iddquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik zorg gewoon weer dat ik rond 11 uur op de Dijk sta, dan kan ik lekker als sardientje in de rij staan om vervolgens snel naar het voorste vak te hollen. Gewoon degelijk de ruimte, kort rijtje voor bandjes en vervolgens rustig een plekje uitzoeken op camping 1.
Alleen jammer dat je Giel Beelen amper hoortquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idddie viprij ( eerste vak) is gewoon zooooo relaxed... sta je teminste niet 5 uur als een sardientje dussen al die andere lui
Ik heb dat nooit als nadeel kunnen zien.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je Giel Beelen amper hoort.
Of je 'm nou mag of niet, het zorgt in elk geval voor afwisseling tijdens het wachten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit als nadeel kunnen zien.
ja dat is het enige nadeel... naja... vorig jaar waren er ook lullos die volle beugelflesjes naar ons vak gingen gooien... dat ding lande 2 meter naast me....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je Giel Beelen amper hoort.
Ik snap het nog steeds niet erg. Maak daar es een google earth image vanquote:
De pendelbussen komen pas vanaf een bepaalde tijd aan. Daarvoor kun je je in principe al verzamelen op 'De Dijk'. Daar zit echter nog een toegangspoort, om er voor te zorgen dat de mensen die daar staan te wachten niet eerder naar de door jouw genoemde hoofdingang kunnen dan dat de mensen met de pendelbussen zijn aangekomen. Eenmaal door de dijkpoort kom je uiteindelijk bij de hoofdingang, die ook op het plaatje staat afgebeeld.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:18 schreef LordOfTheBoard het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet erg. Maak daar es een google earth image vandat is wat duidelijker denk ik. In mijn herinnering was er naast de plek waar de bus je dropt (tegen de parkeerplaats aan) geen andere ingang dan de gewone ingang?
Wolfmother is geen act, dat is echt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:19 schreef Pink_Floyd het volgende:
Wolfmother en Mew beginnen toch echt om 14.00 naar mijn weten:
WANNEER GAAT HET FESTIVALTERREIN OPEN EN HOE LAAT BEGINT HET PROGRAMMA?
Vrijdag 18 augustus om 13.00 uur. De eerste act begint om 16.00 uur.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:19 schreef BlaatschaaP het volgende:. Dat jong herinner ik me nog. Werd die niet van het terrein afgegooid? Of eigenlijk de toegang ontzegd, dus?
ikke 15quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:01 schreef Noodlez het volgende:
Gelukkig woon ik in vlakbij, 10 minuten met de auto!
denk dat je dan 1 en 3 niet meer hoeft te proberen!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:55 schreef _alejandro het volgende:
Door schoolintro kom ik vrijdagochtend pas, welke campings zullen er dan waarschijnlijk al volzitten?
tsss Elb is 5 minuutjes joh!quote:
Ja! Blijf toch verdomme gewoon eens zitten tot de poorten open gaan... Scheelt een berg energie!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En waarom iedereen altijd om 17.00u gaat staan snap ik ook nooit
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:14 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ja! Blijf toch verdomme gewoon eens zitten tot de poorten open gaan... Scheelt een berg energie!
Zal ook nooit zo zijn... Wedden dat we dit jaar weer als een stelletje hongerige struisvogels onze kop uit het zand trekken om 17:00?! Welke leip begint daarmee vraag ik me dan af?!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ja ieder jaar heb je die roddels dat de poorten open gaan om 17:00.... DAT IS NIET ZO!
Onze vriend Theo. Deed 'ie jaren geleden al..we riepen 'm om te zeggen dat 'ie dat nog niet moest doen, maar verder dan zijn naam kwamen we niet, want iedereen stond opeens op...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:22 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Zal ook nooit zo zijn... Wedden dat we dit jaar weer als een stelletje hongerige struisvogels onze kop uit het zand trekken om 17:00?! Welke leip begint daarmee vraag ik me dan af?!
gmta!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Onze vriend Theo. Deed 'ie jaren geleden al..we riepen 'm om te zeggen dat 'ie dat nog niet moest doen, maar verder dan zijn naam kwamen we niet, want iedereen stond opeens op...
Dat was vorig jaar al over... Dus begin er nou niet opnieuw mee alsjeblieft...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik hoop dat het ge"theo" ook eens afgelopen is!
Die rijden echt wel eerder hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:38 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Prachtig.. ik weet genoegBedankt.
Maarreh wij zijn er rond 15.00u dus dat de pendelbussen dan pas gaan rijden lijkt me niet zo'n probleem
Oeh gaan we ff twisteren ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:35 schreef rubbereend het volgende:
aha het heet dus de VIPrij![]()
als ik dit jaar maar genoeg ruimte daar heb om de twistermat uit te leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |