Eureka! Dat moet het gewoon zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:24 schreef Rio het volgende:
Of jij hebt een heul grote ovenschaal.
denk het wel... er zijn er immers genoegquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:39 schreef descendent1 het volgende:
Bij de Chinees is het altijd precies andersom; daar kun je met zn drieen van een éénpersoonsmenu eten! EN dan sta je es naar die Chinezen te kijken; en dan zijn t toch echt allemaal magere kleine mensen (bijna dan); hebben die lui een geweldig seksleven ofzo?
Ik eet daar 2 dagen vanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:31 schreef Gripper het volgende:
Ik eet in mijn eentje zo'n pak kip tandoori (2-3 personen) leeg
Snelle verbranding, hard fietsen enzo.quote:
IIIEEEEEKKKK, man, eigenlijk is 150/200 gram kip zat voor een "normale" volwassene.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:31 schreef Gripper het volgende:
Ik eet in mijn eentje zo'n pak kip tandoori (2-3 personen) leeg, en dan doe ik er vaak nog wat extra kip bij, 450-500 gram ipv de aanbevolen 350.
Een dooie kip lijkt me ook erg moeilijk te plezierenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:19 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[afbeelding]
iK VREES DAT JIJ TE VEEL EET1
Ho capslock
Ik kots trouwens echt van die kant en klaar maaltijden. Het klopt nooit wat er op de verpakking staat. Als je je precies aan de regels houdt die op het pakje staan wordt het op een slappe hap, of je hebt echt een portie waar je een dooie kip nog niet blij mee kan maken!
* checkt fotoboekquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:28 schreef Gripper het volgende:
Snelle verbranding, hard fietsen enzo.
Maar als ik me niet heb kunnen inhouden (1 klein bordje bewaren voor de volgende dag is ook zo zielig, dus dan maar alles opmaken) fiets ik die avond niet meer zo hard
Misschien bij de Moussaka niet die ken ik niet, maar ik koop die andere wereldgerechten vaak (lekker, makkelijk en ik ben lui) en meestal kan ik daar twee dagen van eten. Als ik samen met een meisje eet houden we vaak zelfs over. Dus ik vind die 2 tot 3 personen over het algemeen wel kloppen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:47 schreef skiczukie het volgende:
Ik eet die halve ovenschotel sowieso straks in mijn eetje op, dus dan zou ik voor drie personen hebben gegeten. Die porties kloppen écht niet.
Dat is info die ik niet interessant vindquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:42 schreef jack4ya het volgende:
[..]
IIIEEEEEKKKK, man, eigenlijk is 150/200 gram kip zat voor een "normale" volwassene.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |