mwah tegen Iran heeft hij ze 100% zeker gebruikt. En hij had die scuds niet voor niets, puur voor explosieven zijn die niet echt interressant.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:55 schreef Chocobo het volgende:
Dat is een extreem iets idd,... daar geloof ik ook geen reet van.... Saddam was vanaf het begin al fucked!
"ze hebben massa vernietiginswapens" Nooit gevonden idd en zijn er volgens mij ook nooit geweest.
wat.een.schatje!!!quote:
quote:
Gijs, ik heb nog geen 2 uur aan elkaar vast geslapenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
Probeer eens in slaap vallen om 0130 dan nog een paar keer wakker worden .. en uiteindelijk van ellende 0600 weer opstaan.
Laatste dagje toch en dan weekend.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
Probeer eens in slaap vallen om 0130 dan nog een paar keer wakker worden .. en uiteindelijk van ellende 0600 weer opstaan.
Bij mij was de oorzaak muggenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, ik heb nog geen 2 uur aan elkaar vast geslapen
Ja das waar.. ik begin maar vast met kuchenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:04 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Laatste dagje toch en dan weekend.
Gewoon vaak naar de wc gaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja das waar.. ik begin maar vast met kuchen
Er zitten puntjes tussenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:25 schreef QueenR het volgende:
Het.wordt.allemaal.beter.heren!!
Heerlijk.uitgeslapen.tot.kwart.over.acht.en.eerder.wakker.dan.de.kinderen*O*
Whahahaha...quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:25 schreef QueenR het volgende:
Het.wordt.allemaal.beter.heren!!
Heerlijk.uitgeslapen.tot.kwart.over.acht.en.eerder.wakker.dan.de.kinderen*O*
hoor ik daar een lama schijtenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahaha...
Hou je bek joh... groot zwellichaam!!
ja.je.kunt.kiezen....zo?quote:
Wat een gedoe danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja.je.kunt.kiezen....zo?
ofikkanzoschrijvenmaardasmoeilijkergokik.
spatiebalk.stuk.zoals.ik.in.eerdere.post.al.zei.
moggeh.cho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |