mwah tegen Iran heeft hij ze 100% zeker gebruikt. En hij had die scuds niet voor niets, puur voor explosieven zijn die niet echt interressant.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:55 schreef Chocobo het volgende:
Dat is een extreem iets idd,... daar geloof ik ook geen reet van.... Saddam was vanaf het begin al fucked!
"ze hebben massa vernietiginswapens" Nooit gevonden idd en zijn er volgens mij ook nooit geweest.
wat.een.schatje!!!quote:
quote:
Gijs, ik heb nog geen 2 uur aan elkaar vast geslapenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
Probeer eens in slaap vallen om 0130 dan nog een paar keer wakker worden .. en uiteindelijk van ellende 0600 weer opstaan.
Laatste dagje toch en dan weekend.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
Probeer eens in slaap vallen om 0130 dan nog een paar keer wakker worden .. en uiteindelijk van ellende 0600 weer opstaan.
Bij mij was de oorzaak muggenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, ik heb nog geen 2 uur aan elkaar vast geslapen
Ja das waar.. ik begin maar vast met kuchenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:04 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Laatste dagje toch en dan weekend.
Gewoon vaak naar de wc gaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja das waar.. ik begin maar vast met kuchen
Er zitten puntjes tussenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:25 schreef QueenR het volgende:
Het.wordt.allemaal.beter.heren!!
Heerlijk.uitgeslapen.tot.kwart.over.acht.en.eerder.wakker.dan.de.kinderen*O*
Whahahaha...quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:25 schreef QueenR het volgende:
Het.wordt.allemaal.beter.heren!!
Heerlijk.uitgeslapen.tot.kwart.over.acht.en.eerder.wakker.dan.de.kinderen*O*
hoor ik daar een lama schijtenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahaha...
Hou je bek joh... groot zwellichaam!!
ja.je.kunt.kiezen....zo?quote:
Wat een gedoe danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja.je.kunt.kiezen....zo?
ofikkanzoschrijvenmaardasmoeilijkergokik.
spatiebalk.stuk.zoals.ik.in.eerdere.post.al.zei.
moggeh.cho
Ik zal eens ee................... nee laat maarquote:
Zeg zit je nu nog steeds daar? Ben je echt alleenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja.je.kunt.kiezen....zo?
ofikkanzoschrijvenmaardasmoeilijkergokik.
spatiebalk.stuk.zoals.ik.in.eerdere.post.al.zei.
moggeh.cho
Vraag eens wat ze aan heeft.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg zit je nu nog steeds daar? Ben je echt alleenHoe is het verder?
![]()
Je zal vast wel meer opvangen met die grote klankkast op je nek...quote:
Huh?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je zal vast wel meer opvangen met die grote klankkast op je nek...![]()
WIj hebben overal boven horren laten zetten, werelduitvindingquote:
Ja dat hebben we hier ook.... muggen hebben geen kansquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
WIj hebben overal boven horren laten zetten, werelduitvinding![]()
Als wij 2x een mug boven hebben op een zomer is het veel !
Vroeg ik hoe het bij jou thuis wasquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
WIj hebben overal boven horren laten zetten, werelduitvinding![]()
Als wij 2x een mug boven hebben op een zomer is het veel !
Grote oren... enorm hoofd... ik kan me voorstellen dat je een lama kan horen schijten ja..quote:
Beetje rebel vandaag gijsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Vroeg ik hoe het bij jou thuis was
Ben.nu.weer.terug.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg zit je nu nog steeds daar? Ben je echt alleenHoe is het verder?
![]()
Gijs..............................quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Grote oren... enorm hoofd... ik kan me voorstellen dat je een lama kan horen schijten ja..![]()
Patserquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs..............................Het is dat Brown er niet is om het je te vertellen, maar kom op nou......... slechter dan dit worden ze niet hoor. Zie dit als positieve feedback
Jaja,... je zal mij eens feedback geven enzo.
Broelie broeliequote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:47 schreef Atuniel het volgende:
Was serieus niet grappig vanacht.. chick was aan het werk.. lig je maar alleen.
Kut mug om je heen.. citroenspuit wat op je keel slaat opspuiten.. helpt geen hol.
Licht aan.. zoeken.. niks te vinden.. licht uit.
Hoor je hem weer... licht aan.. wennen aan het licht...zoeken.. mis slaan.. luisteren.. niks.. licht uit.
Bijna slapen.. weer gejengel.. licht aan.. wennen aan het licht.. mis slaan.. mis slaan.. niks meer.. licht uit.
En zo ginggg het maar door en door...
Ben kapot
Heb je daar nu dik 10 minuten over je kin voor moeten wrijvenquote:
Nee...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je daar nu dik 10 minuten over je kin voor moeten wrijven
Muggen... de meest nutteloze beesten ooit..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:47 schreef Atuniel het volgende:
Was serieus niet grappig vanacht.. chick was aan het werk.. lig je maar alleen.
Kut mug om je heen.. citroenspuit wat op je keel slaat opspuiten.. helpt geen hol.
Licht aan.. zoeken.. niks te vinden.. licht uit.
Hoor je hem weer... licht aan.. wennen aan het licht...zoeken.. mis slaan.. luisteren.. niks.. licht uit.
Bijna slapen.. weer gejengel.. licht aan.. wennen aan het licht.. mis slaan.. mis slaan.. niks meer.. licht uit.
En zo ginggg het maar door en door...
Ben kapot
Dat is zo 2004.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Muggen... de meest nutteloze beesten ooit..
Heb je trouwens geen electrische muggen uitroeier gijs?
Volg het totaaal niet meer gijs...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:58 schreef Atuniel het volgende:
1 van jullie trouwens de briljante F1 wedstrijd gezien afgelopen Zondag?
Nee?
Oh..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |