Hey Lin, dat was niet erg want ik kon zelf ook niet online. Ik heb idd Katie hier. Vanavond probeer ik er te zijn, maar dan gil ik wel ff op msn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:27 schreef -Lin- het volgende:
spookje, ik heb kaitlin op bezoek op zoek naar haar dochtertje in Village! Jammer genoeg kan ik niet online komen vanavond of morgenmaandag pas weer!
k, thxquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:06 schreef Devarynn het volgende:
Een tip:
Als je turnips op tafels plaatst rotten ze niet weg. Of dat ook geldt wanneer je de tijd aanpast van je DS weet ik niet.
Lukt ook met gereedschap (schep, net, etc) op de grond leggen en erop te gaan staan... zo hoef je dus geen turnip verloren te laten gaanquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:07 schreef Spookje81 het volgende:
Ik heb een tafel staan in mn huis, maar als ik de turnips wil weg leggen komen ze toch op de grond terecht, hoe krijg ik die dingen dan op tafel?
ik kwam nog een lovely floor tegen, heb je die al?quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:17 schreef Spookje81 het volgende:
Ok dank voor je uitleg
*Iemand nog roze (lovely) furniture?
Geregeld (maar als iemand snel op de lijst wilt moet je ff mailen maar mezzin@mezzin.com)quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:02 schreef liquid-orange het volgende:
Erg verslavend spel!Mag ik ook op de lijst?
Naam: Rimave
Town: the city
Code: 1546-9513-7196
bij jou ook al?? heb ook 3 kamers vol... de prijzen varieren dagelijks van tussen de 49 en 85!! belachelijk!! Met een piek van 199, 2 weken geleden.... ! nou jaaaa!quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:47 schreef Suuz_ het volgende:
bij mij staan nog 4 kamers vol met tafels met turnips erop ik hoop nog steeds op die ene goeie dag dat de prijzen hoog zijn het is niet veel de laatste weken
Same here zuig een keer 110 gehad had ze voor 107 gekochtquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:21 schreef Blue007 het volgende:
[..]
bij jou ook al?? heb ook 3 kamers vol... de prijzen varieren dagelijks van tussen de 49 en 85!! belachelijk!! Met een piek van 199, 2 weken geleden.... ! nou jaaaa!
Dat wist ik nog niet. Bedankt voor de tip, zo leren we elke dag wat.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:47 schreef Suuz_ het volgende:enne devarijn wat jij zegt klopt niet helemaal over die turnips. als je ze op tafel wil leggen kan je ook iets anders op de grond leggen als een schelp ofzo. Als er maar iets op de gron ligt dan kan je ze meteen op tafel gooien! dus zo verspil je geen enkele turnip.
graag gedaanquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:35 schreef Devarynn het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet. Bedankt voor de tip, zo leren we elke dag wat.![]()
Ik heb volgens mij soiezo de keuken van de lovely serie. ik zal hem bestellen. Gisteraaf een wens gedaan bij de vallende ster, heb ik een maan als cadeautje gekregen. Dacht meteen wat mot ik ermeequote:Op maandag 14 augustus 2006 13:27 schreef Spookje81 het volgende:
Ik zoek nog de ronde tafel, keuken, kommode en kast (van lovely)
Maar bedankt in elk geval voor de aangeboden, als iemand van jullie nog iets zoekt geef maar een gil. En die tip van die tafel ga ik uitproberen
Je moet een perfect town krijgen en zorgen dat je die 2 weken hebt. Dan krijg je de gouden gieter!quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:42 schreef cootje4 het volgende:
weet iemand hoe je aan een gouden gieter komt want ik wil er graag ook 1?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:46 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij soiezo de keuken van de lovely serie. ik zal hem bestellen. Gisteraaf een wens gedaan bij de vallende ster, heb ik een maan als cadeautje gekregen. Dacht meteen wat mot ik ermee![]()
Iemand hoge turnip prijzen?
Zorg dat je niks in je handen hebt, en als je een vallende ster ziet snel op A drukken. Dan gaat je poppetje wensen. EN dan krijg je via de post een cadeautjequote:Op maandag 14 augustus 2006 14:50 schreef cootje4 het volgende:
hoe kan je een wens doen bij een vallendester?
want ik eens een keer in 1 avond iets van 10 vallende steren gehad maar ik wist echt niet wat ik er mee moest!
[..]
Als je een ster ziet vallen moet je zorgen dat je niets in je handen hebt. je ziet je poppetje op zijn knieen met handen tegen elkaar een wens doen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:50 schreef cootje4 het volgende:
hoe kan je een wens doen bij een vallendester?
want ik eens een keer in 1 avond iets van 10 vallende steren gehad maar ik wist echt niet wat ik er mee moest!
[..]
nee je hoeft alleen maar op A te drukken die b's waren om iets bold te maken zoals dit A !!quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:58 schreef cootje4 het volgende:
ok dus je moet niks in je handen hebben en dan heel snel op b a b drukken oke weten we dat ook weer![]()
![]()
nmquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:58 schreef cootje4 het volgende:
ok dus je moet niks in je handen hebben en dan heel snel op b a b drukken oke weten we dat ook weer![]()
![]()
daar staat maar 1 winkel per DS game. Hij is nog duurder dan een gewone winkel dus dat schiet niet opquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:08 schreef cootje4 het volgende:
marcussi ik ken een site daar kan je dat opzoek www.kelkoo.nl
veel suc6 er mee![]()
![]()
Ik heb abrikozen/kersen/cocos/appels en sinaasappels maar geen mangos en peren.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:44 schreef TYNOz het volgende:
hehe thx allemaal !!!
had niks te doen
heeft iemand misschien nog ander fruit dan mangos/peren ?? ik wil graag meer verschillende dingen in mn dorp !
zullen we ruilenn ?????quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:46 schreef Marcussi het volgende:
[..]
Ik heb abrikozen/kersen/cocos/appels en sinaasappels maar geen mangos en peren.
is goed man !quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:07 schreef Marcussi het volgende:
Heb nu weinig tijd. Vanavond even doen?
hoooooiquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:09 schreef Cadfael het volgende:
Dat is standaard ja TYNOz.
en hoi iedereen
nog geen tijd gehad om op acww te kijken vandaag, ga het zo even doen.
oh wat zeg je dat netjesquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:05 schreef TYNOz het volgende:
En weet iemand welk fruit het meeste opleverd ???
of is het standaard 100 voor je "primaire" vrucht ??
en 500 voor je "secundaire"/alle andere vruchten ??
scherpquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:07 schreef Ardenlyn het volgende:
Maak nog 3 characters erbij. Elk poppetje kan 8 designs bij zich houden
Olaquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:29 schreef Ghostbuster het volgende:
ALoa
Weet iemand hoe die Reel to reel speler werkt in AC?
we hebben hem wel, maar kan er niks mee volgens mij
Hmm dat kan het wel is zijn ja thanks voor de tipquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:23 schreef Cadfael het volgende:
[..]
Ola
Ik ken dat ding niet maar als het gewoon een muziekafspeler is zoals platenspeler of tapedeck etc. Dan moet je zaterdagavond naar het cafeetje gaan en daar speelt KK Slider, als je bij hem een nummer aanvraagt (waarbij hij zelf mag kiezen is het makkelijkst in het begin, dus gewoon nee zeggen als hij vraagt of je zelf wat wilt horen). Dan krijg je na het liedje een Bootleg mee. het ziet eruit als een muzieknootje in je inventory. Die kun je vervolgens toevoegen aan je speler in je huis en het nummer afspelen. Het blijft dan steeds spelen totdat je em stopzet of een ander nummer aanzet.
ja, en mn telefoon is ook wegquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:37 schreef Anitra het volgende:ik denk chessa heeft gepost en ze heeft hem weer gevonden, ik al helemaal blij, issie nog weg
Zo herkenbaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:51 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
ja, en mn telefoon is ook weg![]()
t spookt hier![]()
Ok, ik voeg je toe! Moet je mij ook effe toevoegenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
still open... ik ben effe weg!
Me accespoint is kapot.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:22 schreef TYNOz het volgende:
marcussi voeg me even toe plz !!!! info in sig !!
Toen ik het spel net speelde was ik op bezoek bij iemand en die had eikelsquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:18 schreef Suuz_ het volgende:
hier even een lijstje met het fruit wat te krijgen is in ACWW:
- peren {die groene dingen}
- appels { die rode}
- sinaasappels {oranje}
- kersen {rood met 2 aan een trosje}
- perziken {roze}
- kokosnoten {geel groen achtig aan de palmbomen dus}
klinkt kinderachtig van die kleuren maar dan weet je zeker wat wat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |