okidokiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:46 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
ook niet onder je bed? gangkast? keukenla? Hoe krijg je het toch voor elkaar chesje![]()
![]()
@fernando: het wordt denk ik morgen en anders van het weekend met de foto's maken
Ja, maar ik weet iet of het expres mee genomen is of per ongeluk gebeurd is. Ik heb namelijk ook wel eens gehad dat er bloemen weg waren, nadat er bezoek was geweest waar ik zeker van weet dat die niet zoiets opzettelijk zouden doen. Bij de paarse bloem kan het ook zijn dat ik hem zelf niet goed water heb gegeven.... In het geval van een gouden roos is dat natuurlijk niet zo...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:42 schreef Anitra het volgende:
Dat is zeker lullig!
Heb je ook een idee wie zo iets doet? Ik vind dat echt zo stom
Beterschap!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:30 schreef Anitra het volgende:
Ja, gister had ik het bloedheet dus toch temp genomen en bleek koorts te hebben, toen ik vanmorgen wakker werd zonder al die pijnstillers in mijn lijf voelde ik mijn nieren behoorlijk pijn doen. Morgen dus ff naar de huisarts. Het zal ook wel snel weer over zijn, maar het is ff balen
Denk eens goed na... Waar en wanneer heb je hem voor het laatst gebruikt?!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:10 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Beterschap!!![]()
Alle opties onderzocht, ds nog steeds verdwenen![]()
Hoop niet dat je denkt dat ik het ben geweest, heb alleen maar tussen de poort en nook rustig gelopen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:56 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet iet of het expres mee genomen is of per ongeluk gebeurd is. Ik heb namelijk ook wel eens gehad dat er bloemen weg waren, nadat er bezoek was geweest waar ik zeker van weet dat die niet zoiets opzettelijk zouden doen. Bij de paarse bloem kan het ook zijn dat ik hem zelf niet goed water heb gegeven.... In het geval van een gouden roos is dat natuurlijk niet zo...
Maar ja, wat kan je er tegen doen? Helemaal geen mensen meer binnen laten? Dat lijkt me ook niet leuk...![]()
Enne... beterschap!!
Ja, die mis ik nog!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:33 schreef -Lin- het volgende:
Ik heb ook erg slecht geslapen, regen kletterde hele tijd heel hard op mn raam en de kat kwam me elke keer opzoeken (en natuurlijk te lui om mn deur even dicht te doen)
ennuh Slein, welk instrument miste je nou nog? waar ik t over had was een vibraphone![]()
Okeej! Nook verkocht m vandaag toevallig ook weer dus heb m voor je gekocht! ik kan tot vanavond 8 uur nog online (daarna hele weekend waarschijnlijk niet meerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:12 schreef Slein83 het volgende:
Ja, die mis ik nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |