Whateverquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:41 schreef k_man het volgende:
Mensen die 3 niet kennen moeten zich overigens heel diep schamen. Dat moet zo ongeveer het bekendste filmcitaat aller tijden zijn.
denk dat "my name is bond, James Bond" ook ver komtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Whatever
Dat is "I'll be back!" En dat weet je zelf ook wel!
Voor pubers wel ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Whatever
Dat is "I'll be back!" En dat weet je zelf ook wel!
"Ik moest kloppen want de bel deed het niet!" Die kent ook iedereen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:44 schreef vanKampen het volgende:
[..]
denk dat "my name is bond, James Bond" ook ver komt
Die film komt uit 1992 ofzo waar heb je t overquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:45 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik moest kloppen want de bel deed het niet! Die kent ook iedereen!
Dat Casablanca een stuk ouder is Einstein.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die film komt uit 1992 ofzo waar heb je t over
nopequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:50 schreef raistlin6 het volgende:
5: x men 1?
Wat een leuk argument om een gebrek aan smaak te verdedigen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:49 schreef Jajong het volgende:
Al die oude films, daar heb ik lak aan. Die vindt iedereen allemaal maar goed omdat dat al 50 jaar geroepen wordt. Net zoals mensen die Metropolis een goede film vinden, dat slaat dus echt nergens op hé.
Jajong +1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef Jajong het volgende:
5. Top gun
Ja man, die doofstomme acteurs die bewegen als Charlie Chaplin aan de coke, echt geweldig. Geweldige mimiek ook, de emoties spatten van het scherm.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:50 schreef MaJo het volgende:
Vinden jullie Metropolis ook zo'n geweldig goeie film?
metropolis is mager, maar Wings bv. is wel een topfilmquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:50 schreef MaJo het volgende:
Vinden jullie Metropolis ook zo'n geweldig goeie film?
Ik ken alleen de musicalquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja man, die doofstomme acteurs die bewegen als Charlie Chaplin aan de coke, echt geweldig. Geweldige mimiek ook, de emoties spatten van het scherm.
Whatever kuddedierquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat een leuk argument om een gebrek aan smaak te verdedigen.
Verdeurie, ik dacht dat ie wat moeilijker wasquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:55 schreef vanKampen het volgende:
Cohen en greenfield
Leugenaarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:58 schreef Homdeck het volgende:
Ranzig ijs
Touchéquote:
Dat is een beetje vroeg voor auto's niet?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:08 schreef raistlin6 het volgende:
washington
Zegt meneer myoglobinequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:10 schreef Jayhawk het volgende:
taft? zo word het een raad spelletje
en nu jij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:13 schreef Jajong het volgende:
jersky was eerder vanKampen...
In de staat New Mexico jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:14 schreef raistlin6 het volgende:
mexico.
Eenschquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:17 schreef Homdeck het volgende:
Santa Fe ligt ook gewoon in de VS. Dan moet je de vraag maar duidelijker stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |