Net niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:26 schreef PsyCha het volgende:
quatro dus
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:28 schreef PeZu het volgende:
dat krijg je heh als je het halve dorp neukt
Correctie toegepast.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:28 schreef PeZu het volgende:
dat krijg je heh als je het halve dorp zusje neukt
Aids is wel een toffe hype.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:27 schreef Chowi het volgende:
Och, die hype gaat ook wel weer over.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:31 schreef Egotripper het volgende:
Eigen schuld, dikke aids
idd in afrika schijnt het een ware hype te zijn..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:36 schreef Robocock het volgende:
Niets mis met Aids overigens
Puike ziekte.
Dat grolletje heb ik maar één nachtje als baggermateriaal gebruikt, hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
net als batsen dat voor jou is SiemeN![]()
Daar is het een heus statussymboolquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:37 schreef TimC het volgende:
[..]
idd in afrika schijnt het een ware hype te zijn..
ik hoop hetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Is TS al dood inmiddels...hij heeft al een paar minuten geen topic meer geopend![]()
Nog eentje dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:26 schreef El_Bartos het volgende:
Biertje iemand?
ik dacht al, waar blijft ie.....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:49 schreef Kindervriend het volgende:
Aids, omdat u het waard bent!
Ik zat te schijten.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:53 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ik zat te schijten.
Da's een van mijn specialiteiten hè, schijten. Oh, daar ben ik toch zo goed in, in schijten. Ons Miranda zegt ook altijd zo van: "Pa, zoals gij schijt kan niemand het hè." Ja, ge kunt wel stellen dat schijten een van mijn specialiteiten is!
-edit-
Kut, verkeerde account.
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:25 schreef Jimbo het volgende:
ik heb aids en ga nu langzaam dood
gelukkigquote:
alsof je daar zo vrolijk van wordquote:
valt erg tegen heh...?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:34 schreef Evertjan het volgende:
nog niet dood?
ahhhhquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:26 schreef aids het volgende:
En jij dacht dat je het moeilijk had? Wat denk je van mij dan
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:53 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ik zat te schijten.
Da's een van mijn specialiteiten hè, schijten. Oh, daar ben ik toch zo goed in, in schijten. Ons Miranda zegt ook altijd zo van: "Pa, zoals gij schijt kan niemand het hè." Ja, ge kunt wel stellen dat schijten een van mijn specialiteiten is!
-edit-
Kut, verkeerde account.
Aidslijertquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:26 schreef aids het volgende:
En jij dacht dat je het moeilijk had? Wat denk je van mij dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |