardig verbannen hadden want gelijk moslim geen drank mogen, mag ook drugs niet.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:47:28 #98
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_41028932
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat die legertjes in Navo verband flink veneukt worden door de EU politiek, de weduwe van één van de Marokkaanse terroristische moordenaars van commandant Massoud is gevlucht uit Zwitserland naar België.(de onwetende draaischijf van de EU)
Waarom jonge mensen hun leven in de Afghaanse weegschaal laten leggen als fundamentalisten vrije toegang en sociale steun krijgen om hun anti-westerse plannen te verfijnen?
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 13:53:15 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_41029123
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:47 schreef dancemacabre het volgende:
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat die legertjes in Navo verband flink veneukt worden door de EU politiek, de weduwe van één van de Marokkaanse terroristische moordenaars van commandant Massoud is gevlucht uit Zwitserland naar België.(de onwetende draaischijf van de EU)
Waarom jonge mensen hun leven in de Afghaanse weegschaal laten leggen als fundamentalisten vrije toegang en sociale steun krijgen om hun anti-westerse plannen te verfijnen?
I don't get it?
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:01:28 #100
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_41029359
Je stuurt als politieke instelling een leger terwijl je in eigen middens het terro-toerisme ondersteunt d.m.v. toelating en sociale steun, zie de UK en België.
Beide een logistieke uitvalsbasis voor internationale terreur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')