mwah tegen Iran heeft hij ze 100% zeker gebruikt. En hij had die scuds niet voor niets, puur voor explosieven zijn die niet echt interressant.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:55 schreef Chocobo het volgende:
Dat is een extreem iets idd,... daar geloof ik ook geen reet van.... Saddam was vanaf het begin al fucked!
"ze hebben massa vernietiginswapens" Nooit gevonden idd en zijn er volgens mij ook nooit geweest.
wat.een.schatje!!!quote:
quote:
Gijs, ik heb nog geen 2 uur aan elkaar vast geslapenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
Probeer eens in slaap vallen om 0130 dan nog een paar keer wakker worden .. en uiteindelijk van ellende 0600 weer opstaan.
Laatste dagje toch en dan weekend.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
Probeer eens in slaap vallen om 0130 dan nog een paar keer wakker worden .. en uiteindelijk van ellende 0600 weer opstaan.
Bij mij was de oorzaak muggenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, ik heb nog geen 2 uur aan elkaar vast geslapen
Ja das waar.. ik begin maar vast met kuchenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:04 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Laatste dagje toch en dan weekend.
Gewoon vaak naar de wc gaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja das waar.. ik begin maar vast met kuchen
Er zitten puntjes tussenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:25 schreef QueenR het volgende:
Het.wordt.allemaal.beter.heren!!
Heerlijk.uitgeslapen.tot.kwart.over.acht.en.eerder.wakker.dan.de.kinderen*O*
Whahahaha...quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:25 schreef QueenR het volgende:
Het.wordt.allemaal.beter.heren!!
Heerlijk.uitgeslapen.tot.kwart.over.acht.en.eerder.wakker.dan.de.kinderen*O*
hoor ik daar een lama schijtenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahaha...
Hou je bek joh... groot zwellichaam!!
ja.je.kunt.kiezen....zo?quote:
Wat een gedoe danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja.je.kunt.kiezen....zo?
ofikkanzoschrijvenmaardasmoeilijkergokik.
spatiebalk.stuk.zoals.ik.in.eerdere.post.al.zei.
moggeh.cho
Ik zal eens ee................... nee laat maarquote:
Zeg zit je nu nog steeds daar? Ben je echt alleenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja.je.kunt.kiezen....zo?
ofikkanzoschrijvenmaardasmoeilijkergokik.
spatiebalk.stuk.zoals.ik.in.eerdere.post.al.zei.
moggeh.cho
Vraag eens wat ze aan heeft.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg zit je nu nog steeds daar? Ben je echt alleenHoe is het verder?
![]()
Je zal vast wel meer opvangen met die grote klankkast op je nek...quote:
Huh?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je zal vast wel meer opvangen met die grote klankkast op je nek...![]()
WIj hebben overal boven horren laten zetten, werelduitvindingquote:
Ja dat hebben we hier ook.... muggen hebben geen kansquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
WIj hebben overal boven horren laten zetten, werelduitvinding![]()
Als wij 2x een mug boven hebben op een zomer is het veel !
Vroeg ik hoe het bij jou thuis wasquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
WIj hebben overal boven horren laten zetten, werelduitvinding![]()
Als wij 2x een mug boven hebben op een zomer is het veel !
Grote oren... enorm hoofd... ik kan me voorstellen dat je een lama kan horen schijten ja..quote:
Beetje rebel vandaag gijsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Vroeg ik hoe het bij jou thuis was
Ben.nu.weer.terug.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg zit je nu nog steeds daar? Ben je echt alleenHoe is het verder?
![]()
Gijs..............................quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Grote oren... enorm hoofd... ik kan me voorstellen dat je een lama kan horen schijten ja..![]()
Patserquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs..............................Het is dat Brown er niet is om het je te vertellen, maar kom op nou......... slechter dan dit worden ze niet hoor. Zie dit als positieve feedback
Jaja,... je zal mij eens feedback geven enzo.
Broelie broeliequote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:47 schreef Atuniel het volgende:
Was serieus niet grappig vanacht.. chick was aan het werk.. lig je maar alleen.
Kut mug om je heen.. citroenspuit wat op je keel slaat opspuiten.. helpt geen hol.
Licht aan.. zoeken.. niks te vinden.. licht uit.
Hoor je hem weer... licht aan.. wennen aan het licht...zoeken.. mis slaan.. luisteren.. niks.. licht uit.
Bijna slapen.. weer gejengel.. licht aan.. wennen aan het licht.. mis slaan.. mis slaan.. niks meer.. licht uit.
En zo ginggg het maar door en door...
Ben kapot
Heb je daar nu dik 10 minuten over je kin voor moeten wrijvenquote:
Nee...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je daar nu dik 10 minuten over je kin voor moeten wrijven
Muggen... de meest nutteloze beesten ooit..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:47 schreef Atuniel het volgende:
Was serieus niet grappig vanacht.. chick was aan het werk.. lig je maar alleen.
Kut mug om je heen.. citroenspuit wat op je keel slaat opspuiten.. helpt geen hol.
Licht aan.. zoeken.. niks te vinden.. licht uit.
Hoor je hem weer... licht aan.. wennen aan het licht...zoeken.. mis slaan.. luisteren.. niks.. licht uit.
Bijna slapen.. weer gejengel.. licht aan.. wennen aan het licht.. mis slaan.. mis slaan.. niks meer.. licht uit.
En zo ginggg het maar door en door...
Ben kapot
Dat is zo 2004.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Muggen... de meest nutteloze beesten ooit..
Heb je trouwens geen electrische muggen uitroeier gijs?
Volg het totaaal niet meer gijs...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:58 schreef Atuniel het volgende:
1 van jullie trouwens de briljante F1 wedstrijd gezien afgelopen Zondag?
Nee?
Oh..
Ja gijs.. ik ken niets beters...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat is zo 2004.![]()
Die racket bedoel je?
Boeketreeks boekjes.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja gijs.. ik ken niets beters...
Wat doe jij dan met die beesten?? Ren je er met de Viva achteraan?
bedankt dat je ff voor me hebt waargenomenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs..............................Het is dat Brown er niet is om het je te vertellen, maar kom op nou......... slechter dan dit worden ze niet hoor. Zie dit als positieve feedback
Jaja,... je zal mij eens feedback geven enzo.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Volg het totaaal niet meer gijs...![]()
Ja ja ja... fuck jullie alle 2 ...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
bedankt dat je ff voor me hebt waargenomenff teruggelezen..... kreeg plaatsvervangende schaamte
tering wat slecht
![]()
![]()
Gijsssssssssssss,...... Hoe is het nu.....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
bedankt dat je ff voor me hebt waargenomenff teruggelezen..... kreeg plaatsvervangende schaamte
tering wat slecht
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja ja ja... fuck jullie alle 2 ...
Weet je dat ik daar onwijs moe van wordt.... dat stink script met die link blocking.... tegenwoordig zie ik alleen maar kruisjes en kikkers als ik een grap post. Los van het feit of de grap goed of slecht is....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die kruisjes van jou tegenwoordig
PROESTquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:09 schreef kepler het volgende:
wat een prachtig slecht topic
het heeft alles: grote foto's, bitch-fights, domme opmerkingen van surfer![]()
lekker gijsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijsssssssssssss,...... Hoe is het nu.....![]()
Kuch kuch .. ik ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
lekker gijsvrouw weer terug
bijna weekend
yup, net klaar met werk. Eten staat te pruttelen, beetje lachen om dit topicquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PROESTLeuk om te lezen zeker zo ver daar in the Shire !
quote:
leuk blijft dat he die LOTR opmerkingenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PROESTLeuk om te lezen zeker zo ver daar in the Shire !
Ja moet morgen wel ziek zijn.. als het goed is mn nieuwe contract tekenenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ik nog niet
maar vanaf woensdag gaat het altijd snel
![]()
maar lekker is dat he.... dat voorbereidend ziek worden..... dat fakenzoooo vaak gedaan
![]()
Je kaartje kwam gisteren binne gijs, bedankt !quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:13 schreef kepler het volgende:
[..]
yup, net klaar met werk. Eten staat te pruttelen, beetje lachen om dit topic
ok lekkerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja moet morgen wel ziek zijn.. als het goed is mn nieuwe contract tekenen![]()
Zo'n mooi momentquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ok lekkeren dan het "goede" nieuws daar vertellen
![]()
Ziek melden ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja moet morgen wel ziek zijn.. als het goed is mn nieuwe contract tekenen![]()
Heb je morgen ook een gesprek?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ziek melden ook![]()
Ik heb morgen netjes een halve dag genomen voor m'n gesprek...
Rotterdam bij een IT bedrijf Huxley. En volgende week heb ik er nog 2quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Heb je morgen ook een gesprek?
Waar?
Oh dat gaat lekker danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Rotterdam bij een IT bedrijf Huxley. En volgende week heb ik er nog 2
Nee... volgende week heb ik avond... dus 's ochtends alle tijd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Oh dat gaat lekker dan
Als HD medewerker?
Hoop vrije dagen zo
Ik had tandarts en arts al gehad..
Het is pas zeker als het getekend is natuurlijk... dus ben nog niet klaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Morgen ga je dus je contract gewoon tekenen...
En 100% zeker dat je Tie daarna een big fuck you geeft
Heerlijk gijs!!
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je kaartje kwam gisteren binne gijs, bedankt !
ik wacht ffquote:
En bedankt nog daarvoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:40 schreef Chocobo het volgende:
Ben zo vrolijk en gelukkig in slaap gevallen gisteren. Quin viel op de de bank in slaap en rond 22:30 waren ineens beiden heren wakker van een enge droom ofzo... echt ineens allebei...
Heb de jongens gepakt en met zijn 3-en lagen we in mijn bedzooo heerlijk was dat even.
Heb Quin beneden laten liggen op de bank
zoietsquote:
Draak had pech,... of de Hobbit was moe?quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
En bedankt nog daarvoor'
"* Quinny wrijft nog even over haar rug auw
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
zoiets?
[..]
Draak had pech,... of de Hobbit was moe?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
zoiets?
[..]
Draak had pech,... of de Hobbit was moe?
Wees niet bang ik zal je wereldrecord niet verbrekenquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wees niet bang ik zal je wereldrecord niet verbreken
Vanwaar die stelligheid .. opa was J. Edgar Hoover ofzoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:26 schreef kepler het volgende:
Ik zelf weet zeker dat de USA zich totaal niet heeft bemoeit met die aanslagen, op geen enkele manier.
waarom zouden ze in hemelsnaam zich bemoeien met de aanslagen? Alsof de terroristen het zelf niet goed genoeg kunnen? De kans dat het complot echt uitkomt is ook nog eens veel groter dan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:32 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Vanwaar die stelligheid .. opa was J. Edgar Hoover ofzo
Die stelligheid word natuurlijk in het 'andere kamp' ook gebruikt.. ik hou het liever in het midden.
Als we eens wisten wat er allemaal word bekokstoofd tussen hoge heren... ik denk dat we het niet eens willen weten hoe vaak we om de tuin worden geleidt.
Ik lurk hier en daar.. teveel tekst vaak om te quoten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:35 schreef kepler het volgende:
maar goed, zo'n topic loopt al in TRUKom eens langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |