Het zijn de Feyenoorders die beweren altijd achter hun cluppie te blijven staan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij niet. Ik leg ff uit waarom dat 'gebrek aan clubliefde' argument de plank volledig misslaat.
Nee hoor, ik lach me doodquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Nare topics dit (als je f'noorder bent).
tja, als je lol hebtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:49 schreef daaaaan het volgende:
Opvallend dat deze topics steeds door joden geopend worden
Opvallend dat je jezelf maar steeds vrijwillig laat uitlullenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:49 schreef daaaaan het volgende:
Hij had het erover dat er uberhaupt weinig man in t stadion zat. Maar goed, als het team zo weinig inzet toont tegen een team dat je tijdens de reguliere competitie zonder al te veel moeite verslaat en alleen Dirk nog strijdt voor zn club, kan ik wel begrijpen dat je het niet meer aan kan zien. Maar ik kan moeilijk voor anderen sprekenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind ik niet. Jullie blijven toch áltijd achter je club staan? Dus ook als Ajax met 4-1 voor komt in de Kuip? Waarom liep die driekwart volle Kuip dan zo snel leeg?
Hahaha dat vind ik geweldig.Doen ze in eindhoven ook.Laat ze er mee doorgaan a.u.b!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Altijd maar met dat vingertje naar Amsterdam wijzen
Nou, iedereen heeft zn grens. Ik zelf zat er nog wel, maar het was vrij frustrerend om dat te moeten aanglurenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, volgens jullie eigen gedachtegangen blijf je toch juist dan zitten?
OKquote:Altijd maar met dat vingertje naar Amsterdam wijzen, maar het is in rotterdam geen haar beter hoor...
Ik vind dat Calimero gedrag ook hilarisch. Vriendjes bij de knJb, studio neus etc.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hahaha dat vind ik geweldig.Doen ze in eindhoven ook.Laat ze er mee doorgaan a.u.b!
ik is geen jood. Ik is atheïst FYI.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:49 schreef daaaaan het volgende:
Joh, jullie hadden toch, in tegenstelling tot Ajax, zoveel voetballers met clubliefde....?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:53 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij had het erover dat er uberhaupt weinig man in t stadion zat. Maar goed, als het team zo weinig inzet toont tegen een team dat je tijdens de reguliere competitie zonder al te veel moeite verslaat en alleen Dirk nog strijdt voor zn club, kan ik wel begrijpen dat je het niet meer aan kan zien. Maar ik kan moeilijk voor anderen spreken![]()
Ik heb er ook een bedacht: ipv Talpa tAZpa. Ja, want AZ - Arsenal werd op Talpa uitgezonden!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vind dat Calimero gedrag ook hilarisch. Vriendjes bij de knJb, studio neus etc.
![]()
Zoals Salomon "iek blaaif nog vaaif jaare baai Faaienoord" Kalou?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:22 schreef BoNi het volgende:
[..]
Joh, jullie hadden toch, in tegenstelling tot Ajax, zoveel voetballers met clubliefde....?
Kunnen ze die Wilfred Genee niet van betichtenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vind dat Calimero gedrag ook hilarisch. Vriendjes bij de knJb, studio neus etc.
![]()
tja, ik mis dat toch wel een beetje hoor, maar gelukkig vinden de Gloeilampjes nog dat Studio Voetbal goed genoeg bekeken wordt om dáár over te miepen. Blijft humor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:25 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Kunnen ze die Wilfred Genee niet van betichten
WILFRED IS EEN CAMBUUR FAN
Ze hadden toch ooit hun eigen sportzender? Sport even?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tja, ik mis dat toch wel een beetje hoor, maar gelukkig vinden de Gloeilampjes nog dat Studio Voetbal goed genoeg bekeken wordt om dáár over te miepen. Blijft humor.
ze kregen niet genoeg tijd om daar een joden-samenzwering in te ontdekken. Ik beloof je, dit seizoen beschuldigen ze nog hun bestuur ervan een jodenclub te zijn, omdat ze Reiziger, Culina, Koné en Koeman hebben binnengehaald, en Stam hebben laten schieten naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:31 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Ze hadden toch ooit hun eigen sportzender? Sport even?
Wat wil je... de directie van lampjes bv koos toch ook eieren voor haar geld en wist dat je met het hoofdkantoor in dat brabantse dorp geen mondiale uitstraling kon krijgen en verhuisde naar het mooie AMSTERDAMquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ze kregen niet genoeg tijd om daar een joden-samenzwering in te ontdekken. Ik beloof je, dit seizoen beschuldigen ze nog hun bestuur ervan een jodenclub te zijn, omdat ze Reiziger, Culina, Koné en Koeman hebben binnengehaald, en Stam hebben laten schieten naar Amsterdam.
Die komen wel weer hoor, als het seizoen drek begint en ze verliezen weer wedstrijd na wedstrijd komen ze hier janken dat alle scheidsrechters voor Ajax zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
zonder het domme gepeupel uit Rotterdam is dit topic toch een stuk minder
En De Guzman?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:33 schreef SocialDisorder het volgende:
Kuyt is ook de enige Feyenoorder die ik CL gun, samen met Patrick Lodewijks. Sympathieke gasten wel.
Ik gun ze ook wel het e.e.a. waar ik het vermoeden van heb dat dirk er niet tegen is ingeent, maar dat zal ik hier maar niet zeggen gezien de gevoelige zieltjes...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:33 schreef SocialDisorder het volgende:
Kuyt is ook de enige Feyenoorder die ik CL gun, samen met Patrick Lodewijks. Sympathieke gasten wel.
Op Kalou na (is gelukkig weg) vind ik heel de Feyenoord-selectie eigenlijk wel symphatiek.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:33 schreef SocialDisorder het volgende:
Jij bent ook voor Feyenoordquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:59 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Op Kalou na (is gelukkig weg) vind ik heel de Feyenoord-selectie eigenlijk wel symphatiek.
Moet je alle spelers van je eigen team symphatiek vinden dan?quote:
Nou, kritiek geven op je "eigen" spelers is nogal een gevoelig punt in VBLquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Moet je alle spelers van je eigen team symphatiek vinden dan?
Biseswar schijnt trouwens ook een ettertje te zijn, en Pierre blijft natuurlijk een lul.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, kritiek geven op je "eigen" spelers is nogal een gevoelig punt in VBL.
Nee, maar jij kijkt met een andere bril natuurlijk. Denk dat de meeste joden Hofs of Bosschaart ook niet al te sympathiek vinden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Moet je alle spelers van je eigen team symphatiek vinden dan?
Biseswar schijnt trouwens ook een ettertje te zijn, en Pierre blijft natuurlijk een lul.
Je bent dan ook een van de weinige feyenoorders die niet geregeld in het Ajax topic komt...quote:
Nee, Bosschaart is ook geliefd in Amsterdam. Vooral die schitterende pass op Rosales heeft z'n populairiteit enorm geholpen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nee, maar jij kijkt met een andere bril natuurlijk. Denk dat de meeste joden Hofs of Bosschaart ook niet al te sympathiek vinden.
Goeie voorzet he?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, Bosschaart is ook geliefd in Amsterdam. Vooral die schitterende pass op Rosales heeft z'n populairiteit enorm geholpen.
Zo op maat ook. petje af.quote:
OK, het was richting de 'eigen' supporters. In het Feyenoord-topic mogen we lekker kankeren op Castelen, Paauwe en Kalou.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je bent dan ook een van de weinige feyenoorders die niet geregeld in het Ajax topic komt...
Ik mag nooit iets naars over die prutser van een Rosales zeggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
OK, het was richting de 'eigen' supporters. In het Feyenoord-topic mogen we lekker kankeren op Castelen, Paauwe en Kalou.![]()
Doe je het toch!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag nooit iets naars over die prutser van een Rosales zeggen.
echte clubliefde he?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:15 schreef Tomasso het volgende:
De laatste keer dat ik in dit in en in trieste topic kom.
Jullie hadden er in het vorige topic over op het laatst dat het in De Kuip zo rustig was bij de plee-offs. Zo rustig was het ook geweest tegen een groningen of az. Vele mensen hadden ver van te voren al gezegd de plee-offs te boycotten. Ik had het ook gedaan als we in a'dom met 6-0 hadden gewonnen. Het liefst was ik eigenlijk nog wel gegaan die wedstrijd, maar ik heb nu eenmaal gezegd dat ik niet zou gaan, dus houd ik m'n woord, want ik weiger gewoon zo'n achterlijk initiatief te ondersteunen. Ik zal het dit jaar wederom overslaan, en het jaar erop ook.
Controleer de Feyenoord topics er maar op na, wat je ook maar wilt, en je zult zien dat ik gelijk heb
Bij zn eerste Ajax-Feyenoord was ie wel de gevaarlijkste man bij jullie. Nu valt zn jankhoofd alleen nog maar op na een mislukte actie/voorzet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag nooit iets naars over die prutser van een Rosales zeggen.
Dit het Ajax topic nietquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:15 schreef Tomasso het volgende:
De laatste keer dat ik in dit in en in trieste topic kom.
Jullie hadden er in het vorige topic over op het laatst dat het in De Kuip zo rustig was bij de plee-offs. Zo rustig was het ook geweest tegen een groningen of az. Vele mensen hadden ver van te voren al gezegd de plee-offs te boycotten. Ik had het ook gedaan als we in a'dom met 6-0 hadden gewonnen. Het liefst was ik eigenlijk nog wel gegaan die wedstrijd, maar ik heb nu eenmaal gezegd dat ik niet zou gaan, dus houd ik m'n woord, want ik weiger gewoon zo'n achterlijk initiatief te ondersteunen. Ik zal het dit jaar wederom overslaan, en het jaar erop ook.
Controleer de Feyenoord topics er maar op na, wat je ook maar wilt, en je zult zien dat ik gelijk heb
Kom op, fluiten....!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit het Ajax topic niet.
Rosales is een loooooooooooser!!!!!!
ooooh wat zijn de ado'ers domquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:04 schreef Adothehague het volgende:
OWH WAT ZIJN DIE JODEN LAF
Dat is nog het mooiste, zelfs hun eigen supporters schijten op de naam ADO....quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:12 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat is nog het mooiste, zelfs hun eigen supporters schijten op de naam ADO....![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk...?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:13 schreef Adothehague het volgende:
[..]
doe nou maar niet stoer anders kom ik even al jullie nederlagen postten in het ajax topic
Hou je mond is joh denk je nou echt dat ik die reactie meen van uitslagenquote:
Nou nou, wat een dapperheidquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:13 schreef Adothehague het volgende:
[..]
doe nou maar niet stoer anders kom ik even al jullie nederlagen postten in het ajax topic
Trots, maar ik ben serieus geïnteresseerd in je leeftijd, dus hoe oud ben je nou...?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hou je mond is joh denk je nou echt dat ik die reactie meen van uitslagen![]()
![]()
. Dat deed ik expreess ik wist dat een vuile stinkjood als jij zon reactie zal postte nu nog wachte op die andere jood die heatwave
Dadt gaad me dan weer net een stabje te fer...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:20 schreef Adothehague het volgende:
maak er maar een topic over aan dan zal ik het beandwoorden. dit is een afzeiktopic voor clubs
oi knaapje... als je een topic over jezelf wil hebben zul je een kloon moeten aanmaken, ik geloof dat ADOKAMPIOEN nog vrij is als usernaam...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:20 schreef Adothehague het volgende:
maak er maar een topic over aan dan zal ik het beandwoorden. dit is een afzeiktopic voor clubs
ick wouw er nied ofer beginnuhquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:24 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dadt gaad me dan weer net een stabje te fer...
na zo'n orginele en uitermate gevatte repliek past slechts stilte... Ik doe dan ook mijn best om mijn lach in te houden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:40 schreef Adothehague het volgende:
kuchekuche spakenburg 3-2
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
na zo'n orginele en uitermate gevatte repliek past slechts stilte... Ik doe dan ook mijn best om mijn lach in te houden.![]()
Ik kon mn lach niet inhouden na het zien van de uitslagquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
na zo'n orginele en uitermate gevatte repliek past slechts stilte... Ik doe dan ook mijn best om mijn lach in te houden.![]()
goed zo knulquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik kon mn lach niet inhouden na het zien van de uitslag
Valt er ook eens wat te lachen in Den Haag...quote:
Hij denkt ook echt dat we ervan wakker liggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:40 schreef Adothehague het volgende:
kuchekuche spakenburg 3-2
Kom je dan ook meteen onze prijzenkast posten? Gezelligquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:13 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Uche Spakenburg 3-2quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:48 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Yoh ado mattie, houd je je eigen nou ook al hiero op?
Singing totodivisie
totdivisie is great
en den haag kan het weten
ze zijn er geweest
neem 'n koekje, vette pad dat je d'r bent.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
![]()
http://www.ultrasuid.com/index2.html
Kan je nog even nagenieten
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:01 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
neem 'n koekje, vette pad dat je d'r bent.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Adothehague
Oh nee wacht, Herman heeft zijn Mavo wel afgemaakt.
deteringalsjegewoonzotiktdanishetmisschienooknogweltelezenzegofzijnpuntenenkommasetcteduurvoordearmeschilderwijkbewoners??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:34 schreef Adothehague het volgende:
Morgen om deze tijd zullen die joden in het ajax forum hard zakdoekken nodig hebben. Wel laf dat ze hier niet komen bijna niemand uit het ajax topic komt hier gewoon weg omdat hier de waarheid word verteld en daar kunne die joden niet tegen
Waanzinning orgineel knulquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:23 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb even de ongediertebestrijding maar weer gebeld. Kakkerlakken in alle hoeken van het topic...
[afbeelding]
Daar is Kaap weer, onze feyenerder die zijn eigen uitspraken niet snaptquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:33 schreef Kaap het volgende:
[..]
Waanzinning orgineel knulWaar heb je dat verzonnen?
![]()
*psssjjjjjjjjjjjt!*quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:33 schreef Kaap het volgende:
[..]
Waanzinning orgineel knulWaar heb je dat verzonnen?
![]()
Doe nou maar niet, is niet goed voor jullie, al dat gas.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:54 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
*psssjjjjjjjjjjjt!*
we blijven spuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |