Nene, ik ben stagiair..quote:Je krijgt betaald om niks te doen, niet zeiken dus motherfucker.
Dan ga je vast aan je stageverslag werkenquote:
Al af. Verlengde stage om 'werkervaring' op te doen tijdens de zomer. Beetje sleutelen aan mijn CV enzo.. Maar dit schiet dus niet op...volgende week wel weer godzijdank..maar dit wordt één heel weekje niets doen vrees ik..quote:Dan ga je vast aan je stageverslag werken
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:52 schreef AgLarrr het volgende:
Ik zit hier op kantoor, kan niet weg, maar er is werkelijk geen ZAK te doen. Iedereen is op vakantie... mééén, wat heb ik de pest in..
![]()
Hey, wat denk je dat IK de hele dag op fok doe?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Heb nog 1 klus, maar die bewaar ik voor de dag der dagen.. Vrijdag.. Dan is het nog rustiger.
Gedetacheerd zijn bij een ambtenarenclub
Ik ben ook helemaal alleen... En ik verdien wel geldquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:52 schreef AgLarrr het volgende:
Ik zit hier op kantoor, kan niet weg, maar er is werkelijk geen ZAK te doen. Iedereen is op vakantie... mééén, wat heb ik de pest in..
![]()
Hier nog 1!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey, wat denk je dat IK de hele dag op fok doe?Gedetacheerd zijn bij een ambtenarenclub
Eeh, nee. Want zoals je leest gaat dat aardig vervelen..quote:zulk werk wil ik ook wel
U get the point.quote:Vermeel en schompus staan beiden niet in de dikke Van Dale
Ga met je hendig sjieke luie donder ff gauw weer aan de slag!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:17 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zit ook op stage, redelijk wat dingen gedaan vandaag.
Maar meestal ist gewoon relax chillers bbq
Installeer Enemy Territory ( www.enemy-territory.com ) en ga lekker spelen johquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:52 schreef AgLarrr het volgende:
![]()
bekend probleem.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:52 schreef AgLarrr het volgende:
![]()
ik ben juist blij als er een call komtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
bekend probleem.
Ik zit hier ook al de hele middag te niksen (Fok!)
En als er dan een call binnen komt ben je helemaal in paniek omdat er ineens een call binnen komt
Bij gebrek aan calls ben ik zelf maar gaan callen. Alleen nu is er niemand meer om te callen. Ik zeg fuck 'em en ga mooi (weer) eerder naar huis.quote:ik ben juist blij als er een call komt
Ooewh. Detachering.. dat lijkt me echt hét werkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Heb nog 1 klus, maar die bewaar ik voor de dag der dagen.. Vrijdag.. Dan is het nog rustiger.
Gedetacheerd zijn bij een ambtenarenclub
calls achter elkaar oplossen is niet erg. Maar als je eerst een uur of wat zit te fok!ken en dan ineens moet gaan werken dan ben je al gaar en dan moet je nog wat doen ook ...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:35 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
ik ben juist blij als er een call komt
herkenningquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
calls achter elkaar oplossen is niet erg. Maar als je eerst een uur of wat zit te fok!ken en dan ineens moet gaan werken dan ben je al gaar en dan moet je nog wat doen ook ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |