dat was een hele grote vlieg danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:45 schreef optifree het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk de juiste hoeveelheid aan vlees voor vandaag binnen![]()
Je weet hoe dat gaat! Netzoals kikkers, ze glijden zo naar binnenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat was een hele grote vlieg dan
Als jouw kwakjes hard zijn zou ik er maar eens mee naar de dokter gaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:47 schreef dodegod het volgende:
je kwakje
Eiwit stolt in koffiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:59 schreef Lod het volgende:
[..]
Als jouw kwakjes hard zijn zou ik er maar eens mee naar de dokter gaan
Mooiquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
TS reageert niet meer.
Ik denk dat het inderdaad iets heel gevaarlijks was en dat TS nu dood is
Als ik dood ben kan ik de reacties toch niet meer lezen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:26 schreef sh4dow het volgende:
Je moet je voorstellen dat jij zoiets meemaakt en dan zulke reacties krijgt te lezen whehe.
Nee, ik kom op fok een topic openen als er ECHT wat aan de hand is, nou goed?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:26 schreef sh4dow het volgende:
Je moet je voorstellen dat jij zoiets meemaakt en dan zulke reacties krijgt te lezen whehe. Echt heerlijke reacties hier weer.
Dat had een collega van mij laatst ook. Hij heeft in ieder geval een heel erg mooie begrafenis gehad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:41 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Zit ik hier met een lekker heet bakkie leut, neem ik mijn eerste slok terwijl ik naar mijn scherm zit te kijken...
...voel ik iets hards mijn keel in glijden met de koffie mee en zit ik vervolgens al kokhalzend terwijl ik niet weet WAT het is geweest!!
![]()
Wat GOOR!
Een schrale troost voor die lijdensweg van 20 dagen, met intens helse pijnen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat had een collega van mij laatst ook. Hij heeft in ieder geval een heel erg mooie begrafenis gehad.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:44 schreef butt_plug het volgende:
de pil van drion
sinds wanneer kunnen rode kruisjes zwemmen ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:16 schreef hoerezooi het volgende:
ik denk dat dit inderdaad in je suiker zat en hij lekker aan het zwemme was in je koffie
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |