mwah tegen Iran heeft hij ze 100% zeker gebruikt. En hij had die scuds niet voor niets, puur voor explosieven zijn die niet echt interressant.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:55 schreef Chocobo het volgende:
Dat is een extreem iets idd,... daar geloof ik ook geen reet van.... Saddam was vanaf het begin al fucked!
"ze hebben massa vernietiginswapens" Nooit gevonden idd en zijn er volgens mij ook nooit geweest.
wat.een.schatje!!!quote:
quote:
Gijs, ik heb nog geen 2 uur aan elkaar vast geslapenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
Probeer eens in slaap vallen om 0130 dan nog een paar keer wakker worden .. en uiteindelijk van ellende 0600 weer opstaan.
Laatste dagje toch en dan weekend.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
Probeer eens in slaap vallen om 0130 dan nog een paar keer wakker worden .. en uiteindelijk van ellende 0600 weer opstaan.
Bij mij was de oorzaak muggenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, ik heb nog geen 2 uur aan elkaar vast geslapen
Ja das waar.. ik begin maar vast met kuchenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:04 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Laatste dagje toch en dan weekend.
Gewoon vaak naar de wc gaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja das waar.. ik begin maar vast met kuchen
Er zitten puntjes tussenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:25 schreef QueenR het volgende:
Het.wordt.allemaal.beter.heren!!
Heerlijk.uitgeslapen.tot.kwart.over.acht.en.eerder.wakker.dan.de.kinderen*O*
Whahahaha...quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:25 schreef QueenR het volgende:
Het.wordt.allemaal.beter.heren!!
Heerlijk.uitgeslapen.tot.kwart.over.acht.en.eerder.wakker.dan.de.kinderen*O*
hoor ik daar een lama schijtenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahaha...
Hou je bek joh... groot zwellichaam!!
ja.je.kunt.kiezen....zo?quote:
Wat een gedoe danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja.je.kunt.kiezen....zo?
ofikkanzoschrijvenmaardasmoeilijkergokik.
spatiebalk.stuk.zoals.ik.in.eerdere.post.al.zei.
moggeh.cho
Ik zal eens ee................... nee laat maarquote:
Zeg zit je nu nog steeds daar? Ben je echt alleenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja.je.kunt.kiezen....zo?
ofikkanzoschrijvenmaardasmoeilijkergokik.
spatiebalk.stuk.zoals.ik.in.eerdere.post.al.zei.
moggeh.cho
Vraag eens wat ze aan heeft.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg zit je nu nog steeds daar? Ben je echt alleenHoe is het verder?
![]()
Je zal vast wel meer opvangen met die grote klankkast op je nek...quote:
Huh?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je zal vast wel meer opvangen met die grote klankkast op je nek...![]()
WIj hebben overal boven horren laten zetten, werelduitvindingquote:
Ja dat hebben we hier ook.... muggen hebben geen kansquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
WIj hebben overal boven horren laten zetten, werelduitvinding![]()
Als wij 2x een mug boven hebben op een zomer is het veel !
Vroeg ik hoe het bij jou thuis wasquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
WIj hebben overal boven horren laten zetten, werelduitvinding![]()
Als wij 2x een mug boven hebben op een zomer is het veel !
Grote oren... enorm hoofd... ik kan me voorstellen dat je een lama kan horen schijten ja..quote:
Beetje rebel vandaag gijsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Vroeg ik hoe het bij jou thuis was
Ben.nu.weer.terug.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg zit je nu nog steeds daar? Ben je echt alleenHoe is het verder?
![]()
Gijs..............................quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Grote oren... enorm hoofd... ik kan me voorstellen dat je een lama kan horen schijten ja..![]()
Patserquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs..............................Het is dat Brown er niet is om het je te vertellen, maar kom op nou......... slechter dan dit worden ze niet hoor. Zie dit als positieve feedback
Jaja,... je zal mij eens feedback geven enzo.
Broelie broeliequote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:47 schreef Atuniel het volgende:
Was serieus niet grappig vanacht.. chick was aan het werk.. lig je maar alleen.
Kut mug om je heen.. citroenspuit wat op je keel slaat opspuiten.. helpt geen hol.
Licht aan.. zoeken.. niks te vinden.. licht uit.
Hoor je hem weer... licht aan.. wennen aan het licht...zoeken.. mis slaan.. luisteren.. niks.. licht uit.
Bijna slapen.. weer gejengel.. licht aan.. wennen aan het licht.. mis slaan.. mis slaan.. niks meer.. licht uit.
En zo ginggg het maar door en door...
Ben kapot
Heb je daar nu dik 10 minuten over je kin voor moeten wrijvenquote:
Nee...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je daar nu dik 10 minuten over je kin voor moeten wrijven
Muggen... de meest nutteloze beesten ooit..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:47 schreef Atuniel het volgende:
Was serieus niet grappig vanacht.. chick was aan het werk.. lig je maar alleen.
Kut mug om je heen.. citroenspuit wat op je keel slaat opspuiten.. helpt geen hol.
Licht aan.. zoeken.. niks te vinden.. licht uit.
Hoor je hem weer... licht aan.. wennen aan het licht...zoeken.. mis slaan.. luisteren.. niks.. licht uit.
Bijna slapen.. weer gejengel.. licht aan.. wennen aan het licht.. mis slaan.. mis slaan.. niks meer.. licht uit.
En zo ginggg het maar door en door...
Ben kapot
Dat is zo 2004.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Muggen... de meest nutteloze beesten ooit..
Heb je trouwens geen electrische muggen uitroeier gijs?
Volg het totaaal niet meer gijs...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:58 schreef Atuniel het volgende:
1 van jullie trouwens de briljante F1 wedstrijd gezien afgelopen Zondag?
Nee?
Oh..
Ja gijs.. ik ken niets beters...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat is zo 2004.![]()
Die racket bedoel je?
Boeketreeks boekjes.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja gijs.. ik ken niets beters...
Wat doe jij dan met die beesten?? Ren je er met de Viva achteraan?
bedankt dat je ff voor me hebt waargenomenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs..............................Het is dat Brown er niet is om het je te vertellen, maar kom op nou......... slechter dan dit worden ze niet hoor. Zie dit als positieve feedback
Jaja,... je zal mij eens feedback geven enzo.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Volg het totaaal niet meer gijs...![]()
Ja ja ja... fuck jullie alle 2 ...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
bedankt dat je ff voor me hebt waargenomenff teruggelezen..... kreeg plaatsvervangende schaamte
tering wat slecht
![]()
![]()
Gijsssssssssssss,...... Hoe is het nu.....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
bedankt dat je ff voor me hebt waargenomenff teruggelezen..... kreeg plaatsvervangende schaamte
tering wat slecht
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ja ja... fuck jullie alle 2 ...
Weet je dat ik daar onwijs moe van wordt.... dat stink script met die link blocking.... tegenwoordig zie ik alleen maar kruisjes en kikkers als ik een grap post. Los van het feit of de grap goed of slecht is....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die kruisjes van jou tegenwoordig
PROESTquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:09 schreef kepler het volgende:
wat een prachtig slecht topic
het heeft alles: grote foto's, bitch-fights, domme opmerkingen van surfer![]()
lekker gijsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijsssssssssssss,...... Hoe is het nu.....![]()
Kuch kuch .. ik ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
lekker gijsvrouw weer terug
bijna weekend
yup, net klaar met werk. Eten staat te pruttelen, beetje lachen om dit topicquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PROESTLeuk om te lezen zeker zo ver daar in the Shire !
quote:
leuk blijft dat he die LOTR opmerkingenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PROESTLeuk om te lezen zeker zo ver daar in the Shire !
Ja moet morgen wel ziek zijn.. als het goed is mn nieuwe contract tekenenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ik nog niet
maar vanaf woensdag gaat het altijd snel
![]()
maar lekker is dat he.... dat voorbereidend ziek worden..... dat fakenzoooo vaak gedaan
![]()
Je kaartje kwam gisteren binne gijs, bedankt !quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:13 schreef kepler het volgende:
[..]
yup, net klaar met werk. Eten staat te pruttelen, beetje lachen om dit topic
ok lekkerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja moet morgen wel ziek zijn.. als het goed is mn nieuwe contract tekenen![]()
Zo'n mooi momentquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ok lekkeren dan het "goede" nieuws daar vertellen
![]()
Ziek melden ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja moet morgen wel ziek zijn.. als het goed is mn nieuwe contract tekenen![]()
Heb je morgen ook een gesprek?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ziek melden ook![]()
Ik heb morgen netjes een halve dag genomen voor m'n gesprek...
Rotterdam bij een IT bedrijf Huxley. En volgende week heb ik er nog 2quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Heb je morgen ook een gesprek?
Waar?
Oh dat gaat lekker danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Rotterdam bij een IT bedrijf Huxley. En volgende week heb ik er nog 2
Nee... volgende week heb ik avond... dus 's ochtends alle tijd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Oh dat gaat lekker dan
Als HD medewerker?
Hoop vrije dagen zo
Ik had tandarts en arts al gehad..
Het is pas zeker als het getekend is natuurlijk... dus ben nog niet klaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Morgen ga je dus je contract gewoon tekenen...
En 100% zeker dat je Tie daarna een big fuck you geeft
Heerlijk gijs!!
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je kaartje kwam gisteren binne gijs, bedankt !
ik wacht ffquote:
En bedankt nog daarvoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:40 schreef Chocobo het volgende:
Ben zo vrolijk en gelukkig in slaap gevallen gisteren. Quin viel op de de bank in slaap en rond 22:30 waren ineens beiden heren wakker van een enge droom ofzo... echt ineens allebei...
Heb de jongens gepakt en met zijn 3-en lagen we in mijn bedzooo heerlijk was dat even.
Heb Quin beneden laten liggen op de bank
zoietsquote:
Draak had pech,... of de Hobbit was moe?quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
En bedankt nog daarvoor'
"* Quinny wrijft nog even over haar rug auw
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
zoiets?
[..]
Draak had pech,... of de Hobbit was moe?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
zoiets?
[..]
Draak had pech,... of de Hobbit was moe?
Wees niet bang ik zal je wereldrecord niet verbrekenquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wees niet bang ik zal je wereldrecord niet verbreken
Vanwaar die stelligheid .. opa was J. Edgar Hoover ofzoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:26 schreef kepler het volgende:
Ik zelf weet zeker dat de USA zich totaal niet heeft bemoeit met die aanslagen, op geen enkele manier.
waarom zouden ze in hemelsnaam zich bemoeien met de aanslagen? Alsof de terroristen het zelf niet goed genoeg kunnen? De kans dat het complot echt uitkomt is ook nog eens veel groter dan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:32 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Vanwaar die stelligheid .. opa was J. Edgar Hoover ofzo
Die stelligheid word natuurlijk in het 'andere kamp' ook gebruikt.. ik hou het liever in het midden.
Als we eens wisten wat er allemaal word bekokstoofd tussen hoge heren... ik denk dat we het niet eens willen weten hoe vaak we om de tuin worden geleidt.
Ik lurk hier en daar.. teveel tekst vaak om te quoten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:35 schreef kepler het volgende:
maar goed, zo'n topic loopt al in TRUKom eens langs
ik vind het wel grappig daar, sommige argumenten zijn erg goed. Maar er komen zo vaak de meest absurde theorieen voorbij, gebaseerd om de meest vergezochte feiten/bewijzenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik lurk hier en daar.. teveel tekst vaak om te quoten.
Ik las zoektocht naar een goeie kroegquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:45 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig daar, sommige argumenten zijn erg goed. Maar er komen zo vaak de meest absurde theorieen voorbij, gebaseerd om de meest vergezochte feiten/bewijzen
hier in NZ is het erg coolBeetje kutweer, maar de lente komt eraan
![]()
is prima geluktquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik las zoektocht naar een goeie kroeg![]()
Van die spinners er onder die meer waarde hebben dan de auto..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:51 schreef kepler het volgende:
[..]
is prima gelukt
en die bak komt dit weekend, zal ook wat foto's posten dan
beetje de pimp uithangen
neon-lichten, turbo'squote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Van die spinners er onder die meer waarde hebben dan de auto..
Dobbelsteentjes
En zo'n KSSJJT geluid als ze schakelenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:57 schreef kepler het volgende:
[..]
neon-lichten, turbo's
er zijn hier echt heel veel zwaar gepimpte auto's, maar dan echt gepimpte wagens net als die MTV-serie. Komt vooral omdat de Japanse wagens hier echt heel goedkoop zijn en omdat er ook veel Aziaten rondrijden hier. Die zijn gek op het pimpen van auto'sOm de 10 minuten hoor ik een auto voorbij komen met Turbo en race-uitlaten
dat vind ik zoooo'n geil geluid hequote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:09 schreef Atuniel het volgende:
[..]
En zo'n KSSJJT geluid als ze schakelen
Ja dat klinkt nog hard ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat vind ik zoooo'n geil geluid he![]()
wil ik ook in me polo
Godver wat een geil beestquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:25 schreef Magneet het volgende:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5147&cache=no
dat niks voor jouw neger?
typhusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:25 schreef Magneet het volgende:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5147&cache=no
dat niks voor jouw neger?
heerlijk is datquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:09 schreef Atuniel het volgende:
[..]
En zo'n KSSJJT geluid als ze schakelen
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:47 schreef Chocobo het volgende:
Serieus........... Amerikanen en worstelen.... check deze rednecks
http://www.nothingtoxic.c(...)c_Backyard_Wrestling
Thuis kijkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:01 schreef Chocobo het volgende:
Jaaaa B&A... een coole scare tactics
http://www.yourdailymedia(...)ics_-_Shape_Shifter_
[afbeelding]
Whehehe, die is wel coolquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:01 schreef Chocobo het volgende:
Jaaaa B&A... een coole scare tactics
http://www.yourdailymedia(...)ics_-_Shape_Shifter_
[afbeelding]
Ik doe mijn best..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Waarom heb jij van die bolle ogen ?
Whehehequote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:05 schreef Quinny het volgende:
ik: Daan ga je mee naar bed?
Daan: Nee, poes kijken kat van mijn ouders
ik: oke eerst Jort even wat drinken en dan gaan we weg
Daan:Poes kijken, naar buiten
ik: kom maar even gezellig naast me zitten en dan gaan we zo weg
Daan: oke
Daan kruipt naast me en gaat liggen
ik: Zo Jort is klaar. Kom Daan schoenen halen
ik: Daan?
Daan:![]()
![]()
dus jij zit daar nog ffquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:05 schreef Quinny het volgende:
ik: Daan ga je mee naar bed?
Daan: Nee, poes kijken kat van mijn ouders
ik: oke eerst Jort even wat drinken en dan gaan we weg
Daan:Poes kijken, naar buiten
ik: kom maar even gezellig naast me zitten en dan gaan we zo weg
Daan: oke
Daan kruipt naast me en gaat liggen
ik: Zo Jort is klaar. Kom Daan schoenen halen
ik: Daan?
Daan:![]()
![]()
Post die shops er dan ook bijquote:
Zijn die er ook danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Post die shops er dan ook bij
Ja, moet je ff doorscrollen, tis echt hilarisch somsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:47 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zijn die er ook dan
Ben gestopt toen ik dit monster zag
Vetzucht zit niet in mijn familiequote:
Ja, komt van een soort fotoboeksite af. Sommige FOK!kers struinen die sites af naar foto's voor topics:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:52 schreef Chocobo het volgende:
B&A en Noot,.... WTF is dit dan.... is dat een chick site?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, komt van een soort fotoboeksite af. Sommige FOK!kers struinen die sites af naar foto's voor topics:
Pimp *hier* *Miss*Honey*
Oh ik heb haar uit het breezertopic![]()
tot wanneer moet je daar eigenlijk?quote:
Ik was met belangrijke dingen bezig, OOT spelenquote:
Hooogst irritant.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was met belangrijke dingen bezig, OOT spelen
OOTquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was met belangrijke dingen bezig, OOT spelen
Volgende week nog een week avond en dan nog een week dagquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tot wanneer moet je daar eigenlijk?
Omeletten als tepel zeg ik jequote:
Ja Gijs... ik vind het ook verschrikkelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omeletten als tepel zeg ik je![]()
Ja tis verschrikkelijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omeletten als tepel zeg ik je![]()
WTF is datquote:Op donderdag 10 augustus 2006 07:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Grappig
http://www.says-it.com/concertticket/index.php
[afbeelding]
TEEEEEEEERRRRIIIIIIINNNNGGGGGGGGGGGGGquote:
Wachtte je op mij voordat je ging posten?quote:
Eehhhhh ........ ............. ja gisquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wachtte je op mij voordat je ging posten?![]()
MILFquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:55 schreef Quinny het volgende:
Zo hebben de wickyboys elkaar weer gevonden
Goedemorgen trouwens
Heerlijk een dagje voor mezelf
Dat snap ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... die kleintjes dan he!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:44 schreef Atuniel het volgende:
Goh wat ben ik hondsberoerd zeg
Contract is getekend enzo
1 Oktober!
dat noem ik een guntquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:46 schreef mr_Brown het volgende:
okklaar nu
ben je lekker aan het cruisen op de snelweg...... achter een pickup aan die maar niet aan de kant wil.....
rij je VOL over een balk/stuk pallet heen *KABANG KABANG!!!! huh? volgens mij hoorde ik er 2![]()
oh... volgens mij gaat dit niet goedauto van de linkerweghelft naar de rechter proberen te brengen..... vluchtstrook.....
2 klapbanden![]()
![]()
100 mtr voor staat nog iemand.... ook 2 klapbandenwas over datzelfde stuk hout gereden
leasemaatschappij bellen..... we sturen de ANWB langs meneer.....
30 minuten later (vrij vlot nog vond ik zelf....) ANWB meneer komt.... [i]eehhhh ja.... hier kan ik niks aan doen, moet je je verzekeringsmaatschappij bellen om je wagen weg te slepen
nog eens 20 minuten later word ik weggesleept
joh !quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
MILF![]()
Wickyboys ook....
Schaar mezelf meer in de categorie Wuppi ... die kleintjes dan he!
Heh, lekker.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:46 schreef mr_Brown het volgende:
okklaar nu
ben je lekker aan het cruisen op de snelweg...... achter een pickup aan die maar niet aan de kant wil.....
rij je VOL over een balk/stuk pallet heen *KABANG KABANG!!!! huh? volgens mij hoorde ik er 2![]()
oh... volgens mij gaat dit niet goedauto van de linkerweghelft naar de rechter proberen te brengen..... vluchtstrook.....
2 klapbanden![]()
![]()
100 mtr voor staat nog iemand.... ook 2 klapbandenwas over datzelfde stuk hout gereden
30 minuten later (vrij vlot nog vond ik zelf....) ANWB meneer komt.... [i]eehhhh ja.... hier kan ik niks aan doen, moet je je verzekeringsmaatschappij bellen om je wagen weg te slepen
Kijk, dat is lekker hahahahaha.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:46 schreef mr_Brown het volgende:
okklaar nu
2 klapbanden![]()
![]()
Goed begin van de ochtend, niet waar?quote:
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
heerlijk gijs..... en nu maandag vertellen
![]()
Veel beter wordt het niet neequote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Goed begin van de ochtend, niet waar?
Voor ons ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Goed begin van de ochtend, niet waar?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Voor ons ook![]()
Sta je daar in de stromende regen
En dan lekker een vrachtwagen in je rugquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]je hebt toch een auto?? ga je toch inzitten?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En dan lekker een vrachtwagen in je rug
Gefeliciteerd gijsquote:
Zooooo danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:46 schreef mr_Brown het volgende:
okklaar nu
2 klapbanden![]()
![]()
Flink de griep denk !quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd gijs
Dat gevoel wat je nu hebt is heerlijk.... je tieft lekker op bij die fuckers!!
En nu naar bed he... je bent ziek!
Whahahahahaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Flink de griep denk !
Butch NL 5101 On line
American Wasteland wordt gespeeld
Going Classic Style! 17/60 Goals Complete
Sjotime 3023 On line Bejeweled 2 wordt gespeeld
Classic Mode , Level:8
Ff lekker skaten Gijs lachenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Flink de griep denk !
Butch NL 5101 On line
American Wasteland wordt gespeeld
Going Classic Style! 17/60 Goals Complete
Sjotime 3023 On line Bejeweled 2 wordt gespeeld
Classic Mode , Level:8
Ben je aan het opruimenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:09 schreef Chocobo het volgende:
Uit de oude doos
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke ik had 12quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:10 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hij laat zien welk je level je op dat moment hebt
Ja maar op het moment dat struik keek was je in level 8.. dan speel jij wel verder.. als hij 5 minuten later dan kijkt zat je ws wel in level 12quote:
Heb jij al Streetfighter gespeeld?quote:
Weet ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja maar op het moment dat struik keek was je in level 8.. dan speel jij wel verder.. als hij 5 minuten later dan kijkt zat je ws wel in level 12
Vroeger.... toen ik Cho net leerde kennen hebben wij heel veel streetfighter gespeeld en Mortal combatquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb jij al Streetfighter gespeeld?
Lijkt me wel van voor je!
Nee, maar moet je die dan ook downloaden?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:16 schreef Atuniel het volgende:
Heb je Hexic al eens geprobeerd Quinny? Ook superverslavend spelletje
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:24 schreef Quinny het volgende:
Oh en Cho ... ik ga vanavond gamen en jij gaat de post opruimen. Heb er geen zin in
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:24 schreef Quinny het volgende:
Oh en Cho ... ik ga vanavond gamen en jij gaat de post opruimen. Heb er geen zin in
Whahahahaha ... dat hoofd van Bquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:30 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahaha ... dat hoofd van B
Die poep
Waarom vertel ik het dan?quote:
Vanavond even checken als Cho de post gaat opruimenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:11 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Waarom vertel ik het dan?
En nee, Hexic staat standaard op de xbox.. ff kijken bij arcade games.
tis ook alweer bijna een jaar geleden dat jij spiderman hebt gespeeldquote:
Ohjaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:30 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
tis ook alweer bijna een jaar geleden dat jij spiderman hebt gespeeld
Als jullie ooit een kind krijgen moet het wel een jongetje zijn. Bij H&M hebben ze hele leuke kinder kleding van spiderman
Heb ik per ongeluk verwijderd in het beginquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:11 schreef Atuniel het volgende:
[..]
En nee, Hexic staat standaard op de xbox.. ff kijken bij arcade games.
Pornoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:25 schreef kepler het volgende:
Pornosterrenparade in Nieuw-Zeeland toegestaan
Gandalf tovert me erheen, gratisquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PornoGijs beter maak je foto's... is het een verre reis te paard?
dan is het niet spannend meer hequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Gandalf tovert me erheen, gratis
waarom hij niet gelijk de ring in Mount Doom heeft getoverd snap ik ook niet
Dan werd de filmreeks te kortquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Gandalf tovert me erheen, gratis
waarom hij niet gelijk de ring in Mount Doom heeft getoverd snap ik ook niet
Dan download je die weerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb ik per ongeluk verwijderd in het begin
Gijs, die steun om jou plasma aan de muur te hangen, zat die bij je tv of heb je die los gekocht ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PornoGijs beter maak je foto's... is het een verre reis te paard?
Ja moest ik kopen.... een beetje goede 250 euro, maar een universele van 150 werkt ook prima natuurlijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, die steun om jou plasma aan de muur te hangen, zat die bij je tv of heb je die los gekocht ?
Zit ff te zoeken op inet maar die dingen beginnen pas bij 100 euro ofzo, voor een steun, een paar ijzeren strips
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:41 schreef Chocobo het volgende:
Ben trouwens goed geowned weer met Streetfighter maar het gaat steeds beter![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 07:14 schreef Atuniel het volgende:
Ben nog niet toppie, blijf vandaag ook maar thuis
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 07:14 schreef Atuniel het volgende:
Hij slaapt slecht waarschijnlijk, laat hem maarquote:
Neem vers geperste jus gijs... ga lekker op bed liggen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 07:14 schreef Atuniel het volgende:
Ik neem wel een biertje, dat helpt ook.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neem vers geperste jus gijs... ga lekker op bed liggen...
Dat heb je nodig!
ik ook... hij miste je vrouw zeker?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:30 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh
kom ik gisteren thuis doet Kergewoon de deur open
![]()
najaaaaaaaaa dacht dat die gast dood was man!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik neem wel een biertje, dat helpt ook.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:30 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh
![]()
jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
ik ook... hij miste je vrouw zeker?
ohquote:
whehehe, guntquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij slaapt slecht waarschijnlijk, laat hem maar![]()
Najaaaaa hahahaha dat is droogquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:30 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh
![]()
Lekker weekend al gijs!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik neem wel een biertje, dat helpt ook.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ohje hebt mijn vrouw weer gesproken dus
En je bent zeker je extra onderbroek vergeten?quote:
meer dan een half jaar ofzoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Najaaaaa hahahaha dat is droog
Heeft die gast dan een jaar geen internet gehad ofzo
whoehahahahahhaahhaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
En je bent zeker je extra onderbroek vergeten?
jaquote:
Jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
En je bent zeker je extra onderbroek vergeten?
Terecht!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
javond t wel cool dat ie gewoon kwam
echt meer dan een jaar ofzo niet meer gesproken
maar hij heeft geen zin meer om op fok te posten![]()
en hij haaaaaat het als je hem Ker noemtdus...... ik blijf em ker noemen
![]()
ChOasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:45 schreef Quinny het volgende:
En dit verloren schaap zien we ook maar af en toe![]()
[afbeelding]
cool gedaan trouwens Choas
weet zijn echte naam eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Terecht!!
Heeft ie zijn verleden achter zich gelaten ... Die Ker...
Hoe heet hij ook al weer in het echt![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ChOas![]()
Door hem heb ik moeite met het woord chaos
Plunkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
weet zijn echte naam eigenlijk ook niet
yuri ofzo![]()
neh.... das zijn achternaamquote:
Oh ja!! Dat was hetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
weet zijn echte naam eigenlijk ook niet
yuri ofzo![]()
Ik belde O-ren vanmorgen en dat zei ze Oh, gisteren is Yuri hier geweest"quote:
Ben je aan het zoekenquote:
quote:
jah.... had hetzelfde.....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik belde O-ren vanmorgen en dat zei ze Oh, gisteren is Yuri hier geweest"
Ik: Wie?
Post jij er nou maar eens eerst een van je kale kopquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben je aan het zoeken
Post eens een leuke foto van jezelf dan
Jaaaa, voor jou een vraag voor mij een weetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
whehe, wist niet eens dat die nog online stondhoe kom je er eik aan?
Was het echt kwijt..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik belde O-ren vanmorgen en dat zei ze Oh, gisteren is Yuri hier geweest"
Ik: Wie?
Ik had echt geen idee wie ze bedoeldequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah.... had hetzelfde.....belde rens gistermiddag zei ze dat ze met Yuri op msn zat
ik: wie
Hoi allemaal, ik ben Merlijn en dit is mijn site. Ik ben dinsdag 27 december 2005 geboren. Mijn papa & mama zijn Wouter en Miranda maar papa zal ik meestal wel Magneet noemen omdat heeeeeeel veel mensen hem zo kennen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Was het echt kwijt..
Magneet weet ik ook echt niet meer
oh ja WOUUUUUTERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hoi allemaal, ik ben Merlijn en dit is mijn site. Ik ben dinsdag 27 december 2005 geboren. Mijn papa & mama zijn Wouter en Miranda maar papa zal ik meestal wel Magneet noemen omdat heeeeeeel veel mensen hem zo kennen.
Magneet dus gewoon
Jaaaaaaaaaaaaaa... wouter idd...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hoi allemaal, ik ben Merlijn en dit is mijn site. Ik ben dinsdag 27 december 2005 geboren. Mijn papa & mama zijn Wouter en Miranda maar papa zal ik meestal wel Magneet noemen omdat heeeeeeel veel mensen hem zo kennen.
Magneet dus gewoon
Zou miranda dan ook altijd zeggen: Het kan altijd stouterquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh ja WOUUUUUTERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
Eeehhh... heb ik geen foto vanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:06 schreef Quinny het volgende:
[..]
Post jij er nou maar eens eerst een van je kale kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |