quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:46 schreef Armageddon het volgende:
Ben zoeen negeriaanse scammer aan het pesten. Tjek dit
[..]
[..]
[..]
Honden zijn het !quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:06 schreef elcastel het volgende:
Vigneterende tering en verpixelde tyfus.
Tering Vogelgriep Pokkenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:09 schreef Jarno het volgende:
Dit is een TVP.
Tieten Vind Post.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:09 schreef Jarno het volgende:
Dit is een TVP.
Dat gevoel zal ik morgenochtend wel hebben als ik opsta en mij besef dat de countdown till exam minder dan 2 uur is na dan !quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:15 schreef Jarno het volgende:
Wat een dag.
Altijd spannend.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat gevoel zal ik morgenochtend wel hebben als ik opsta en mij besef dat de countdown till exam minder dan 2 uur is na dan !
Zeker als je weet dat dns dhcp subnetting en dergelijke zo simpel is.quote:
Easypeasy.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Zeker als je weet dat dns dhcp subnetting en dergelijke zo simpel is.
Ik bel je wel ff als ik er niet uitkomquote:
Zelfde ritueel , alleen dat van die gameboy vervang ik door isbn-13: 978-0-7356-1439-0quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:19 schreef Jarno het volgende:
Pffft, ik ga vanavond thuiskomen, eten, en op bed liggen met m'n Gameboy.
Ook nog even genieten van de rust die we nu nog hebben he.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Zelfde ritueel , alleen dat van die gameboy vervang ik door isbn-13: 978-0-7356-1439-0
Die hoop ik nog een poosje te genieten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ook nog even genieten van de rust die we nu nog hebben he..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Had het zelf al opgezocht. Gaat wel lukken ja.
Aargh!!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! KUT Ik wil vroeg thuis zijn... Aangezien het nu voor mij tijd was omk de Fok!kerweg te checken.... Is dat bij voor bij Uni... Of meer richting Shell station???quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:43 schreef Joene het volgende:
Ik check net de fokkerweg vanachter het raam , en ik zie file voor het stoplicht voor het eerst sinds tijden weer.
Met een beetje geluk komt volgende week een leuk paartje DS Lites over uit Japan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:19 schreef Jarno het volgende:
Pffft, ik ga vanavond thuiskomen, eten, en op bed liggen met m'n Gameboy.
Puike foto.quote:
Thanks. Ik was even op Zandvoort, twee vrienden van me waren een keertje racen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:08 schreef Joene het volgende:
Puike foto.
Ik zeg je hebt de sport instelling van je camera gevondenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:09 schreef elcastel het volgende:
[..]
Thanks. Ik was even op Zandvoort, twee vrienden van me waren een keertje racen.
Die heb ik zelfgemaakt. De standaard sportstand is mij te brak. Dus een beetje van Canon en een beetje van el.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:10 schreef Joene het volgende:
Ik zeg je hebt de sport instelling van je camera gevonden
Wow! Zelf meegetrokken?quote:
Piertje!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:13 schreef Vampier het volgende:
...........
Jup, panning.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:47 schreef Jarno het volgende:
Wow! Zelf meegetrokken?
quote:
Dank u.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:34 schreef n00cL30n het volgende:
Mooi geschoten El!
Graag gedaan hoor...quote:
Lijkt er al opquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor...
Ik zit zelf nog maar met dit:
[afbeelding]
Kan daar dus niet aan tippen.
Thanksquote:
En ook thanks... Heb wel nog wat meer foto's... maar ben ff te lui...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:53 schreef elcastel het volgende:
Da's weer een hele andere tak van fotograferen, maar veel succes ermee.
Mooi lettertypequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:58 schreef n00cL30n het volgende:
Nou okee.. nog eentje dan...
Zit om aandacht verlegen ofzo.
[afbeelding]
Het heet Beckett.quote:
Dat is wel een fijn iets ja ! Vrijdag VAKANTIE !quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:20 schreef Q. het volgende:
Gegroet. De week is bijna doormidden. Jeej.
Daarom neem ik vrijdag vakantie Q.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:21 schreef Q. het volgende:
Vakantie is voor oldbies.
*stil*quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:23 schreef Q. het volgende:
Oldbie.
u riep mij?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:23 schreef Q. het volgende:
Oldbie.
Hey moppie,quote:
Veel succes!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:20 schreef just me het volgende:
Ik ga mezelf een schop geven en de pc even uitzettenIk moet naar de primafoon om een scartkabel te halen en vragen of het mogelijk is om én een video én een dvd-speler aan te sluiten! Ik heb op mijn slaapkamer ook nog een tv staan en hoe ik daar nu ontvangst op kan krijgen! Niet dat ik veel kijk boven maar toch...
Laterz
Het heeft Geholpen 70-291 is binnenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:08 schreef n00cL30n het volgende:
Ik doe ff een good luck instraling aan Joene
succes dus!
Ennuh Mogguh allemaal!![]()
![]()
Dank je Jarno. Nu Exchange en SQL nog.quote:
Nou het gaat al beter..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey moppie,
Alles weer een beetje rustiger?
SQL is wel kewl, maar Exchange is echt bagger. Ook omdat het zo'n dramapakket is enzo.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Dank je Jarno. Nu Exchange en SQL nog.
Exchange 2003 valt kwa bagger pakket wel mee, en het examen schijnt vrij sim-pel te zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
SQL is wel kewl, maar Exchange is echt bagger. Ook omdat het zo'n dramapakket is enzo.
Hey!quote:
Dat leert erg lekker ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef Jarno het volgende:
Groupwise roeleert.
Dank u!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:00 schreef amaranta het volgende:
En Joene gefeliciteerd...
FB is weer leuker.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:09 schreef Joene het volgende:
is iedereen aan het werk ofzo
Ja, gouden tijden breken aan in F&F want ze hebben dat ijsmeisding weer uit het zuur getrokken geloof ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:12 schreef Joene het volgende:
Vrijwilligers topic?
Oh das wel Geil , das die van die .rarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, gouden tijden breken aan in F&F want ze hebben dat ijsmeisding weer uit het zuur getrokken geloof ik..
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh das wel Geil , das die van die .rar
Ik ben voor moderatie door jonge pubersletjesquote:
Ik ook! Mits met rar!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben voor moderatie door jonge pubersletjes
Dat is een toelatingseis dacht ik.quote:
Ach who cares , niemand kan mijn dag verkloten vandaagquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
mwah best matig hoor, dit heb ik nou al zo vaak gezien
Het is gewoon (nog steeds) een gore kleffe bende achter de schermen, dat blijkt wel weer maar als je dat zegt ben je meteen een verzuurd ex-crew lid. Nou ben ik dat ook wel natuurlijk, maar toch.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
mwah best matig hoor, dit heb ik nou al zo vaak gezien
hadden ze luigi niet gevraagd voor F&F ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is gewoon (nog steeds) een gore kleffe bende achter de schermen, dat blijkt wel weer maar als je dat zegt ben je meteen een verzuurd ex-crew lid. Nou ben ik dat ook wel natuurlijk, maar toch.
De dag dat ik weer tussen die hielenlikkers en prietpraters ga zitten is de dag dat Nikky lid word van de Mensa, denk ik zo.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:41 schreef Joene het volgende:
[..]
hadden ze luigi niet gevraagd voor F&F ?
Whehehehehheehequote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
De dag dat ik weer tussen die hielenlikkers en prietpraters ga zitten is de dag dat Nikky lid word van de Mensa, denk ik zo.
Mwah dit geeft wel heel hard aan dat een semi-lollig topic belangrijker is dan je crewleden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is gewoon (nog steeds) een gore kleffe bende achter de schermen, dat blijkt wel weer maar als je dat zegt ben je meteen een verzuurd ex-crew lid. Nou ben ik dat ook wel natuurlijk, maar toch.
ah, vertel...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach who cares , niemand kan mijn dag verkloten vandaag
OPLETUH DD!!!!!!!!!!quote:
700 van de 700 die nodig zijn om je examen te halen !quote:
Daar komt je intellectuele vriendenkring vandaan ?quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar komt je intellectuele vriendenkring vandaan ?
Hey goed man! Gefeli!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Het heeft Geholpen 70-291 is binnen
Ook dit is goed te horen Tally!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou het gaat al beter..
Hij kan weer lopen.. En komt nu een paar keer per dag even beneden zitten
Nu is meneer aan het eten beneden..
Even pjoeteren.. Althans poging tot
Mits .rar ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ook dit is goed te horen Tally!
En ja... mits .rar kan ik me ook wel iets bij voorstellen.
Thank You ! Op naar 70-284quote:
Dat ging over de puberende sletterige modjes van fok!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Mits .rar ?
Hoe bedoel je dat n00bje?
Hey Tal.. Zie net dat de quote van Jarno weggelaten was...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Mits .rar ?
Hoe bedoel je dat n00bje?
Klopt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat ging over de puberende sletterige modjes van fok!
O diequote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat ging over de puberende sletterige modjes van fok!
Je mag sparen zo veel als je wil hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Tal.. Zie net dat de quote van Jarno weggelaten was...
Dus die was helaas niet meer voor jou... Of moet/mag ik nog meer opsparen voor Tally.rar?
Ik ben scherp vandaagquote:
men ik was examen doen ! , Watje met je werkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:37 schreef Armageddon het volgende:
Men ik ben al de hele dag aan het werk!
Ik heb een stelregel, als iemand zichzelf elitair genoeg vind door middel van een nietzeggende momentopname. Ik praat niet tegen mensen die bij Mensa zitten, tenminste, ik praat er wel tegen maar niet mee.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar komt je intellectuele vriendenkring vandaan ?
Goeie zaak !quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:55 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb een stelregel, als iemand zichzelf elitair genoeg vind door middel van een nietzeggende momentopname. Ik praat niet tegen mensen die bij Mensa zitten, tenminste, ik praat er wel tegen maar niet mee.
Wil best wel sparen, maar kom tot een collectie van 3! Nog niet echt de moeite om te rar -en.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Je mag sparen zo veel als je wil hoor
Goed bezigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:55 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb een stelregel, als iemand zichzelf elitair genoeg vind door middel van een nietzeggende momentopname. Ik praat niet tegen mensen die bij Mensa zitten, tenminste, ik praat er wel tegen maar niet mee.
Toch 1.896k bij mij.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wil best wel sparen, maar kom tot een collectie van 3! Nog niet echt de moeite om te rar -en.
Mennnnn..quote:
ik heb hi-res pictures.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnnn..
Ik zit op maar 114k....![]()
Mennnn.. ik alleen maar MMS foto's?quote:
Die zijn vast ook van puike kwaliteit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnn.. ik alleen maar MMS foto's?
Nou.. de afbeeldingen zijn, ondanks niet hi-res- heid, zeer de moeite waard!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Die zijn vast ook van puike kwaliteit.
En al had je dr meer zijn ook die de moeite niet om te rar-enquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wil best wel sparen, maar kom tot een collectie van 3! Nog niet echt de moeite om te rar -en.
Euhmzzz... dat hoor je mij echt niet zeggen heur.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:00 schreef Tally het volgende:
[..]
En al had je dr meer zijn ook die de moeite niet om te rar-en
Denk het wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:01 schreef Tally het volgende:
Hebben we het wel allemaal over hetzelfde
Ow jee.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:09 schreef just me het volgende:
Joene gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
* just me gaat weer verder met de scart-kabel-splitter
quote:
men ik ook menquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:37 schreef Armageddon het volgende:
Men ik ben al de hele dag aan het werk!
Jij moet niet zeuren als je net een nieuw contract hebt moet je werken !quote:
Nou het is gelukt hoor, ik heb nu aansluiting met de video, dvd-speler !! Hoe het opnemen werkt moet ik nog even uitvogelen maar ik denk dat ik daar ook nog wel uitkomquote:
Doet ie vast wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:35 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm moet nu nog alleen die zware bak onder het wandmeubel terug zien te plaatsen en als me dat niet lukt dan zal E. straks maar even moeten helpen
KuDtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:35 schreef Joene het volgende:
Overigens het nadeel aan het behalen van je certificering , is dat ook gelijk je studieverlof wordt ingetrokken
Anders Arma?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:35 schreef just me het volgende:
Mmmm moet nu nog alleen die zware bak onder het wandmeubel terug zien te plaatsen en als me dat niet lukt dan zal E. straks maar even moeten helpen
Arma moet mijn laptop nog maken, die heeft geen tijdquote:
Okie.. doet 'ie goed!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:43 schreef just me het volgende:
[..]
Arma moet mijn laptop nog maken, die heeft geen tijd![]()
laterzzzzzzzzz
yes men yesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren als je net een nieuw contract hebt moet je werken !
Zeg dat gauw een nieuwe plannenquote:
quote:
Je bent echt hard opzoek naar een baan als SysAdmin he?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:51 schreef Joene het volgende:
[..]Hebben ze geen sysadmin nodig daar
Whehhee nah ik wil er nog 2 en dan ga ik pas weer in 2007 ofzo denk ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:01 schreef n00cL30n het volgende:
Tja.. dat moet ook wel lukken denk ik.
Yup ik heb het gehad hierquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je bent echt hard opzoek naar een baan als SysAdmin he?
Tja, ik zou nog wel iNet+ en Security+ willen gaan doen van CompTIA.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehhee nah ik wil er nog 2 en dan ga ik pas weer in 2007 ofzo denk ik
Zul je waarschijnlijk bedoelen?quote:
nope nog wel een php programmeur voor een jaarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:51 schreef Joene het volgende:
[..]Hebben ze geen sysadmin nodig daar
Ik ga eerst exchange doen nu , zodat ik en MCSA 2003 ben en automatisch dan ook door exchange MCSA MESSAGINg.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:08 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja, ik zou nog wel iNet+ en Security+ willen gaan doen van CompTIA.
[..]
Zul je waarschijnlijk bedoelen?
Sorry ik kan alleen spaghetti programma's maken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:08 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nope nog wel een php programmeur voor een jaar
Nou dat niet ofzo ik ga niet met heel erge tegenzin nog , maar voordat mijn baan er voor gaat zorgen dat dat wel zo is moet je een conclusie trekken en gaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:08 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zul je waarschijnlijk bedoelen?
Absoluut. Dat is toch zeker een must!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou dat niet ofzo ik ga niet met heel erge tegenzin nog , maar voordat mijn baan er voor gaat zorgen dat dat wel zo is moet je een conclusie trekken en gaan.
Daarom vandaar dat mijn cv al enige dagen op het internet rond fladdert , mijn mailbox vol wordt gedropt door RECRUITING AGENCY'squote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Absoluut. Dat is toch zeker een must!
Dan denk ik niet dat je bij Ricoh moet kijken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Daarom vandaar dat mijn cv al enige dagen op het internet rond fladdert , mijn mailbox vol wordt gedropt door RECRUITING AGENCY's![]()
Maar ik zelf rustig aan het rondkijken ben of er niet ergens een leuke job is.
Uiteraard zijn er een aantal voorwaarden als : Lease Auto + Mobiel , en een leuk salaris.
Nou ik heb zelf zitten denken aan een detacherings baanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat je bij Ricoh moet kijken.
Da's opzich wel koel....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik heb zelf zitten denken aan een detacherings baan
Gewoon om wat ervaring op te doen bij verschillende klanten .
Ik moest lachen.quote:
Mwah het lijkt me gewoon goed voor je cv om een x aantal verschillende soorten projecten en dus ook automatisch omgevingen en applicaties te leren kennen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Da's opzich wel koel....
Mennnn.. ben net kansloze imbeciel genoemd...
[..]
Ik moest lachen.
Is ook wel goed voor je cv. Ook heel goed idd, toont inzet, initiatief en ook dat je niet bang bent iets aan te paken, in het oog bij toekomstige bazen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah het lijkt me gewoon goed voor je cv om een x aantal verschillende soorten projecten en dus ook automatisch omgevingen en applicaties te leren kennen.
Wheheheh zeker zo een lbo'er die de hele dag joints zit te roken
Precies dat is ook mijn insteek een beetjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is ook wel goed voor je cv. Ook heel goed idd, toont inzet, initiatief en ook dat je niet bang bent iets aan te paken, in het oog bij toekomstige bazen.
Wat die LBO'er betreft....
Zou best kunnen.... Hij heeft ook verbindtenis met Feijenoord.
ziekteBroeder Gertjes fobo
Ik zie het al Den Haagquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat die LBO'er betreft....
Zou best kunnen.... Hij heeft ook verbindtenis met Feijenoord, vind zware voetbal verbindtenis so wie so iets wat niet echt kan.
ziekteBroeder Gertjes fobo
Whehehehequote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:49 schreef n00cL30n het volgende:
Als je ook die quote aanklikt voor de discussie... Te grappig gewoon.
Ik kom weer eens voorbij kladderen. Zie een gast zwaar uit zijn dak gaan. Ik zeg:"wat een gezanik." Hij ook helemaal uit zijn dak.
Echt fantastisch!
Alles was inderdaad goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:47 schreef Joene het volgende:
De fokkerweg was okay !
Ben benieuwd of morgenochtend weer die plisie lui staan bij de shell.quote:
Zal wel meevallen. Ik denk eerder dat Broeder Gert van een 'bruine chinees' geniet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben benieuwd of morgenochtend weer die plisie lui staan bij de shell.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Ik denk eerder dat Broeder Gert van een 'bruine chinees' geniet.
Whahaha nou het is wel onzin , nee maar gewoon in FEEDBACK je ziet vanzelf welk topiek!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:25 schreef n00cL30n het volgende:
fb van onz?
Mennnnnn Ik zal mijn lenzen wel niet inhebben ofzo... ik weet het echt niet????quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Whahaha nou het is wel onzin , nee maar gewoon in FEEDBACK je ziet vanzelf welk topiek!
OMG , ik paste hem ff Fok! op z`n kop! #2 - Fok! is een tyfusbendequote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnnnn Ik zal mijn lenzen wel niet inhebben ofzo... ik weet het echt niet????
Whhehehehequote:
Sorry, moest nog ff wat slaap inhalen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 06:54 schreef Q. het volgende:
Hey, jullie zijn er niet meer.
Ja toch? Anders was ik wel op kamikazekippetjes.nl terug te vinden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:21 schreef Joene het volgende:
Toch leuk dat we nog kunnen posten Brossers.
Pfff.. ik weet het ook allemaal niet... Maar door iets op F&F schijnt er een hele rel ontstaan te zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:41 schreef miss_bleu het volgende:
kan iemand mij bijlullen over de rel van gisternavond? heb geen zin om 1000 topics te lezen. En hoe komt SHE nou weer blauw. Ik zie geen MED
In het kort, topic boebiedoe (wil 2 kittens wegdoen) maakt topic aan dat hij ze gaat verzuipen als ze niet worden opgehaald, Topic wordt gesloten door mods , danny maakt open . Interne crew rel .quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:41 schreef miss_bleu het volgende:
kan iemand mij bijlullen over de rel van gisternavond? heb geen zin om 1000 topics te lezen. En hoe komt SHE nou weer blauw. Ik zie geen MED
Laten we zeggen dat sommige crewleden echt compleet door de mand gevallen zijn wat mij betreft. Niet dat ze daar van wakker zullen liggen, maar ik heb echt een heel naar gevoel aan gisteren overgehouden. Ik snap werkelijk waar niet hoe mensen als Yvonne en nikky nog met droge ogen kunnen beweren zich in te zetten voor FOK! en zijn users. Van mij hoeven ze ook geen enkele structurele input te verwachten, ik ben er echt helemaal klaar mee. Ik wist dat het erg was, maar zo erg... Bah.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:41 schreef miss_bleu het volgende:
Ik kan er ook niet bij dat sommige zich nog voor dat karretje laten spannen hoor. Er wordt zķ hard op je gekotst, en dat is dus niet alleen vanuit de users.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:54 schreef miss_bleu het volgende:
crew staken was niet ludiek... heb ik ook nog willen doen omdat Angel zo weg getrapt werd.
Kreeg dat ook elke keer nog om mijn harsers geflikkert als ik ergens over begon...
Typisch Danny, Typisch FOK.
Ach je hebt ook best een poosje volgehouden j. toen je nog dacht dat je wat aan die cultuur kon veranderen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet bij dat sommige zich nog voor dat karretje laten spannen hoor. Er wordt zķ hard op je gekotst, en dat is dus niet alleen vanuit de users..
Mja jij hebt ook achter de schermen kunnen kijken, stond je daar nou echt zo raar van te kijken?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat sommige crewleden echt compleet door de mand gevallen zijn wat mij betreft. Niet dat ze daar van wakker zullen liggen, maar ik heb echt een heel naar gevoel aan gisteren overgehouden. Ik snap werkelijk waar niet hoe mensen als Yvonne en nikky nog met droge ogen kunnen beweren zich in te zetten voor FOK! en zijn users. Van mij hoeven ze ook geen enkele structurele input te verwachten, ik ben er echt helemaal klaar mee. Ik wist dat het erg was, maar zo erg... Bah.
Nee binnen de crew word er veel harder gekotst.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet bij dat sommige zich nog voor dat karretje laten spannen hoor. Er wordt zķ hard op je gekotst, en dat is dus niet alleen vanuit de users..
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:59 schreef just me het volgende:
Mogguh
als je niet bij "de kliek" hoorde had je een probleem!
zijn wij ook een kliekje ?
Ik ben een tijdje weg geweest. toen ik hier weer terugkwam had ik werkelijk waar de indruk dat het 'anders' ging. Dus ja, ik stond er wel even van te kijken. Ik dacht echt dat dat halstarrige, dat onvergeeflijke, dat verschrikkelijk stugge er wel af was. Maar wat er in die zip en doc file staat is echt te gek voor woorden en eigenlijk is het nog beroerder dat het was.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:59 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Mja jij hebt ook achter de schermen kunnen kijken, stond je daar nou echt zo raar van te kijken?
Whahah Nah onder deze username kan je gerust een aantal uitspraken doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:01 schreef GI het volgende:
Ik hou me wel even afzijdig...
Jammer hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:01 schreef GI het volgende:
Best leuk die 300.zip ik weet nog steeds niet wie hem mij heeft gemaildquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje weg geweest. toen ik hier weer terugkwam had ik werkelijk waar de indruk dat het 'anders' ging. Dus ja, ik stond er wel even van te kijken. Ik dacht echt dat dat halstarrige, dat onvergeeflijke, dat verschrikkelijk stugge er wel af was. Maar wat er in die zip en doc file staat is echt te gek voor woorden en eigenlijk is het nog beroerder dat het was.
Aangezien ik met deze username gewoon dezelfde leesrechten heb reageer ik er ook nogal eens mee achter de schermen. Naast het feit dat ik er gewoon geen uitspraken over WIL doenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Whahah Nah onder deze username kan je gerust een aantal uitspraken doen.![]()
Ik ben SA J. Ik ga niet opeens zoiets bespreken in een ONZ topic als ik zelfs achter de schermen mijn mening nog niet heb laten geldenquote:
Oh dat eerste wist ik uiteraard niet , dat 2e kan ik inkomen daar jij nog wel iets met het reilen en zeilen van fok! op hebt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:03 schreef GI het volgende:
[..]
Aangezien ik met deze username gewoon dezelfde leesrechten heb reageer ik er ook nogal eens mee achter de schermen. Naast het feit dat ik er gewoon geen uitspraken over WIL doen
Is goed voor et stellen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:03 schreef GI het volgende:
[..]
Aangezien ik met deze username gewoon dezelfde leesrechten heb reageer ik er ook nogal eens mee achter de schermen. Naast het feit dat ik er gewoon geen uitspraken over WIL doen
hoe was je vakantie?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:01 schreef GI het volgende:
Het gemak waarmee serieuze crewleden worden weggebonjourd is zum kotzen. Dat er daarna kei- en keihard over gelogen wordt op FOK! Radio is nķg walgelijker.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Best leuk die 300.zip ik weet nog steeds niet wie hem mij heeft gemaild![]()
mooie zip, ik denk dat deze populairder dan ijsmeis.rar wordquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje weg geweest. toen ik hier weer terugkwam had ik werkelijk waar de indruk dat het 'anders' ging. Dus ja, ik stond er wel even van te kijken. Ik dacht echt dat dat halstarrige, dat onvergeeflijke, dat verschrikkelijk stugge er wel af was. Maar wat er in die zip en doc file staat is echt te gek voor woorden en eigenlijk is het nog beroerder dat het was.
Dat was inderdaad zum kotzen ....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het gemak waarmee serieuze crewleden worden weggebonjourd is zum kotzen. Dat er daarna kei- en keihard over gelogen wordt op FOK! Radio is nķg walgelijker.
Nou ijsmeis.rar is nog steeds via google verkrijgbaar ik vraag me af of deze ook een hit wordt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:05 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
mooie zip, ik denk dat deze populairder dan ijsmeis.rar word
Whoehoe! ik ga eindelijk ergens ooit een pokkehuis in eindhoven kopenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:05 schreef GI het volgende:
[..]
Zonnig
En ik heb eindelijk dat pokkehuis in leiden verkocht
Eindhoven de gekste !quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:06 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Whoehoe! ik ga eindelijk ergens ooit een pokkehuis in eindhoven kopen
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:06 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Whoehoe! ik ga eindelijk ergens ooit een pokkehuis in eindhoven kopen
Zomerhit revival.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ijsmeis.rar is nog steeds via google verkrijgbaar ik vraag me af of deze ook een hit wordt.
Als het goed betaald is dat weer eens heel wat anders dan wat je nu doetquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:08 schreef Joene het volgende:
Ik kreeg gister een baan aangeboden bij Pathe Bios gebeuren, applicatiebeheer....
hmmpf.
Zeker, ik heb ook nog geen uitspraak gedaan of ik er wel of geen zin in heb.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:09 schreef GI het volgende:
[..]
Als het goed betaald is dat weer eens heel wat anders dan wat je nu doet
Dagdajijookzwartwas?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:31 schreef NJ het volgende:
Mogguh. Was een beetje hectisch, gisteren..
Ik was gaan werken gisteren, dus ik kwam thuis in de puinzooi.quote:
Okay. Ik dacht dat ik jouw naam ook in een lijstje voorbij zag komen. Persoonlijk denk ik dat het een kwestie van tijd is voordat jij ook een mes in je rug krijgt van die kliek, maar je kent mijn mening in deze.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik was gaan werken gisteren, dus ik kwam thuis in de puinzooi..
En ongeacht mijn gevoelens op dat moment vond ik het te lullig om dan als mosterd na de maaltijd de handdoek in de ring te gooien. Daarvoor heb ik net iets teveel tijd in ONZ gestoken het afgelopen jaar om het dan zo te laten afglijden.
Die mening ken ik inderdaad.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Okay. Ik dacht dat ik jouw naam ook in een lijstje voorbij zag komen. Persoonlijk denk ik dat het een kwestie van tijd is voordat jij ook een mes in je rug krijgt van die kliek, maar je kent mijn mening in deze..
Ik ben nog wel even bezig. FC en FB is behoorlijk wat werk, ik zat in het groepsgesprek op msn waaruit die staking kwam en heb dus een chatlog van 3MB (!!) en dan ook nog puinruimen in ONZ.quote:
en leest het boek "hoe verzuip ik mijn kind niet in bad"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:16 schreef Ripley het volgende:
Ow, en dat heeft BBD toch aardig voor elkaar, met zo'n kuttopic de helft van de crew opgerot. Ik dnek dat ie momenteel met een brede smile op de bank zit.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:18 schreef just me het volgende:
[..]
en leest het boek "hoe verzuip ik mijn kind niet in bad"
tot het kind komtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:16 schreef Ripley het volgende:
Ow, en dat heeft BBD toch aardig voor elkaar, met zo'n kuttopic de helft van de crew opgerot. Ik dnek dat ie momenteel met een brede smile op de bank zit.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:19 schreef just me het volgende:
Ik zou mijn kind wel afraden om modje op fok te worden
quote:
Jeps.. en geen pliesie..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:35 schreef Joene het volgende:
Hoi , ik heb de fokkerweg gecheckt , deze rook naar kerosine.
Die tool ben ik ook aan het checken , leuke toolquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeps.. en geen pliesie..
[afbeelding]
Alles goed!
Dat moet je tegen de tuinmeubels van mijn ouders zeggen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Die tool ben ik ook aan het checken , leuke tool
Maar eh die kerosine lucht op de fokkerweg , die troep wordt toch gedumpt boven zee.
Whehhehequote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat moet je tegen de tuinmeubels van mijn ouders zeggen.![]()
Die zijn jaarlijks zwart, tot de grote voorjaars schoonmaak.
(Ik woon al mijn hele leven in de Haarlemmermeer, stoor me dus niet aan vliegtuig geluid en kerosine.)
Over LANguard, tja, misschien moest ik mij daar ook maar eens in gaan verdiepen.
Zelfs een classificering is te veel moeite voor me.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehhehe
Ik trek me er ook niks van aan alleen het is een penetrante kutlucht.
Whehehehequote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zelfs een classificering is te veel moeite voor me.
Moet het logboek automatisch gevuld gaan worden of wil je een rapportage uit een tool kunnen halen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:02 schreef n00cL30n het volgende:
Maar goed.
Weer ff aan het kijken.
Ik hou zelf een logboek bij van akties/escalaties op en over onze omgevingen. Doe dit alleen nogsteeds in Word.
Dit wil ik nu in een applicatie, bij voorkeur .asp(x) met MS SQL.
Nu zit ik zelf te denken aan een applicatie als BugTracker.NET te misbruiken. Een van jullie betere suggesties?
Wij gebruiken topdesk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:07 schreef n00cL30n het volgende:
Logboek/ entries.
Ik wil escalaties/akties opslaan in een database en deze in een database vrotten zodat ik er inderdaad queries op los kan laten.
Rapportage doeleinden inderdaad. Wil ook een overzichts- interface met de status van open zaken.
Ja dat pakket wordt door onze IT afdeling ook gebruikt.quote:
Wel lachen dat je screenshots kan maken en deze direkt in je bug kan plakken.quote:# Works well for tracking customer support issues too. You can customize the interface without changing code so that it says "issues" instead of "bugs".
# Attach files to bugs. For example, attach a screen shot of the problem to the bug.
# Change the look of bug lists by color and status. For example, have high priority bugs list in a different color.
# Search for bugs using flexible criteria. Save searches as SQL queries that you can run or modify later.
# Configure different user roles to see different lists of bugs. For example, a developer might see a list of open bugs. A QA analyst might want to see a list of bugs ready for testing.
# Define your own statuses and workflow, or stick with the simple one it installs with.
# Subscribe to email notifications that tell you when a bug has been added or changed.
# View history of changes and log of comments posted to bugs.
# Create hyperlinks between related bugs, so that you can jump from one to the other directly.
# Bug entry screen isn't clutured with a dozen fields - just a few. You can customize the screen by adding additional fields without changing any source code. You can add different custom fields to different projects.
# Allows for entry of bugs via email. Saves the incoming attachments too. A POP3 client is included that will fetch emails and stuff them in the database as bugs. You can reply to the emails from within BugTracker.NET and your replies will be recorded.
# Includes some starter bug statistic reports with pie charts and bar charts. Easy to create your own reports if you know SQL.
# Merge duplicate bugs into each other.
# Handles Unicode.
# Control who can view, report, edit bugs by project.
# Includes a screen capture utility that allows you to capture a screenshot, annotate it, and post it, with just a few clicks.
Topdesk is een prima pakket voor een kleine afdeling en velden kan je zelf configureren dus das gewoon een gebrek aan configuratie.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:22 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja dat pakket wordt door onze IT afdeling ook gebruikt.
Mis alleen velden en een bepaalde manier van omgaan in Topdesk.
Whehehhequote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:28 schreef n00cL30n het volgende:
Kleine afdeling?
Ze gebruiken het hier company wide voor het gehele European HQ?
Excel met dropdown menu's en filters dan maar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:29 schreef n00cL30n het volgende:
Ik zie topdesk echt als een helpdesk systeem, maar ik wil dus een log/escalatie - systeem voor mezelf.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:31 schreef Joene het volgende:
[..]
WhehehheTOPDESK is een MKB pakket
quote:mezelf een paar pagina's terug:
Euhmz...
ik ben n00b
Mennnnn.. dan moet ik moeite doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Excel met dropdown menu's en filters dan maar.
Workbook Sharen Ome Les.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mennnnn.. dan moet ik moeite doen.
Ennuh.. niet alleen voor mezelf... ook nog voor twee collega's om te loggen en te 'de- park' checken etc.
AAARGH!!!!!quote:
Ik weet het het is niet fijnquote:
Tja.. Ik heb er in het verleden wel eens meegekloot voor een studie- bestuur.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik weet het het is niet fijn
Maar believe me als je een beetje knap formuliertje in elkaar kan frutten , is er met excel een redelijk ogende tool inelkaar te draaien.
Nee maar dat los je op door gewoon af te spreken met zn alle de screendumps in een bepaalde directory en te linken naar het plaatjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. Ik heb er in het verleden wel eens meegekloot voor een studie- bestuur.
Vond het alleen iets _te_ omslachtig toen.
Kun je ook makkelijk screenshots in excel plakken trouwens?
Althans zo doen wij hetquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee maar dat los je op door gewoon af te spreken met zn alle de screendumps in een bepaalde directory en te linken naar het plaatje
SHARED WORKBOOK.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:43 schreef n00cL30n het volgende:
Enige waar ik van baal is de read only optie als je met meerdere mensen zit te editten.
quote:
quote:mezelf een paar pagina's terug:
Euhmz...
ik ben n00b
Lees : Je zit om werkverschaffing verlegen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:46 schreef n00cL30n het volgende:
Tja, in principe is het niet zo'n probleempje om een geshared excel-formulier bestandje te bouwen.
Aangezien we ook een kleine fileserver hebben, die volledig gebackupped wordt.
Hou gewoon enorm van goed gebouwde web- interfaces.
Hahahahaha, neej, ik zit te wachten op een goede applicatie, makkelijk te onderhouden en te bedienen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Lees : Je zit om werkverschaffing verlegen.
Scheer je weg.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:06 schreef Chowi het volgende:
Hallo!
Et tu?!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:06 schreef Chowi het volgende:
Hallo!
Nouhou.quote:
Excel een kut applicatie , makkelijk te bedienen , onderhoud ach ja wat zal ik zeggenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hahahahaha, neej, ik zit te wachten op een goede applicatie, makkelijk te onderhouden en te bedienen.
Weg Wezen Overloper.quote:
Jij weet van niks.quote:
Ik weet dat je een profiteur bent , en dat je het beleid blijkbaar steunt.quote:
Ze vroegen me.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik weet dat je een profiteur bent , en dat je het beleid blijkbaar steunt.
Mijn ideequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het hier niet zo leuk meer opeens.
Even wat anders doen.
En omdat je een natte la kreeg van dat blauwe kleurtje zeg je nog ja ookquote:
SHE ook in UVT en FF. Terwijl ze volgens mij geen binding heeft met beide fora...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
Chowi is blauw
Kutmods
Maar je drinkt dan wel weer bier enzo
Misschien moet je wat vaker op de juiste tijden online zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef imago het volgende:
ik mis altijd alle leuke zipjes en rars, ik snap er niks meer van
Beetje zoals Acces eigenlijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Excel een kut applicatie , makkelijk te bedienen , onderhoud ach ja wat zal ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |